of nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:36 schreef JoPiDo het volgende:
dan komt er woensdag een verslag van mijn ervaring met Fugu.
Dat dus. Errug duur ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:44 schreef hassanjassan het volgende:
Je hoeft het niet te eten, want het is dan meervoor de kick dan voor het voedsel en dat vind ik zonde van het eten. Je kan er dan amper van genieten. Hou dat geld liever in je zak of geef het uit aan wat kwaliteits sushi.
Wat hij zegt. Als je wilt eten om te kunnen pimpen, be my guest. Ik ga over een maand naar Japan, maar ik zoek die kick dus iig niet. Ik kan het geld wel anders besteden. En zo gevaarlijk is het niet, als er een dooie zou vallen in het restaurant kan de chef zijn carriere wel vergeten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:44 schreef hassanjassan het volgende:
Je hoeft het niet te eten, want het is dan meervoor de kick dan voor het voedsel en dat vind ik zonde van het eten. Je kan er dan amper van genieten. Hou dat geld liever in je zak of geef het uit aan wat kwaliteits sushi.
jij zoekt je kick liever in dingen als 'het pinguinlied'quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Als je wilt eten om te kunnen pimpen, be my guest. Ik ga over een maand naar Japan, maar ik zoek die kick dus iig niet. Ik kan het geld wel anders besteden. En zo gevaarlijk is het niet, als er een dooie zou vallen in het restaurant kan de chef zijn carriere wel vergeten.
je moet zwaardvis etenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:39 schreef Binsentu het volgende:
Ik heb het trouwens nog niet gegeten. Is er nooit van gekomen, heb wel al walvis gegeten. Het smaakt naar autoband.![]()
wat heeft dat er nou mee te maken? Ik skydive, duik weet ik het wat meer. Iets wat een fantastische ervaring is, niet een of ander overprized visje dat zogenaamd bij de cultuur hoort. Mensen die het wel gegeten hebben vinden het niet echt bijzonder smaken, die geven gewoon toe dat ze het voor de "kick" hebben gegeten, maar dat zelfs die kick uit blijft.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:52 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
jij zoekt je kick liever in dingen als 'het pinguinlied'
of nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:48 schreef Pheno het volgende:, als er een dooie zou vallen in het restaurant kan de chef zijn carriere wel vergeten.
Ik was even bang dat je 'recept' zei en dat leek me nou niet bijster intelligentquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:20 schreef allsystemshalt het volgende:
![]()
![]()
resecpt
![]()
![]()
*Ik zou het ook wel eens willen eten gewoon vor de ervaring![]()
Nou nee zo emoquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je 'recept' zei en dat leek me nou niet bijster intelligentMaar je zei respect
Toen ik het at; niks... Het was meer de spanning dan de smaak. Die was niet speciaal en geen enkele tintelingquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar wat is er nou waar van het verhaal dat fugu zo lekker is omdat het een tinteling op je lippen en tong teweeg brengt?
ik heb het pas op één website gelezen en nog nooit ergens anders gehoordquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je 'recept' zei en dat leek me nou niet bijster intelligentMaar je zei respect
Maar wat is er nou waar van het verhaal dat fugu zo lekker is omdat het een tinteling op je lippen en tong teweeg brengt?
20 druppels is een milliliter toch?quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:02 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik heb het pas op één website gelezen en nog nooit ergens anders gehoord
1 milliliter van het gif is al dodelijk, dat is minder dan een druppel, dus je wordt op zijn minst ziek als je een klein deel binnen krijgt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |