thnx, ga gelijk ff zoekenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:46 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Sonic Inc - The Taste of Summer
lijpe shit manquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:48 schreef Houniet het volgende:
heb Zany gezien in Chersonisoss
en Gordon
ik heb 2 gestemd, al zou ik met 3 ook kunnen levenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Poll: Welk shirtje is het mooist?shirtje 1 shirtje 2 shirtje 3 Toch een ander ontwerp graag
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
dan maar iets kleinere lettersquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:40 schreef Noisecontroller-Fanatic het volgende:
Ik hoop dat mijn gebruikersnaam erop kan onderaan of achterop
doe maar gewoon een wit FOK! logo danquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Een blauwe foklogo is mogelijk alleen vind ik het dan niet zo mooi , beetje druk dan met al die kleuren.
Op de voorkant kun je het foklogo doen op de borst.
En natuurlijk zal iedereen zijn eigen gebruikersnaam achterop krijgen.![]()
Dat krijg je als iedereen de pagina's kan wijzigen en/of bijwerkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:15 schreef 16meter het volgende:
Heb eens die wikipedia pagina over Hardstyle bekeken, staat echt de grootste onzin tussen.
"De Hardstyle begint rond dit moment weer wat meer underground te worden. omdat jump comercieël begint te worden. Dit zorgt ervoor dat de aandacht veelal gelegd wordt bij de jump, wat in Nederland een ware hype is. Daardoor vormt de Hardstyle van nu een kwalitatief hoger niveau.
Defqon.1 was dit jaar vanwege jumpstyle binnen 3 kwartier uit verkocht tot teleurstelling van q-dance "de echte liefhebbers kunnen hierdoor niet komen". En defqon.1 staat al bekent om zijn grote hardstyle artiesten."![]()
Kijk daar zijn dingen wat ik aan heb.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:03 schreef mstx het volgende:
Met een paar aanpassingen is #3 het beste.Wit FOK logo (Is op het plaatje al zo maar blauw is echt lelijk) HARDSTYLE in 1 lettertype (dat rood italic lettertype) De verticale ruimte tussen FOK, HARDSTYLE en CREW even groot. FOK logo ietsje kleiner Volgens mij is CREW in een starwars lettertype? Zou ik een andere voor kiezen Op de voorkant FOK HARDSTYLE CREW zo horizontaal naast elkaar in het klein. (Linker borst uiteraard)
Tevens tvp.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hierbij...
[afbeelding]
En impressie van de voorkant
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:13 schreef mstx het volgende:
[..]
Alleen de voorkant lijkt nu alsof het een FOK t-shirt is, ik vind dat er toch wel iets als "hardstyle crew" onder moet staan.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:21 schreef Ladyxima het volgende:
voorkant is vet zo!
Als de vaste users allemaal een shirt willen dan zullen de kosten meevallen. Dus dan hoef ik ook geen ééndagsvliegjes een shirt te gevenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:50 schreef Sethje het volgende:
kan elke janlul die hier 1 x in t topic komt zon shirt bestellen ?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Als de vaste users allemaal een shirt willen dan zullen de kosten meevallen. Dus dan hoef ik ook geen ééndagsvliegjes een shirt te geven
ja, lijpe shit hèquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:11 schreef Sjowhan het volgende:
Er is een hardstyle-topic hier
Gaaf! [afbeelding]
nickname onderaan is beter/mooierquote:
en zo is de voorkant primaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |