En als het goed is is dat maken ook leukerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:58 schreef es70 het volgende:
J.C.
Het is makkelijker (en sneller) om een kind te maken dan om een vragenlijst over dat kind in te vullen.
Hell, de gyneacoloog had zelfs nog minder tijd nodig om 'm uit zijn tijdelijke behuizing te sleuren.
Dat was veeeeeeeeel leuker, dit doe je niet voor je plezierquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
En als het goed is is dat maken ook leuker![]()
Dan ga je morgen naar die school toe, sleur je de lerares achter haar bureau vandaan, vraag je haar vriendelijk doch dringend wat een "probleemkind" precies inhoudt volgens haar, en op ieder antwoord, of ze al heeft nagedacht over de invulling van "probleemmoeder"quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:58 schreef es70 het volgende:
J.C.
Het is makkelijker (en sneller) om een kind te maken dan om een vragenlijst over dat kind in te vullen.
Hell, de gyneacoloog had zelfs nog minder tijd nodig om 'm uit zijn tijdelijke behuizing te sleuren.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:58 schreef es70 het volgende:
J.C.
Dat is ook een goed planquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:03 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
Kun je dat niet als algemene opmerking op het formulier zetten?
Of zeggen dat je "Yvonne" ofzo achter hen aanstuurt.. zul je eens zien hoe rap ze hun dossiertje zullen opbergenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ook een goed plan
gewoon 320 keer "niet van toepassing" en bij de vraag "heeft u nog opmerkingen?" antwoorden:
"Ja. Krijg de pest met je vragenlijst. Mijn kind is okee. Sterf of ik laat je bannen."
Zoiets
Lijst is klaar, volgens mij wordt uit onze antwoorden wel duidelijk dat het de school is die een probleem met hem heeft, niet wijquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ga je morgen naar die school toe, sleur je de lerares achter haar bureau vandaan, vraag je haar vriendelijk doch dringend wat een "probleemkind" precies inhoudt volgens haar, en op ieder antwoord, of ze al heeft nagedacht over de invulling van "probleemmoeder"
Dan ga je naar de directeur en hem leg je hetzelfde dilemma voor
Afgezien van de nodige voorspelbaarheden geef je jezelf daarna even aan op het politiebureau voor wat moordjes om bestwil, en wacht je af wat er gebeurt
Maar je kan natuurlijk ook gewoon kijken of er een andere school is waar ze een normaal kind gewoon "normaal kind" durven noemen
Potver, ik heb de envelop al dichtgeplaktquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:03 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
Kun je dat niet als algemene opmerking op het formulier zetten?
Bij de 86 hulpverleningsinstanties die eventueel ingeschakeld hadden kunnen zijn heb ik n.v.t. ingevuld, en dat ze daar best wel info vandaan mogen halenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ook een goed plan
gewoon 320 keer "niet van toepassing" en bij de vraag "heeft u nog opmerkingen?" antwoorden:
"Ja. Krijg de pest met je vragenlijst. Mijn kind is okee. Sterf of ik laat je bannen."
Zoiets
Openscheuren, postzegel overplakkenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Potver, ik heb de envelop al dichtgeplakt. Anders had ik het erbij gezet
.
gruwelijke gloeiende. 86 hulpinstanties en maar EEN school? Wat is dit voor land?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Bij de 86 hulpverleningsinstanties die eventueel ingeschakeld hadden kunnen zijn heb ik n.v.t. ingevuld, en dat ze daar best wel info vandaan mogen halen.
Ik kreeg die lijst omdat er 'professionele' hulp ingeschakeld schijnt te moeten worden en hij dus aangemeld moet worden bij de schoolbegeleiding...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben benieuwd. Waarom kreeg je zo'n lijst sowieso? Krijgen "alle ouders van probleemkinderen" zo'n lijst of zo?
MIJN probleem is dat ze mijn kind lopen te verzieken omdat hij volgens hun gedragsproblemen, 'een probleem tussen zijn oren, hij is niet normaal' heeft (dat tussen '' is letterlijk tegen me gezegdquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:10 schreef leonieke het volgende:
Maar wat is in hun ogen dan het probleem?
wtf?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:17 schreef es70 het volgende:
[..]
MIJN probleem is dat ze mijn kind lopen te verzieken omdat hij volgens hun gedragsproblemen, 'een probleem tussen zijn oren, hij is niet normaal' heeft (dat tussen '' is letterlijk tegen me gezegd).
Wat hun probleem is weet ik niet helemaal (behalve dat ze niet met 'm om kunnen gaan kennelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |