abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52633596
.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 23 augustus 2007 @ 21:56:14 #2
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_52633644
over geskimde pinpassen en schandalig kansloze huisvestingskosten.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 23 augustus 2007 @ 21:58:40 #4
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_52633699
J.C.
Het is makkelijker (en sneller) om een kind te maken dan om een vragenlijst over dat kind in te vullen .
Hell, de gyneacoloog had zelfs nog minder tijd nodig om 'm uit zijn tijdelijke behuizing te sleuren .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_52633708
Wel ik dacht dat bv Dadizele (waar echt niets is) goedkoop zou zijn...
Een bouwgrond van 1300m˛ voor 325000 euro (inclusief kosten ), sociale woningen voor 225.000 euro... echt niet te schatten.

Limburg is misschien nog goedkoper.. En ja, uiteraard, Wallonië, maar die tellen niet mee
pi_52633730
en dan wil de regering er nog wat aan doen ook. Ik ben benieuwd waarmee ze de huizen goedkoper willen krijgen. Hypotheekaftrek eruit gooien zou voor een hoop mensen juist een probleem worden, dan kun je al helemaal geen zooi meer lenen. Ik heb er in de calculatie rekening mee gehouden, dus dan houd ik zelfs per maand nog over op 1 job. Als arual dan weer wat vindt dan zitten we een stuk beter
pi_52633764
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:58 schreef es70 het volgende:
J.C.
Het is makkelijker (en sneller) om een kind te maken dan om een vragenlijst over dat kind in te vullen .
Hell, de gyneacoloog had zelfs nog minder tijd nodig om 'm uit zijn tijdelijke behuizing te sleuren .
En als het goed is is dat maken ook leuker
  donderdag 23 augustus 2007 @ 22:03:19 #8
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_52633861
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:00 schreef Pheno het volgende:

[..]

En als het goed is is dat maken ook leuker
Dat was veeeeeeeeel leuker, dit doe je niet voor je plezier .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_52633866
quote:
J.C.
Dan ga je morgen naar die school toe, sleur je de lerares achter haar bureau vandaan, vraag je haar vriendelijk doch dringend wat een "probleemkind" precies inhoudt volgens haar, en op ieder antwoord, of ze al heeft nagedacht over de invulling van "probleemmoeder"

Dan ga je naar de directeur en hem leg je hetzelfde dilemma voor

Afgezien van de nodige voorspelbaarheden geef je jezelf daarna even aan op het politiebureau voor wat moordjes om bestwil, en wacht je af wat er gebeurt

Maar je kan natuurlijk ook gewoon kijken of er een andere school is waar ze een normaal kind gewoon "normaal kind" durven noemen
pi_52633873
quote:
J.C.

Kun je dat niet als algemene opmerking op het formulier zetten?
pi_52633927
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:03 schreef leonieke het volgende:

[..]

Dat is ook een goed plan

gewoon 320 keer "niet van toepassing" en bij de vraag "heeft u nog opmerkingen?" antwoorden:

"Ja. Krijg de pest met je vragenlijst. Mijn kind is okee. Sterf of ik laat je bannen."

Zoiets
pi_52633960
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat is ook een goed plan

gewoon 320 keer "niet van toepassing" en bij de vraag "heeft u nog opmerkingen?" antwoorden:

"Ja. Krijg de pest met je vragenlijst. Mijn kind is okee. Sterf of ik laat je bannen."

Zoiets
Of zeggen dat je "Yvonne" ofzo achter hen aanstuurt.. zul je eens zien hoe rap ze hun dossiertje zullen opbergen
  donderdag 23 augustus 2007 @ 22:07:45 #13
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_52634010
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dan ga je morgen naar die school toe, sleur je de lerares achter haar bureau vandaan, vraag je haar vriendelijk doch dringend wat een "probleemkind" precies inhoudt volgens haar, en op ieder antwoord, of ze al heeft nagedacht over de invulling van "probleemmoeder"

Dan ga je naar de directeur en hem leg je hetzelfde dilemma voor

Afgezien van de nodige voorspelbaarheden geef je jezelf daarna even aan op het politiebureau voor wat moordjes om bestwil, en wacht je af wat er gebeurt

Maar je kan natuurlijk ook gewoon kijken of er een andere school is waar ze een normaal kind gewoon "normaal kind" durven noemen
Lijst is klaar, volgens mij wordt uit onze antwoorden wel duidelijk dat het de school is die een probleem met hem heeft, niet wij .

