Ruud van Nistelrooij valt toch niet te vergelijken met Alberto Luque?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:28 schreef Rumille het volgende:
[..]
Wat is van Nistelrooy dan? Hij slaagde in Nederland, Engeland en nu ook in Spanje,
Als je Ruud bij Newcastle laat spelen wordt het ook niks.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:28 schreef Rumille het volgende:
[..]
Wat is van Nistelrooy dan? Hij slaagde in Nederland, Engeland en nu ook in Spanje,
Ik ken de salarissen verder niet (niemand volgens mij exact), maar een Gabri zal zichzelf toch ook minstens zo belangrijk vinden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar van wie zouden die scheve gezichten dan moeten zijn? KJH misschien, maar dat kan ook positief worden bekeken. Als hij een salarisverhoging wil, dan moet ook zijn contract maar met één of twee jaar verlengd worden!
Zet um eens bij NUFC en hij is binnen een seizoen presteert ie niets meerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:28 schreef Rumille het volgende:
[..]
Je kunt ook geen beleid voeren op wat een voetballer zelf vindt dat hij waard is. Je moet ergens een grens trekken, en ja dat kan wel eens botsen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ken de salarissen verder niet (niemand volgens mij exact), maar een Gabri zal zichzelf toch ook minstens zo belangrijk vinden.
Klopt, maar Gabri is een dermate belangrijke pion in het veld, dat je hem graag optimaal gemotiveerd hebt rondlopen. Maar goed, misschien verdient 'ie al rond de 2 miljoen, ik heb geen enkel idee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je kunt ook geen beleid voeren op wat een voetballer zelf vindt dat hij waard is. Je moet ergens een grens trekken, en ja dat kan wel eens botsen.
Dan moet die grens gewoon omhoog! Maximaal 4 miljoen euro in plaats van 2,5 bijvoorbeeld? Kortere contracten afsluiten met éénzijdige opties, dan loop je ook wat minder risico.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je kunt ook geen beleid voeren op wat een voetballer zelf vindt dat hij waard is. Je moet ergens een grens trekken, en ja dat kan wel eens botsen.
Ik ben het wel met je eens alleen de basisinkomsten in Nederland zijn daar te laag voor. Als je dan een jaar geen CL haalt dan wordt het financieel een ramp. Als Liverpool een jaar geen CL haalt dan zijn daar altijd nog de TV-gelden bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan moet die grens gewoon omhoog! Maximaal 4 miljoen euro in plaats van 2,5 bijvoorbeeld? Kortere contracten afsluiten met éénzijdige opties, dan loop je ook wat minder risico.
En wie betaal je dan wel 4 miljoen? En wie niet? Wat mag een eigen opgeleide keeper verdienen? En wat mag een eigen opgeleide middenvelder verdienen? Meer of minder dan een aangekochte middenvelder?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan moet die grens gewoon omhoog! Maximaal 4 miljoen euro in plaats van 2,5 bijvoorbeeld? Kortere contracten afsluiten met éénzijdige opties, dan loop je ook wat minder risico.
Of het plafond nou wordt gesteld op 2,5 of 4 miljoen, de afwegingen die jij noemt, zal je altijd moeten maken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En wie betaal je dan wel 4 miljoen? En wie niet? Wat mag een eigen opgeleide keeper verdienen? En wat mag een eigen opgeleide middenvelder verdienen? Meer of minder dan een aangekochte middenvelder?
Klopt, maar klinkt bijna als het verhaal van dat kip en het ei. Want als je meer gaat betalen qua salaris, kan je toppers langer behouden en grotere speelrs halen, waardoor je juist meer kans maakt op CL.quote:Op lange termijn betaal je dan iedereen (basis, wissels, jeugd) minimaal 1.500.000 tot 4.000.000 ipv 150.000 tot een enkele 2miljoen+. Hou dat maar eens vol als club die er op zou moeten rekenen een keer in de twee jaar CL te spelen.
Ja, maar als je een lager plafond hebt, dan blijft het wat langer betaalbaar,quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Of het plafond nou wordt gesteld op 2,5 of 4 miljoen, de afwegingen die jij noemt, zal je altijd moeten maken.
Nee, want je salarissen blijven nog altijd lager dan de Europese toplanden. Een Sneijder zal ook nog na 3 jaar 4 miljoen verdienen, dat 4de jaar die stap willen maken naar een grotere competitie. En met geld koop je geen titels. Kijk maar naar Chelsea, kijk maar naar AZ, kijk maar naar Real.quote:[..]
Klopt, maar klinkt bijna als het verhaal van dat kip en het ei. Want als je meer gaat betalen qua salaris, kan je toppers langer behouden en grotere speelrs halen, waardoor je juist meer kans maakt op CL.
Bel jij afd. personeelszaken van Real Madrid, Chelsea etc. even ? Of zal ik het doen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Onze grens moet niet omhoog, de Europese grens moet omlaag.
Salarisplafond zoals in de NBA zal er toch nooit komen, zeker niet als er geen Europese competitie komt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bel jij afd. personeelszaken van Real Madrid, Chelsea etc. even ? Of zal ik het doen?
Huntelaar zo'n 1,5 miljoen ofzo?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:11 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat krijgt een Huntelaar per jaar?
Sneijder zat toch rond de 2 mil kan ik me herinneren?
In the Daily Mail fcupdate staat dat hij 2 miljoen euro kost.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Maar wat moet die Luque kosten dan?
Kun je wel lachwekkend doet, maar het loopt de spuigaten uit. Het 'moderne' voetbal begint mij steeds meer het plezier te ontnemen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bel jij afd. personeelszaken van Real Madrid, Chelsea etc. even ? Of zal ik het doen?
The Sun meldt dat het om een 'free transfer' gaat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
In the Daily Mail fcupdate staat dat hij 2 miljoen euro kost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |