Een huisdier komt er bij ons niet inquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Advies voor allen die Physics willen volgen:
[afbeelding]
Laat me raden, allergie? Of gewoon een pleurishekel aan dieren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:13 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Een huisdier komt er bij ons niet in, dus dan maar een baby
![]()
Davinia dan. Ik kan haar enorm de kast op jagen door af en toe te zeggen dat ik een hond toch wel leuk zou vinden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:14 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Laat me raden, allergie? Of gewoon een pleurishekel aan dieren.
ben geen kloonquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je zo'n naam hebt moet je wel een kloon zijn
Maar welkom Deceit
je bedoelt op fok terechtgekomen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik denk dat het nog wel een weekje kan duren voordat je door de ballotagecommissie bent. Hoe zei je ook weer dat je bij de AKQ Slowchat terecht bent gekomen?
Op Fok snap ik wel, maar juist in dit subforum, dat vraag ik me af.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:20 schreef Deceit het volgende:
[..]
je bedoelt op fok terechtgekomen?
verveling op me werk hier in Wenen!
Mijne is lekkerderquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zelfs als je alleen woont wordt je met die opmerking nog niet de leukste thuis
somsquote:
Ja ik ook! Maar ik heb het meestal over saaie dingen; zo schijn ik het wel eens over een loodgieter gehad te hebbenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:01 schreef Etcetera het volgende:
somsen ik praat ook wel eens in m'n slaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |