Mooi...dan hoeven wij dat niet aan te horenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:15 schreef APK het volgende:
Zo, ik ga de streams aanzetten en ga daar hier effe lekker commentaar op geven.![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:15 schreef APK het volgende:
Zo, ik ga de streams aanzetten en ga daar hier effe lekker commentaar op geven.![]()
Dat zal wel dikke pret zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:15 schreef APK het volgende:
Ik neem aan dat jouw inlevingsvermogen na een flink aantal maanden groot genoeg is om een voorstelling te maken van wat er plaatsvindt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:17 schreef Sug4r het volgende:
Mooi...dan hoeven wij dat niet aan te horen![]()
Oh, ik dacht dat de overgang pas rond je 50ste begonquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het was meer een plagende opmerking.De overgang kan soms ook de 22ste of de 23ste zijn voor zover ik weet. Dat verschilt per jaar. Misschien ben je beiden.
Kies een koppel, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:15 schreef APK het volgende:
Ik doe even meequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:17 schreef ppi het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=JlssjxbrATI
Buffalo Springfield
Stop-what's that sound.
Oa over vrijheid en de angst voor de vrijheid
5![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja klopt, al kijk ik al een tijd niet meer zo intensief als in het begin. Ik kan het nu hooguit een minuut of 10 uithouden. Ben daarom benieuwd naar jouw verslagquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jouw inlevingsvermogen na een flink aantal maanden groot genoeg is om een voorstelling te maken van wat er plaatsvindt.![]()
Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat de overgang pas rond je 50ste begon![]()
![]()
Maar eigenlijk ben ik niks, want ik geloof niet in astrologie![]()
Als ik brian was, zou ik de hele dag jankenquote:
Misschien heeft hij een ontroerend gedicht geschreven?quote:
Ik tiep gewoon hardop wat ik zie en klik herseloos op invoeren.quote:
Ja hoor. Gewoonquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:22 schreef Talitha het volgende:
Probleem opgelost.Kunnen we de COS-discussie ook niet even snel afhandelen?
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:20 schreef APK het volgende:
Zeikgesprek tussen Dennis en Nadia.
Nadia zegt dat Dennis vrouwen niet snapt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon even niet meer lezen johquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Probleem opgelost.Kunnen we de COS-discussie ook niet even snel afhandelen?
![]()
Ik ook, dat zou pas sympathie van de kijkers opleveren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:23 schreef HiDiHo het volgende:
Als ik brian was, zou ik de hele dag janken![]()
Eigenlijk moeten de weglopers een COS dag houden met z'n allen. Precies op de manier zoals jij het nu doet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ik tiep gewoon hardop wat ik zie en klik herseloos op invoeren.![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:28 schreef APK het volgende:
Morgen is het twee maanden en 13 dagen geleden dat ik jarig was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |