He..daar was je toch al aangenomen vorige keer??quote:
ja maar had nog geen toestemming van schoolquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He..daar was je toch al aangenomen vorige keer??
Je moet ook regelmatig je email checken. Zeker als je bij een krant werktquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja maar had nog geen toestemming van schoolen daar staat of valt dan alles mee, dus zat een beetje te stressen de afgelopen dagen.
voor niets dus, want die doos had gemaild, ipv dat ze had gebeld (wat ze zou doen) maar ik mag heen enzo
ik check m'n schoolmail buiten de vakantie bijna dagelijksquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet ook regelmatig je email checken. Zeker als je bij een krant werkt
vind ik ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:31 schreef Nembrionic het volgende:
ohja..schoolmail is natuurlijk een andere zaak
Gefeliciteerd in ieder geval
Was weer laat gisteravond ?quote:
is dat niet pijnlijk?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:45 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet dadelijk meehelpen met een experimentje.
Ik krijg shocks toegediend, 6 in een kwartier, en dan wordt er gekeken wat dat met mijn hartslag doet. Kwartiertje werk, 12,50 euro VVV-bon verdienen
10 septemberquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:45 schreef PhysicsRules het volgende:
Etc, leuk zeg. Wanneer kun je aan de slag?
Zou ik nooit doen, doet vast pijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:45 schreef Mikkie het volgende:
Ik krijg shocks toegediend, 6 in een kwartier, en dan wordt er gekeken wat dat met mijn hartslag doet. Kwartiertje werk, 12,50 euro VVV-bon verdienen
Dat zal haar leren om te komen spiekenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:05 schreef Etcetera het volgende:
ik heb ooit een keer m'n moeder bijna een oog uitgeprikt met m'n vingerdat was op de basisschool, we waren op schoolreisje geweest naar een pretpark (walibi geloof ik) en ik droomde blijkbaar dat ik weer in een achtbaan zat, en ik zag de meester lopen en ik wees en zei: 'dįįr is meester' en m'n moeder was net ff komen gluren en dus bijna het slachtoffer van mijn droom
Ook een keer zoiets gedaan, alleen bij mij ging het om zenuwen prikkelen en zo, wat hersenen nou precies deden bij een stroomstootje of zoiets. Ik kreeg elektrodes op m'n hoofd en uit de reading daarvan was af te lezen dat ik me verveelde tussen de schokken doorquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:45 schreef Mikkie het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook een keer zoiets gedaan, alleen bij mij ging het om zenuwen prikkelen en zo, wat hersenen nou precies deden bij een stroomstootje of zoiets. Ik kreeg elektrodes op m'n hoofd en uit de reading daarvan was af te lezen dat ik me verveelde tussen de schokken door
Ja, dan moet het echt wel voor bikkels zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:01 schreef Mikkie het volgende:
't Zal wel meevallen, want als het echt pijn zou doen zou het niet door de ethische keuring komen. Bovendien ben ik geen mietje
Maar inderdaad, het is niet echt doorsnee. Meestal levert meedoen aan een experiment omgerekend 8 euro per uur op, dit is 12,50 voor een kwartier, dat zegt ook wel wat
Bij mij was het vooral om te kijken of alles wel goed ging en wat handiger kon en zo. Bij de echte metingen is uiteindelijk de opstelling omgedraaid zodat de proefpersonen konden zien wat de testers nou eigenlijk aan het doen warenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |