Yup, ben ook wel van de partij in Simplon denk ik. Beetje jammer dat 'ie geen zwols voorprogramma heeft oid, maar zal alsnog wel een feestje worden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:15 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook, Vera is wat intiemer. Ga Pete Philly ook wel ff chekken ja. En Jawat over 2 week ofso ook in de SImplon he? Moet nog ff kijken of ik daar nog heen ga, lijkt me wel vet weer.
Ja klopt, zal wel weer los gaanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:18 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Yup, ben ook wel van de partij in Simplon denk ik. Beetje jammer dat 'ie geen zwols voorprogramma heeft oid, maar zal alsnog wel een feestje worden.
Ik helaas nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
Wie zijn zaterdag van de partij?
Hollaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
Wie zijn zaterdag van de partij?
Toffe flyer, zal wel 't nummer van Hedon zijn? Iemand al gebeld?quote:
Hoe laat is die shit dan af? Kijke of ik dan nog de laatste bus haal.quote:Op maandag 3 september 2007 14:01 schreef freakz het volgende:
Fakkelteit releaseparty 23 september in Hedon kaartverkoop is zojuist begonnen zag ik op www.hedon-zwolle.nl:![]()
Releaseparty Fakkelteit!
Monday 03 September 2007
De geruchten hingen al lang in de lucht, maar tijdens het hiphopgeweld in de IJsselhallen afgelopen zaterdag kon het niet langer stilgehouden worden. Het optreden dat tot nu toe bekend stond als Secret Gig is nu officieel uitgelekt en natuurlijk gaat het om de Fakkelteit releaseparty. Sticks & Delic presenteren zondag 23 september hun langverwachte album. Kaartjes zijn vanaf nu te koop.
zo
23 sep
FAKKELTEIT releaseparty
"Geloof de hype"
open 19:00 / aanvang 20:00 / ¤ 7,50
Godverdegloeiende. Kubus & Bangbang zijn hier ook nogsteeds niet geweest. Wat is dat voor onzin.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:07 schreef S-Two het volgende:
Geen Stickert en Typhoon optreden in Groningen.
Ja inderdaad, Kubus & BB wou ik ook nog wel zien eigenlijkquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:10 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Godverdegloeiende. Kubus & Bangbang zijn hier ook nogsteeds niet geweest. Wat is dat voor onzin.
edit; Waar heb je de rest van de tourdates gevonden eigenlijk?
quote:Vervolgens gaat Sticks samen met Typhoon op tournee:
vrijdag 28 september: Mezz, Breda
vrijdag 5 oktober: P3, Purmerend
donderdag 11 oktober: Effenaar, Eindhoven
vrijdag 12 oktober: Tivoli, Utrecht
zaterdag 13 oktober: De Kade, Zaandam
vrijdag 26 oktober: Doornroosje, Nijmegen
zaterdag 27 oktober: Groene Engel, Oss
zaterdag 3 november: De Meester, Almere
donderdag 15 november: Speakers, Delft
donderdag 6 december: WaterFront, Rotterdam
vrijdag 7 december: Atak, Enschede
*Mailt Top-Notch of ze Grunn boycotten*quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:48 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Kubus & BB wou ik ook nog wel zien eigenlijk.
Dit vond ik op statemagazine.nl. niet eens in de fuckin buurt.
[..]
Beat klinkt opzich wel dope... maar ben nog niet overtuigd!quote:Op woensdag 12 september 2007 10:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
lijn5.com bij 'Wat anders' eerste track van Fakkelteit.
Goed plan jaquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
*Mailt Top-Notch of ze Grunn boycotten*
Ik ook niet, vind het best een zaad-trackquote:Op woensdag 12 september 2007 10:20 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Beat klinkt opzich wel dope... maar ben nog niet overtuigd!
Mocht ook wel eens tijd worden. Binnenkort de cd van Duvel maar eens halen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:45 schreef S-Two het volgende:
[..]
Yep, 23 septemeber ofso Fakkelteit.
quote:Op woensdag 12 september 2007 13:13 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Iemand linkje naar alleen die track? GEen zin om heel die lijn5 uitzending te downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |