Andy, Marat en ?zie ik ff nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:47 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Ik teer nog steeds op 2005. Australian Open![]()
Nog eentje dan
[afbeelding]
maar dat was toen, inmiddels heb ik me beter ontplooidquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:39 schreef demins het volgende:
[..]
Snugger vrouwtje die Buurvrouw, en hersens heeft ze ook!
Ik zwijg discreet over haar goddelijke lichaam, waar ik alle plooien van heb leren kennen!![]()
Ik wil wel een nachtje heel traag met Marat liggen doen hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is Marat Safin, ook lekker, maar traaaaaaaaaaag..
Ik word altijd horny als ik naar die man kijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wil wel een nachtje heel traag met Marat liggen doen hoor![]()
![]()
![]()
beter een goede buurvrouw dan een verre vriendinquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar dat was toen, inmiddels heb ik me beter ontplooid![]()
picsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Stuur een foto, dan kan hij onmogelijk weigeren.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan moet ik misschien even op een opfriscursus!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hier moet zijn naam bij staan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ook niet.
أرشيف المواضيع القديمة متوفر للأعضاء المسجلين فقط
Je verwart me met iemand!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:50 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik word altijd horny als ik naar die man kijk.![]()
Dat was Malivai Washington...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Hier moet zijn naam bij staan.
Was niet die man die tegen Krajicek speelde in de finale Wimbledon in 1996?
ETA: fuck Ik quote mijzelf?![]()
Denzel Washington?
Das een acteurquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Hier moet zijn naam bij staan.
Was niet die man die tegen Krajicek speelde in de finale Wimbledon in 1996?
ETA: fuck Ik quote mijzelf?![]()
Denzel Washington?
je moet ook altijd van rechts naar links lezenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ook niet.
أرشيف المواضيع القديمة متوفر للأعضاء المسجلين فق
Jezus mijn hele toetsenbord is nu al nat.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt wel..... damn wat een mega LD is dat![]()
![]()
![]()
![]()
oh ja, of hij nog slomer is dan op de baanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Yes, ik lees dat je het moeilijk hebtquote:
Dennis Bax?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:55 schreef demins het volgende:
[..]
Weet je op wie Andy Roddick wel een beetje lijkt....![]()
nou ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:55 schreef demins het volgende:
[..]
Weet je op wie Andy Roddick wel een beetje lijkt....![]()
Love Dipperquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt wel..... damn wat een mega LD is dat![]()
![]()
![]()
![]()
Maakt me nix uit... ik zorg wel dat ie op de juiste momenten de juiste snelheid heeftquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
oh ja, of hij nog slomer is dan op de baan![]()
![]()
Zet je msn maar in je profielquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:55 schreef ppi het volgende:
[..]
Yes, ik lees dat je het moeilijk hebt![]()
![]()
Maar je hebt je toch ook wel een beetje vermaakt volgens mij.
Wat is er ?
getsiequote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Jezus mijn hele toetsenbord is nu al nat.
Nee niet mijn stoel![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt me nix uit... ik zorg wel dat ie op de juiste momenten de juiste snelheid heeft![]()
Hoe ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt me nix uit... ik zorg wel dat ie op de juiste momenten de juiste snelheid heeft![]()
Wie is die bovenste kz?quote:
die bal ligt er naastquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
ha en zo langzaam is hij zeker niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
omfgquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:56 schreef kleinzusje het volgende:
dghasbdfnmsdbnmdbsmdb sm,dhaJKEYHQWJ.ERHAWJ.HAwjkerhqwejkrhqjkr xzcasmdfnas
sorry hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekker Ding![]()
http://internetwoordenboek.nl/
Hmmz... normaal ben ik niet van het delen, maar.... misschien wil ik hier wel een uitzondering makenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:01 schreef itsme het volgende:
[..]
ha en zo langzaam is hij zeker niet.![]()
Hij is een van de weinige die wel eens wint van Roger Federer bv
maarre. wel delen dan he.![]()
Hoe wist je dat?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:58 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
getsieheb jij je tanden niet in
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:03 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb ineens een opleving...![]()
ik ga verstandig doen, en ik ga nu slapen...![]()
welterusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |