abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:16:16 #101
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_52636321
Ben benieuwd of ie nu wel of niet komt , eerlijk gezegd denk ik van niet , maar hoop van wel natuurlijk
Ik ben inmiddels overleden
pi_52637095
Luke ( of Luce) heeft getekend bij Ajax, ( bron: vriend binnen Ajax)
pi_52637127
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:41 schreef carpediem23 het volgende:
Luke ( of Luce) heeft getekend bij Ajax, ( bron: vriend binnen Ajax)
Zullen we het maar op Luque houden.
pi_52637198
Mischien bedoelt hij Luke Chadwick.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52637263
Jeetje als je dit leest.... wel kern van waarheid. 2,2 miljoen is ook best wel achterlijk voor een Luque
quote:
Luque: wanhopige prestigezaak tussen Ajax, PSV en Feyenoord

Het lijkt erop dat Ajax aan de haal gaat met Luque, de Spaanse aanvaller van Newcastle United waarvoor PSV en Feyenoord ook vergaande interesseerde toonden. Het is een raadsel waarom drie Nederlandse topclubs vechten om een bankzitter van een Engelse middenmoter. PSV was een half jaar terug al tevergeefs in de markt; Feyenoord en Ajax kwamen in armoede uit bij dezelfde speler. Het aantrekken van Luque is zowel een prestigezaak als een voorbeeld van wanhopig aankoopbeleid geworden.

In de winterstop van het afgelopen seizoen zocht PSV lang naar een aanvaller en kwam uiteindelijk uit bij Newcastle speler Luque. De Spaanse aanvaller kwam na een succesvolle periode bij Deportivo la Coruna in 2005 over naar de Premier League. Maar Newcastle kwam hij slechts 21 maal aan de bak en heeft hij al 1,5 jaar geen wedstrijd meer gespeeld. Verschillende Newcastle trainers zagen het niet in Luque zitten. Dat kon PSV echter niet weerhouden om de speler over te halen. De poging tot huur mislukte jammerlijk, onder meer vanwege de riante salariseisen.

Deze zomer kwamen Feyenoord en Ajax in hun jacht naar een aanvaller eveneens uit bij Luque. Het scoutingbeleid van beide clubs getuigt van grote armoede dat men op hetzelfde spoor als PSV beland. Vooral Ajax heeft er naar een handje van om de scouting van de landskampioen te volgen (met Leonardo en Bakircioglu als recente voorbeelden). Nu PSV vanwege de mogelijke transfer van Kone wederom in de markt voor Luque kwam werd de jacht een prestigezaak. Ajax lijkt wederom de “gelukkige” te worden door in haar wanhopige zoektocht naar versterking (blauwtje met Riera) met een fors salaris een riskante aankoop te strikken.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52637301
"Vooral Ajax heeft er naar een handje van om de scouting van de landskampioen te volgen (met Leonardo en Bakircioglu als recente voorbeelden)"

pi_52637340
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:49 schreef BB-boy het volgende:
"Vooral Ajax heeft er naar een handje van om de scouting van de landskampioen te volgen (met Leonardo en Bakircioglu als recente voorbeelden)"

Ja die zin is wel een lachertje
pi_52637361
Blauwtje opgelopen
AFC AJAX
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:55:13 #109
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_52637471
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:26 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Zo bijzonder is dat nou ook weer niet... Hij hoort niet bij de beste 100 voetballers van Europa ofzo hoor.
Nee maargoed. Hij was een paar jaar geleden wel echt goed in zijn Deportivo-tijd. Als je de Primera Division een beetje volgde toen moet je hem toch kennen lijkt me. Deportivo was toendertijd nog een aardig grote ploeg, die altijd rond plek 4 hing, met o.a. hem voorin. Pakte met regelmaat zijn goaltjes. Ook in de Champions League.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_52637560
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:55 schreef Corksterr het volgende:

[..]

Nee maargoed. Hij was een paar jaar geleden wel echt goed in zijn Deportivo-tijd. Als je de Primera Division een beetje volgde toen moet je hem toch kennen lijkt me. Deportivo was toendertijd nog een aardig grote ploeg, die altijd rond plek 4 hing, met o.a. hem voorin. Pakte met regelmaat zijn goaltjes. Ook in de Champions League.
eerst maar eens zien. Newcastle is een verschrikkelijke ploeg. Zn salaris bij ajax is iig best wel erg...
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:59:38 #111
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_52637596
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:58 schreef Longmen het volgende:

[..]

eerst maar eens zien. Newcastle is een verschrikkelijke ploeg. Zn salaris bij ajax is iig best wel erg...
Ik zeg niet dat hij het helemaal gaat maken. Ik zeg alleen dat het opmerkelijk is dat je hem als voetballiefhebber niet kent omdat hij echt een goeie speler was in zijn tijd in Spanje.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_52637619
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:37 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Hoe ontwikkeld Sankoh zich? daar was iedereen een jaar geleden zo laaiend over.
Ik vind die Kah van Roda wel aardig eigenlijk
pi_52637769
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:00 schreef Longmen het volgende:

[..]

Dat is gewoon een schopper Totaal niets voor Ajax.
pi_52637826
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:49 schreef BB-boy het volgende:

Laat me niet lachen. De scoutingslijsten van PSV zijn gewoon de Ajax-pagina's uit de VI seizoensgidsen van de afgelopen jaren.
pi_52637912
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:59 schreef Corksterr het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat hij het helemaal gaat maken. Ik zeg alleen dat het opmerkelijk is dat je hem als voetballiefhebber niet kent omdat hij echt een goeie speler was in zijn tijd in Spanje.
Ja dat wel, als je nog nooit van Luque hebt gehoord....
Maar dat hij zo lang niets laat zien is beangstigend, maar omdat het Newcastle is, is het weer nietszeggend
pi_52638548
Eerste stappen voor een nieuw spandoek voor Slavia-Ajax zijn alweer genomen. Wordt iets minder bijzonder dan de vorige voor Sparta Praag-Ajax, maar dat mag de pret niet drukken. Hopelijk gaat het weer net zo goed als de vorige keer. Dit weekend ff lekker schilderen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52638636
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:00 schreef Longmen het volgende:

[..]

Goeie speler, maar meer iets voor Twente/Heerenveen denk ik.
pi_52638851
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Eerste stappen voor een nieuw spandoek voor Slavia-Ajax zijn alweer genomen. Wordt iets minder bijzonder dan de vorige voor Sparta Praag-Ajax, maar dat mag de pret niet drukken. Hopelijk gaat het weer net zo goed als de vorige keer. Dit weekend ff lekker schilderen.
Wat is TerroRobbie in het Tsjechisch? Dobri den
pi_52639758
pi_52640103
quote:
Toen speelde hij ge-wel-dig

Hij krijgt van mij in ieder geval het voordeel van een twijfel
pi_52641043
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 08:23:57 #123
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_52641332
Luque is gewoon een goede speler, mits blessurevrij natuurlijk.

En mijn allereerste seizoenskaart is binnen Zit in 408 Maar (misschien) een hele domme vraag hoor, maar bij het stadion scan je gewoon je kaart of moet je elke keer naar de ticketshop?
pi_52641381
http://uk.youtube.com/watch?v=381LRSWLGDY
Die vrij trappen op 1.43 en 2:22 .
Als ie deze vorm ooit nog krijgt hebben we echt een topper gehaald. .
-
pi_52641501
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:58 schreef Longmen het volgende:

[..]

Gierige Jood, Ajax heeft zat verdiend en amper wat uitgegeven.
Ik las laatst een opmerking van iemand hier dat iedereen die geen Shearer heet faalt bij Newcastle. Dat klopt ook wel een beetje. In zijn Depor tijd was ie echt heel erg goed. Als ie fit blijft zie ik niet in waarom ie die vorm niet zou kunnen halen.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')