De directeur , die wist vorig jaar niet hoe snel hij me moest verwijzen naar de coordinator van 'dit probleem' .

Hier heb je helemaal niks te kiezen qua scholen .
  donderdag 23 augustus 2007 @ 22:08:58 #14
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_52634047
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:03 schreef leonieke het volgende:

[..]

Potver, ik heb de envelop al dichtgeplakt . Anders had ik het erbij gezet .
pi_52634077
Ben benieuwd. Waarom kreeg je zo'n lijst sowieso? Krijgen "alle ouders van probleemkinderen" zo'n lijst of zo?
pi_52634085
Maar wat is in hun ogen dan het probleem?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 22:10:51 #17
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_52634117
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat is ook een goed plan

Zoiets
Bij de 86 hulpverleningsinstanties die eventueel ingeschakeld hadden kunnen zijn heb ik n.v.t. ingevuld, en dat ze daar best wel info vandaan mogen halen .
pi_52634127
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:08 schreef es70 het volgende:

[..]

Potver, ik heb de envelop al dichtgeplakt . Anders had ik het erbij gezet .
Openscheuren, postzegel overplakken

en dan zeggen "iets sneller, veel makkelijker, en STUKKEN leuker". Het maken dan he
pi_52634158
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:10 schreef es70 het volgende:

[..]

Bij de 86 hulpverleningsinstanties die eventueel ingeschakeld hadden kunnen zijn heb ik n.v.t. ingevuld, en dat ze daar best wel info vandaan mogen halen .
gruwelijke gloeiende. 86 hulpinstanties en maar EEN school? Wat is dit voor land?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 22:13:58 #20
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_52634226
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben benieuwd. Waarom kreeg je zo'n lijst sowieso? Krijgen "alle ouders van probleemkinderen" zo'n lijst of zo?
Ik kreeg die lijst omdat er 'professionele' hulp ingeschakeld schijnt te moeten worden en hij dus aangemeld moet worden bij de schoolbegeleiding...
Ze wilden ook dat we 'm gingen aanmelden bij Jeugdzorg, maar dat doen we dus (nog) niet .
pi_52634274
Och da manneke

omdat hij het even niet met de besten mee kan volgen? Nou, wat erg
pi_52634293
Ja hoi
stupidity has become as common as common sense was before
  donderdag 23 augustus 2007 @ 22:17:10 #23
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_52634347
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:10 schreef leonieke het volgende:
Maar wat is in hun ogen dan het probleem?
MIJN probleem is dat ze mijn kind lopen te verzieken omdat hij volgens hun gedragsproblemen, 'een probleem tussen zijn oren, hij is niet normaal' heeft (dat tussen '' is letterlijk tegen me gezegd ).
Wat hun probleem is weet ik niet helemaal (behalve dat ze niet met 'm om kunnen gaan kennelijk...
pi_52634433
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:17 schreef es70 het volgende:

[..]

MIJN probleem is dat ze mijn kind lopen te verzieken omdat hij volgens hun gedragsproblemen, 'een probleem tussen zijn oren, hij is niet normaal' heeft (dat tussen '' is letterlijk tegen me gezegd ).
Wat hun probleem is weet ik niet helemaal (behalve dat ze niet met 'm om kunnen gaan kennelijk...
wtf?

omg, ik kan me voorstellen dat je jouw kind daar liever zou willen weghalen, maar idd... lagere scholen, meestal één per gemeente.
Professioneel vind ik het alleszins niet van hen en dan bekijk ik dat gewoon uit mijn visie als leerkracht (geweest dan toch, maar nu ook studentenbegeleider).
pi_52634479
Oh niekjelief?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')