gniffel gniffelquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:03 schreef De_Brandweer het volgende:
Grr het is zo kut dat de horoscopen van ellegirl altijd pas 10 minuten na 12 uur der op staan.
Oooquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:09 schreef Luie-princes het volgende:
Jullie zijn stomme boys!
Ik heb ook gevoetbalt hoor.
Zie het verschil niet, meeste van die chicks zijn zo mannelijkquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:08 schreef jovink het volgende:
kijk liever naar mannen dan vrouwen voetbal ik weet niet hoe t bij jullie zit?<>..
Haha, dan moet je is naar die Chinezen kijken, dan is 't helemaal erg.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:12 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Zie het verschil niet, meeste van die chicks zijn zo mannelijk
Ik zat ook altijd als enige meisje bij allemaal jongens.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:16 schreef duncannn het volgende:
Ik zit zo in de B1 en heb een wijf als keepster
Damesvoetbal ziet er veel lomper uit dan normaal voetbalquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:12 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Zie het verschil niet, meeste van die chicks zijn zo mannelijk
Dikke gangbangs natuu'kquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:19 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Ik zat ook altijd als enige meisje bij allemaal jongens.
Bukake-timequote:Op zaterdag 1 september 2007 13:47 schreef Elwood1802 het volgende:
Als je ballen had ging je heul bij hun douchen. Staan ze daar met de stijve leuter
Jawel Jawel! Gewoon doen!quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:54 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Bukake-time
Ik zou het niet doen Princes...
kut dat moet omgedraaid zijn :pquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:11 schreef Luie-princes het volgende:
Ja lees je eigen bericht is goed na
Je typte: "Kijk liever naar mannen dan vrouwen voetbal."
pcies!! justice was op lowlands zeker vetquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:29 schreef De_Brandweer het volgende:
justice is kenkervet men. je weet niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |