Nee, de inschrijving is al verstreken. Pas voor de volgende ronde (UEFA of CL) kan hij pas ingeschreven worden. Iig, zolang hij niet voor newcastle gespeelt heeft op europees niveau. Niet naar mijn weten iig.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:08 schreef andre347 het volgende:
Snel
Kan Luque meedoen tegen Slavia?
Neequote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:08 schreef andre347 het volgende:
Snel
Kan Luque meedoen tegen Slavia?
Henk en Martin lezen mijn posts regelmatig. Zie onderstaand, incluis de datum.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:03 schreef andre347 het volgende:
[..]
Mail je het even door naar Henk. En nog even een verdedigende versterking
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:24 schreef Blight het volgende:
[..]
Dan zou ik liever zien dat Ajax werk maakt van bijvoorbeeld Albert Luque. De Spaanse enclave kan best nog iets groter, immers..
Oke, ik heb niks gezegd. Wie heb je op het oog als opvolger voor Stam?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:13 schreef Blight het volgende:
[..]
Henk en Martin lezen mijn posts regelmatig. Zie onderstaand, incluis de datum.
[..]
Toen hebben ze hem inderdaad onder aan het lijstje gezet...Helaas kon iedereen erboven nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:13 schreef Blight het volgende:
[..]
Henk en Martin lezen mijn posts regelmatig. Zie onderstaand, incluis de datum.
[..]
Gewoon clubicoon sjon heitinga voor nog 8 jaar vastleggen. En vd Wiel definitief doorschuiven naar de A selectie, voor zover hij er nog niet bij zat.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:14 schreef andre347 het volgende:
[..]
Oke, ik heb niks gezegd. Wie heb je op het oog als opvolger voor Stam?
Heitinga wou volgend jaar ook weg zei die.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:15 schreef s0k het volgende:
[..]
Gewoon clubicoon sjon heitinga voor nog 8 jaar vastleggen. En vd Wiel definitief doorschuiven naar de A selectie, voor zover hij er nog niet bij zat.
Medunjaninquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:15 schreef ub40_bboy het volgende:
De eerste aankoop is binnen ik ben benieuwd wie de tweede wordt.
Luque weet dus al hoe hij tegen PSV moet scoren.quote:De dreiging van uitschakeling noopte Deportivo-trainer Javier Irureta tot ingrijpen. Hij liet zijn ogen even langs zijn reserves glijden en ontwaarde onder meer de gretige koppies van de spitsen Luque en Pandiani. De keus viel op de eerste die amper een minuut nodig had om die zet te rechtvaardigen. Een mini-PSV-muur dacht een Spaanse vrije trap in de kiem te kunnen smoren, maar een tikkie opzij bood Luque ruim baan voor een schot dat in de uiterste hoek belandde.
En dan met een hele jonge verdediging Europees iets bewerkstelligen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:15 schreef s0k het volgende:
[..]
Gewoon clubicoon sjon heitinga voor nog 8 jaar vastleggen. En vd Wiel definitief doorschuiven naar de A selectie, voor zover hij er nog niet bij zat.
Zo zonde dat al die jeugdspelers weg gaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:16 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Heitinga wou volgend jaar ook weg zei die.
Kostte ons de 2e rondequote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Luque weet dus al hoe hij tegen PSV moet scoren.
Ik volg naast de Nederlandse competitie voornamelijk de Engelse competitie, en de meeste spelers daar zullen niet haalbaar zijn. Sylvian Distin leek me wel wat, maar die is net verkast naar Portsmouth.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:14 schreef andre347 het volgende:
[..]
Oke, ik heb niks gezegd. Wie heb je op het oog als opvolger voor Stam?
Kan maijstorovic nog iets?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:17 schreef andre347 het volgende:
[..]
En dan met een hele jonge verdediging Europees iets bewerkstelligen?
Hij kan in ieder geval op fabelachtige wijze in eigen doel koppen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |