je bent er niet blij mee neem ik aan?quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je bent er niet blij mee neem ik aan?
jij vindt hem toch maar een counterspits?quote:
Ik?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij vindt hem toch maar een counterspits?
ja jijquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik?![]()
Dat kan hij ook ja, maar door zijn traptechniek is hij ook gevaarlijk in thuisduels![]()
wat betreft die 4-3-3 zit hij nu wel goedquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:07 schreef Jasza het volgende:
Luque in een 4-4-2 gaat niet werken boys
Al is het wel een counterspeler zoals bij Depor![]()
![]()
In 4-3-3 wel jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja jij
[..]
wat betreft die 4-3-3 zit hij nu wel goed
quote:De Mul: "Ik zal niet direct in de basis staan"
Tom De Mul begint dit weekend met Sevilla aan de competitie in de Spaanse Primera Division. "Maar ik besef dat ik niet direct in de ploeg zal staan", vertelt hij in Het Nieuwsblad.
"Jesus Navas speelt op rechts en hem uit de ploeg spelen, zal moeilijk zijn. Maar ik heb hier getekend voor vijf jaar en kan rustig bijleren en opbouwen."
"Qua speeltijd is dit een stap terug, maar dat wist ik. Maar als ik op termijn wél speel, zet ik een grote stap vooruit."
De Mul wil ook snel Spaans leren. "De trainer (Juande Ramos, red) praat veel met mij, maar ik begrijp hem niet altijd. Ook de warmte vergt een aanpassing."
Maar dat is niet het enige waar hij zich aan moet aanpassen. "Het grootste verschil is dat Sevilla speelt in een 4-4-2-systeem. Maar deze omschakeling naar een nieuw systeem is goed voor mijn ontwikkeling."
Hans van der Zee zit met een paar cocktails en omgebouwde hoeren op de Copacabana?quote:
Ik zou dat inderdaad net quoten omdat ik eerst dacht dat hij de sfeer bij de club warmer vond. Maar daarna had ik door dat hij het over het weer had.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Is Tom toch in een warmere sfeer terecht gekomen
Hij kan niet voetballen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
BasisHij denkt echt dat hij kan voetballen
Niveau Dennis Rommedahl, niets meer en niets minder.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:08 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hij kan niet voetballen?
Ik heb soms het gevoel dat ik naar andere wedstrijden heb gekeken, want zo slecht vond ik De Mul niet. Er wordt hier net gedaan alsof hij van het niveau Soetaerts, Sikora was.
Ik schat Rommedahl wel wat beter in. Niveau tussen Rommedahl en Soetaars in.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niveau Dennis Rommedahl, niets meer en niets minder.
Sorry hoor maar voetballend is ie bagger en kwa intelligentie slaat ie ook helemaal alles. Als je alleen al zag hoe die gast zijn eigen ruimte klein liep..dan moet je je toch echt afvragen of ie uberhaupt nadenkt over voetbal.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:08 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hij kan niet voetballen?
Ik heb soms het gevoel dat ik naar andere wedstrijden heb gekeken, want zo slecht vond ik De Mul niet. Er wordt hier net gedaan alsof hij van het niveau Soetaerts, Sikora was.
Bewijs dat dan ook eens een keer Maduro!quote:Maduro: "Ik ben beter dan tijdens jeugd-EK"
24 augustus 2007
Hedwiges Maduro heeft afgelopen weekend zijn visitekaartje afgegeven. De middenvelder, die dit seizoen in alle belangrijke wedstrijden op de bank begon, maakte als invaller twee goede doelpunten. "Als het team me nodig heeft, sta ik er. Ik denk dat ik dat zondag ook wel heb laten zien", zegt hij op de website van Ajax.
Maduro raakte, naarmate het seizoen 2006/2007 vorderde, zijn basisplaats bij Ajax kwijt. Tijdens het afgelopen jeugd-EK liet hij echter zien het voetballen zeker niet verleerd te zijn. Mede dankzij het sterke spel van de verdedigende middenvelder, pakte Jong Oranje in eigen land wederom de Europese titel.
Nu is Maduro nog beter dan tijdens dat toernooi, vindt hij zelf. "Tijdens het EK ging het ook goed, maar ik kwam net terug van een blessure. Ik was wel fit, maar nog niet in topvorm. Nu ben ik dominanter, sterker. Ik speel meer zoals ik wil spelen."
Verwacht wordt dat Maduro zondag, tegen Heerenveen, in de basis begint.
Als hij het hele seizoen zo gedreven speelt als afgelopen zondag, komt het wel goed met hem.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Bewijs dat dan ook eens een keer Maduro!
Maduro heb ik veel vertrouwen in, die had vorig jaar dat welbekende na groot-talent-terugvaldip. Maar nu is hij er weer denk ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:04 schreef BonJovi het volgende:
Maduro speelde goed hopelijk kan hij het doorzetten
Die had hij het jaar daarvoor ook.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Maduro heb ik veel vertrouwen in, die had vorig jaar dat welbekende na groot-talent-terugvaldip. Maar nu is hij er weer denk ik.
Als elke directe tegenstander het hele seizoen zo ongedreven speelt als afgelopen zondag, komt het wel goed jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:05 schreef M0NTANA het volgende:
Als hij het hele seizoen zo gedreven speelt als afgelopen zondag, komt het wel goed met hem.
Afgelopen zondag was er alleen totaal geen tegenstand. Dus nog maar even aanzien als er een wat sterkere tegenstander tegenover hem staat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als hij het hele seizoen zo gedreven speelt als afgelopen zondag, komt het wel goed met hem.
quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:12 schreef stefmans het volgende:
[..]
Goede speler bij Depor, maar niet goed genoeg voor psv.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:15 schreef BB-boy het volgende:
Je bent er wel erg mee bezig rubbereneend. Je zit er toch niet mee of wel?
Ik weet het echt niet met die jongen. Vind hem altijd zo traag ogen. Als ie dan de bal heeft zie ik in z'n rug een tegenstander aankomen en denk dan "Maduro, pass die bal snelllll".quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Maduro heb ik veel vertrouwen in, die had vorig jaar dat welbekende na groot-talent-terugvaldip. Maar nu is hij er weer denk ik.
Leuk commentaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:14 schreef oYo het volgende:
Albert Luque will leave Newcastle to sign a two-year deal with Ajax today.
The 29-year-old former Spain striker has made virtually no impact since a £9.5m switch from Deportivo La Coruna in 2005.
Komt van de officiële NUFC-website.quote:
Het is heel simpel: het is een grote gok. Een hele dure grote gok. Hij kan best een van de beste spelers van de eredivisie worden, maar het kan net zo goed een Juanfran worden.quote:
Kan je die van mij opzoeken... weet niet hoe het moetquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik denk ga ff zoeken wat de Ajacieden van hem vonden toen hij nog naar PSV zou komen
mooie tekst onder je avatarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet met die jongen. Vind hem altijd zo traag ogen. Als ie dan de bal heeft zie ik in z'n rug een tegenstander aankomen en denk dan "Maduro, pass die bal snelllll".
Hij vertraagt vaak het spel..vreselijk irriquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet met die jongen. Vind hem altijd zo traag ogen. Als ie dan de bal heeft zie ik in z'n rug een tegenstander aankomen en denk dan "Maduro, pass die bal snelllll".
Ik zie niets?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Komt van de officiële NUFC-website.
Ik heb nooit gezegt dat ik luque er graag bij zou willen hebben. Maar als er geen andere opties zijn dan moet het maar.quote:
Ken je die mop van Lindenbergh die weg zou gaan bij Ajax?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:41 schreef BonJovi het volgende:
Hoe zit het trouwens met Lindenbergh gaat hij nog naar NEC?
Dit heb ik gevonden op de officiele website van Newcaste.....quote:Friday, August 24
THIS morning's papers report that Albert Luque is on the verge of a move to Ajax.
The Journal says that representatives from the Dutch side are in the North East today to dicuss a move for the Spanish striker.
The Daily Mail claims that the former Deportivo star will sign at two-year deal at the Amsterdam Arena.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |