pst...da's het andere topic.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Over de OP... mag mijn verjaardag er ook in? 0-)31 juli
Daar dan, daar is ook een OPquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:30 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
pst...da's het andere topic.![]()
Ga het ze lekker daar vragen, wij zijn met serieuze dingen bezig.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Daar dan, daar is ook een OP![]()
En dan zo'n smiley er achter...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:34 schreef RoofingBurner het volgende:
Ga het ze lekker daar vragen, wij zijn met serieuze dingen bezig.![]()
Welkom en er is nog niemand die het weet anders had het antwoord er al gestaanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
jaa ssjt oke ik doe al mee, ik weet t alleen niet
Weet ik, weet ik, het was alleen mijn excuus voor dat ik de serieuze zaken onderbrakquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:39 schreef qonmann het volgende:
[..]
Welkom en er is nog niemand die het weet anders had het antwoord er al gestaan
Tiesto,!! Armin van buuren!!1quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:50 schreef wyccie het volgende:
Sorry. Ben met twee topics aan ongeveer dezelfde vraag bezig. Moet voor beide passende hints verzinnen.
Noemen jullie eens gewoon bekende DJ's op! Geen radio-DJ's.
van buuren. ik snap dit niet meerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:56 schreef wyccie het volgende:
Armin dus.
Iemand een achternaam, please?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |