Reken daar maar niet op.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:16 schreef zjroentje het volgende:
Als we 'm huren gaat NUFC daar natuurlijk een gedeelte van betalen.
Blijkbaarquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:19 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Iemand die de afgelopen jaren amper wat heeft laten zien gaat dus 2 keer zoveel geld verdienen dan de gemiddelde speler?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:24 schreef sjimz het volgende:
http://www.alfinaldelapalmera.com/content/view/1078/36/
Om mijn stukje nog even te bekrachtigen.
Placente gaat waarschijnlijk naar Wigan toe.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:26 schreef methodmich het volgende:
Overigens zou ik het best logisch vinden als Ajax ook eens bij Celta de Vigo gaat kijken wat daar na de degradatie nog lekker weg te plukken is. Placente bijvoorbeeld.
Dat klinkt al beterquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:27 schreef VoreG het volgende:
Wat natuurlijk ook kan is dat hij voor 2 jaar tekent en dan 2,2 miljoen gaat verdienen. In de Engelse kranten wordt dat namelijk wel altijd zo gemeld. 1,1 miljoen per jaar dus.
X tekent een deal van 5 jaar en hij gaat 10 miljoen verdienen.
Kan me niet voorstellen dat Betis geen 1,1 miljoen kan ophoesten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:27 schreef VoreG het volgende:
Wat natuurlijk ook kan is dat hij voor 2 jaar tekent en dan 2,2 miljoen gaat verdienen. In de Engelse kranten wordt dat namelijk wel altijd zo gemeld. 1,1 miljoen per jaar dus.
X tekent een deal van 5 jaar en hij gaat 10 miljoen verdienen.
tussen kunnen en willen zit een verschil.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:31 schreef Chivu het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Betis geen 1,1 miljoen kan ophoesten.
Ja, zag je gerucht en de som van 1,5 miljoen. Daarom kwam ik erop. Dat lijkt niet duur en Wigan is geen Ajax. Hoewel qua geld en competitie mogelijk wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Placente gaat waarschijnlijk naar Wigan toe.
Komt toch nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:32 schreef BB-boy het volgende:
Placente is welkom.
Maar geen Spanjaard.
Verschil tussen kunnen en willen he...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:31 schreef Chivu het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Betis geen 1,1 miljoen kan ophoesten.
Ja, we kunnen hier wel namen roepen maar het is nog altijd Ajax die de spelers moeten kopenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, zag je gerucht en de som van 1,5 miljoen. Daarom kwam ik erop. Dat lijkt niet duur en Wigan is geen Ajax. Hoewel qua geld en competitie mogelijk wel.
Maar er zou nog 1 aankoop bij komen, dus ...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:34 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Verschil tussen kunnen en willen he...
Het zou volstrekt belachelijk zijn om 2,2 miljoen te betalen. Aan de andere kant, met die transfergelden die zijn binnengekomen..
Hopen op een echte aanvallende middenvelder die echt centraal kan staanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:47 schreef s0k het volgende:
Luque dus vanaf links lijkt me. Moet suarez dan de opvolger van sneijder zijn op 10? Of hoe moet ik dit plaatje gaan invullen?
Denk dat Suarez alle vrijheid krijgtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:47 schreef s0k het volgende:
Luque dus vanaf links lijkt me. Moet suarez dan de opvolger van sneijder zijn op 10? Of hoe moet ik dit plaatje gaan invullen?
Hopen dat het 4-4-2 wordt met Luque van links en knabbel en babbel in de spitsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:48 schreef jna het volgende:
[..]
Denk dat Suarez alle vrijheid krijgt
Komt 'ie nog één keer dan:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:47 schreef s0k het volgende:
Mwuh.... Dan zouden we kerstboom moeten gaan spelen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:51 schreef Nashje het volgende:
---------------- Suarez ----- Luque ----------------
---------------------- Huntelaar ---------------------
1 2 3 4 | -|----- Gabri - Heitinga - Davids ---|- -|-------- Suarez - Luque -----------|- --\---------- Huntelaar -------------/-- |
Als ik die opstelling zo zie, vrees ik toch voor een gebrek aan creativiteit voorin.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:52 schreef Blight het volgende:
[..]
Komt 'ie nog één keer dan:
Luque speelt meestal als een spits maar kan ook uit de voeten als een aanvallende (linker)middenvelder.
De opstelling zal dus waarschijnlijk een soort 4-2-3-1 worden, met Suarez als 'valse spits', en Kennedy en Luque vanaf de flanken.
-------Gabri---Heitinga----
-Kennedy---------Luque--
-----Suarez----------------
----------Huntelaar---------
Luque zal wel iets maar 'hangend' naar voren spelen dan Kennedy in deze.
En iedereen kan er aan toe voegen dat roze olifantjes kunnen vliegen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:59 schreef BB-boy het volgende:
Het is officieel
http://nl.wikipedia.org/wiki/Albert_Luque
Ja, want als het op Wikipedia staat, is het officieel!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:59 schreef BB-boy het volgende:
Het is officieel
http://nl.wikipedia.org/wiki/Albert_Luque
Een gebrek? Heb je Luque wel eens zien spelen dan? Daar gaat ontzettend veel dreiging van uit. Met Kennedy heb je iemand met een goede voorzet in huis, Suarez heeft een actie en een pass en Luque beschikt ook over de nodige portie creativiteit. Huntelaar als afmaker, en het feest is compleet. Ik voorzie juist een hele inventieve voorhoede zo.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:57 schreef s0k het volgende:
[..]
Als ik die opstelling zo zie, vrees ik toch voor een gebrek aan creativiteit voorin.
Mail je het even door naar Henk. En nog even een verdedigende versterkingquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:01 schreef Blight het volgende:
[..]
Een gebrek? Heb je Luque wel eens zien spelen dan? Daar gaat ontzettend veel dreiging van uit. Met Kennedy heb je iemand met een goede voorzet in huis, Suarez heeft een actie en een pass en Luque beschikt ook over de nodige portie creativiteit. Huntelaar als afmaker, en het feest is compleet. Ik voorzie juist een hele inventieve voorhoede zo.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Grapquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, want als het op Wikipedia staat, is het officieel!![]()
Ja, dat moeten we hopen. Kan hij meedoen tegen Slavia ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:05 schreef Blight het volgende:
In de voorbereiding bij Newcastle heeft Luque het overigens uitstekend gedaan met onder andere een sterke partij tegen Juventus. Hopelijk kan hij die lijn doortrekken bij Ajax.
Hij heeft iig wel 2 jaar ongestoord kunnen trainen. Ik verwacht dus wel een topfitte spelerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:05 schreef Blight het volgende:
In de voorbereiding bij Newcastle heeft Luque het overigens uitstekend gedaan met onder andere een sterke partij tegen Juventus. Hopelijk kan hij die lijn doortrekken bij Ajax.
http://nl.wikipedia.org/wiki/KUTGrapquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:05 schreef BB-boy het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Grap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |