Vooralsnog leverde het de volgende mogelijke betekenissen op:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:27 schreef demins het volgende:
Cartweekend Op Schouweduiveland
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
is deze al vol?
Lol ik dacht al dat je dit topic na die eerste goede gok overbodig achttequote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:33 schreef avonne het volgende:
open,
sorry, ik dacht dat SC pas op pagina 4 zat, maar het gaat hard
Vergevenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:33 schreef avonne het volgende:
open,
sorry, ik dacht dat SC pas op pagina 4 zat, maar het gaat hard
ik dacht dat juist was als je er géén gat meer in zag...quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik dacht dat juist was als je er géén gat meer in zag...
![]()
![]()
Snugger vrouwtje die Buurvrouw, en hersens heeft ze ook!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik dacht dat juist was als je er géén gat meer in zag...
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:37 schreef FdW het volgende:
De Cos staat volgens het bovenstaande groepje uit hun persoonlijke domein.![]()
Doe je hierquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:37 schreef FdW het volgende:
De Cos staat volgens het bovenstaande groepje uit hun persoonlijke domein.![]()
kloptquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:39 schreef Leandra het volgende:
Begrijp ik goed dat mijn aangekondigde SC, geopend op 286 posts van de vorige SC (toevallig ook # 286) even op slot is geweest terwijl ik de OP zat aan te vullen met al die COS juweeltjes??![]()
![]()
hoihoiquote:
Soms zelfs sneller.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
klopt![]()
Avonne had nog niet meegekregen dat wij tegenwoordig óók op cos-snelheid zitten...![]()
![]()
deze ultra moderne techniek blijft ons verbazenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:39 schreef Leandra het volgende:
Begrijp ik goed dat mijn aangekondigde SC, geopend op 286 posts van de vorige SC (toevallig ook # 286) even op slot is geweest terwijl ik de OP zat aan te vullen met al die COS juweeltjes??![]()
![]()
Méér dan 20 cm!!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik heb zelfs wel eens iemand geweigerd omdat ik dat niet aandurfde
De SC gaat zo snel, er werd gedacht dat je te vroeg wasquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:39 schreef Leandra het volgende:
![]()
komt zeker door die klapdeurtjesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik heb zelfs wel eens iemand geweigerd omdat ik dat niet aandurfde
excuses, excuses.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:39 schreef Leandra het volgende:
![]()
Commentaar Op Sexgedoe komt dichtbij.quote:
Uiteraard, mits on-topicquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:40 schreef kleinzusje het volgende:
Lea: mag ik zo, na het terug lezen commentaar op je OP geven![]()
Op Amanda en Nadia?quote:
Dat is Marat Safin, ook lekker, maar traaaaaaaaaaag..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Ia dat die ene wiens ogen zo dicht bij elkaar staan?![]()
![]()
[afbeelding]
Halleluja, hallejuja. Hallejuja, ja ja![]()
Nou vooruit dan maar, hoewel dat voor jou als vrouw natuurlijk geen probleem mag zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:43 schreef avonne het volgende:
[..]
excuses, excuses.
Ik was even wat teveel tasken aan het multiën.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is Marat Safin, ook lekker, maar traaaaaaaaaaag..
Oeh... Maratquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Ia dat die ene wiens ogen zo dicht bij elkaar staan?![]()
![]()
[afbeelding]
Halleluja, hallejuja. Hallejuja, ja ja![]()
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |