Eindelijk weer eens een weekend om naar uit te kijken!quote:Op zondag 2 september 2007 13:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Op naar Q-base!!
Waarsch. nix om hier op fok over te pratenquote:Op zondag 2 september 2007 14:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ps. En Scope wat heb ik nou gehoord ?
ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 2 september 2007 08:54 schreef mstx het volgende:
![]()
![]()
24
![]()
![]()
Super feestje!
Veel FOKkers gezien; Sethje, Tha_Bartman, ReMcOrE, Ladyxima.
Op een schaal van 0-10:
Muziek: 10 -> 90% newstyle
Geluid: 9 -> had soms iets harder gekund
Sfeer/publiek: 10 -> allemaal gezellige mensen en echte liefhebbers
Drukte: 9 -> je had bijna altijd genoeg ruimte om flink te stampen
Gemiddelde 9½
sorry hoor, maar Grandmaster Q was echt een aanfluiting, hij liet Xavi & Calypso alles inmixen voor hemquote:Op zondag 2 september 2007 08:54 schreef mstx het volgende:
Beste DJ's van de avond: Noisecontrollers, Scope DJ, Xavi & Calypso + Grandmaster Q.
ik wilde al zeggen, ff stilhoudenquote:Op zondag 2 september 2007 14:45 schreef SDJ het volgende:
[..]
Waarsch. nix om hier op fok over te praten![]()
Josh & Wesz waren idd ook goed.quote:Op zondag 2 september 2007 15:12 schreef ReMcOrE het volgende:
sorry hoor, maar Grandmaster Q was echt een aanfluiting, hij liet Xavi & Calypso alles inmixen voor hemhij heeft het op het laatst zelf 3 keer geprobeerd, hij keek al zo moeilijk, en alleen de laatste keer ging het redelijk
![]()
Noisecontrollers was über dik, Scope DJ ook (jammer van Abject) en Josh & Wesz waren ook zwaar genieten
![]()
Hoezo? Komt er een X-qlusive Scope DJ aan?quote:Op zondag 2 september 2007 14:45 schreef SDJ het volgende:
[..]
Waarsch. nix om hier op fok over te praten![]()
maar wel Aliens en Marlboro Manquote:Op zondag 2 september 2007 15:18 schreef mstx het volgende:
Wel jammer trouwens dat Noisecontrollers niet hun beste platen draaiden (Always Black, Shockwaves (, Against All Odds)).
inderdaadquote:
Ah ok.quote:Op zondag 2 september 2007 16:42 schreef SDJ het volgende:
was geen remix..
is een mash-up van builder - hardbeat market en builder - her voice
Sybian vs DJ Tony - This is Hell ?quote:Op zondag 2 september 2007 17:49 schreef 16meter het volgende:
Hoe heet dat nr met die vocal van "This is hell" met zo'n duivels stemmetje.
Volgens mij van Technoboy.
dikke trackquote:Op zondag 2 september 2007 16:42 schreef SDJ het volgende:
was geen remix..
is een mash-up van builder - hardbeat market en builder - her voice
quote:
Lekkere spacey intro van deepackquote:Op maandag 3 september 2007 13:23 schreef LeonH het volgende:
Deepack Live at Mysteryland 2007
Luna_Live_at_mysteryland_2007
(ohja en Coone vs. Ruthless)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |