Hmmmmm zeelucht! Als je niet langs de kust woont voel je je meteen heel ver weg van huis als je de zeelucht ruikt! Meteen een soort vakantie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb lekker een dagje texel gedaan met wat vriendinnen. Gisteren heel vroeg weg gegaan (we hadden de boot van half 10) en laatste boot weer terug (21.00 uur).
Lekker even op het strand geweest en wezen varen.
Daarna was ik zo moe (ik reed de hele tijd). Dat ik zo inslaap viel. Ruim 14 uur geslapen.
Komt ook door die boot. Het waaide nogal en het geschommel en geronk van de motor doet me denken aan vroeger toen ik klein was en we op een boot woonde... Toen sliep ik ook beter.
Lag gisteren in me bed en ik werd heel suf (net dat randje voor je in slaap valt). En ik herinnerde me plotseling hoe ik vroeger als kind in me bed lag in het achterdek en hoe de boot dan begon te golven als het waaide...
HeerlijkGek he.
Waarom denk je dat ik een boogschutter ben? De ene keer begin jij op de 21ste, de andere op de 22ste.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk Sagittarius.Ben zelf Capricorn.
![]()
![]()
Nee helemaal niet gek, is heerlijk toch? Net alsof je in slaap gewiegd wordtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb lekker een dagje texel gedaan met wat vriendinnen. Gisteren heel vroeg weg gegaan (we hadden de boot van half 10) en laatste boot weer terug (21.00 uur).
Lekker even op het strand geweest en wezen varen.
Daarna was ik zo moe (ik reed de hele tijd). Dat ik zo inslaap viel. Ruim 14 uur geslapen.
Komt ook door die boot. Het waaide nogal en het geschommel en geronk van de motor doet me denken aan vroeger toen ik klein was en we op een boot woonde... Toen sliep ik ook beter.
Lag gisteren in me bed en ik werd heel suf (net dat randje voor je in slaap valt). En ik herinnerde me plotseling hoe ik vroeger als kind in me bed lag in het achterdek en hoe de boot dan begon te golven als het waaide...
HeerlijkGek he.
Ja hoor, kom is met wat originelere opmerking.quote:
Dat gevoel had ik niet. Maar wel zo'n heerlijk "ik spijbel van alles en iedereen" gevoel. Heb echt super genoten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:06 schreef mootie het volgende:
Hmmmmm zeelucht! Als je niet langs de kust woont voel je je meteen heel ver weg van huis als je de zeelucht ruikt! Meteen een soort vakantie.
Het was meer een plagende opmerking.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een boogschutter ben? De ene keer begin jij op de 21ste, de andere op de 22ste.
Absoluut.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:08 schreef Sug4r het volgende:
Nee helemaal niet gek, is heerlijk toch? Net alsof je in slaap gewiegd wordt![]()
Rustgevend hequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:05 schreef Talitha het volgende:
Wel een relaxt nummer.Kan ik nu goed hebben.
Mooi...dan hoeven wij dat niet aan te horenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:15 schreef APK het volgende:
Zo, ik ga de streams aanzetten en ga daar hier effe lekker commentaar op geven.![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:15 schreef APK het volgende:
Zo, ik ga de streams aanzetten en ga daar hier effe lekker commentaar op geven.![]()
Dat zal wel dikke pret zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:15 schreef APK het volgende:
Ik neem aan dat jouw inlevingsvermogen na een flink aantal maanden groot genoeg is om een voorstelling te maken van wat er plaatsvindt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:17 schreef Sug4r het volgende:
Mooi...dan hoeven wij dat niet aan te horen![]()
Oh, ik dacht dat de overgang pas rond je 50ste begonquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het was meer een plagende opmerking.De overgang kan soms ook de 22ste of de 23ste zijn voor zover ik weet. Dat verschilt per jaar. Misschien ben je beiden.
Kies een koppel, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:15 schreef APK het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |