ik had t eens in van die alu koffertjes :-Dquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:27 schreef Elixabete het volgende:
Ik ben van plan de server in een Reiskoffer te gaan bouwen.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:46 schreef KopieerMachine het volgende:
Het was maar een grapje![]()
Wel leuke mod hoor. I kheb er nooit te tijd voor genomen, ik heb nu gewoon een strakke kast
Psst, je hapt niet, hij wil graag dat je vraagt of ie een foto post, hij wil je aandacht en dat geef je hem nu nietquote:
? Nee? Ik heb nooit tijd genomen om te modden, vandaar dat ik nu gewoon een simpele strakke behuizing heb?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:23 schreef Ja.dus. het volgende:
[..]
Psst, je hapt niet, hij wil graag dat je vraagt of ie een foto post, hij wil je aandacht en dat geef je hem nu niet
ofzo.
hehehe ja maak is een foto als je de kans krijgt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:02 schreef Athmozz het volgende:
't is dat ik geen fototoestel bij heb, of ik zou eens en foto trekken van mijn kastje. Dat is pas een kabelbende![]()
Bij deze;quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:05 schreef Elixabete het volgende:
[..]
hehehe ja maak is een foto als je de kans krijgt.
Zet eerst eens al die IDE-troep bij het vuilnis.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:37 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Bij deze;
[afbeelding]
![]()
Het slechte nieuws is dat er nog 4 schijven bij moeten, het goede dat er al een nieuwe kast klaar staat waar alles zonder warboel in past, enkel nog de tijd vinden om het systeem over te zette...
die branders zijn nog goed hoor, die ga ik houden tot bluray in begint te komen & vervangen door wat bluraybranders (verder heb ik er al 2 verkocht, vroeger zaten er vier in; nog meer kabeltroep)quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:58 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zet eerst eens al die IDE-troep bij het vuilnis.Nee, zo'n CM Stacker is wel noodzaak voor jou.
![]()
Is je kamer net zo stoffig als je systeem?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:39 schreef Athmozz het volgende:
al een geluk dat je de andere kant onder mijn bureau niet kan zien, daar staat een duron1200 en een Pentium4 in ongeveer dezelfde staat naasteen![]()
Verder kom je die kabels overal in mijn kamer tegen, de sata kabels (en een Pentium 2 die al een jaartje verdwaald is) liggen zelfs tot op mijn nachtkastje
vind je mijn systeem stoffig? Ik vind het juist goed meevallen... Mijn kamer hangt er een beetje vanaf waar je gaat kijken, op de vloer waar ik altijd loop is dat best proper, aan de bovenkant van de kast zit je na tien cm al met een stoffige vinger ja.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:53 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Is je kamer net zo stoffig als je systeem?
misschien ben ik wel te schoon met mijn systeem.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:57 schreef Athmozz het volgende:
[..]
vind je mijn systeem stoffig? Ik vind het juist goed meevallen... Mijn kamer hangt er een beetje vanaf waar je gaat kijken, op de vloer waar ik altijd loop is dat best proper, aan de bovenkant van de kast zit je na tien cm al met een stoffige vinger ja.
Zolang ik geen last heb van het stof zie ik het nut ervan niet in, en 1x per jaar laat ik het gewoon door iemand kuisen en dan ben ik er weer voor een jaartje vanaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |