38gr is niks voor een AMD 6000+quote:
Ja, naar verhouding is het niet veel.quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:36 schreef Elixabete het volgende:
[..]
38gr is niks voor een AMD 6000+
Als ik een game speel word hij ongeveer 55gr)
En mijn videokaart is nu 69graden.
mijn kamer is 20grquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:44 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ja, naar verhouding is het niet veel.
Maar warm is warm, en 50 graden is best warm in je kamertje.
een x2 zou toch frisser mogen lopen als je fan zoveel toertjes maakt hoor. Ik heb mijn 4400x2 hier idle'n op 29° (kamer is 21°) met een zalman 7000Cu op minimale snelheid erop (komt dan 34°, toen heb ik gewoon nog wat vaster gedraaid tot ik vreesde voor de schroefdraad op mijn boutjes)...quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:41 schreef dikkedorus het volgende:
38 graden is erg netjes, welke koeleing? Ik dacht dat ik ergens van die mooie heat-pipes zag lopen?
Alsof licht geen energie is.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:58 schreef Athmozz het volgende:
Verder maken die lampjes niet uit, die blijven koud.
ja dat had ik door intussen, maar is het nou niet irri als je je side openen wil?quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:37 schreef Elixabete het volgende:
[..]
220v (niet van de voeding maar van de stopcontact)
maar in zodanig kleine mate dat het geen invloed zal hebben op de temperatuur in je case.quote:
De energie wordt in warmte of licht omgezet, die lampen verbruiken gewoon weinig energie, daarom maakt het licht de omgeving niet echt warmer.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:41 schreef Athmozz het volgende:
maar in zodanig kleine mate dat het geen invloed zal hebben op de temperatuur in je case.
een groot deel van het licht schijnt al direct naar buiten, dus het beetje opwarming dat er door dat licht al is, gebeurt nog eens grotendeels buiten de kast ook. Je vcore lager instellen tot net boven de stabiliteitsgrens zal al véél meer maken dan dat lampje uitdoen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
daarom maakt het licht de omgeving niet echt warmer.
een 6000+ staat bekend om heet te worden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:58 schreef Athmozz het volgende:
[..]
een x2 zou toch frisser mogen lopen als je fan zoveel toertjes maakt hoor. Ik heb mijn 4400x2 hier idle'n op 29° (kamer is 21°) met een zalman 7000Cu op minimale snelheid erop (komt dan 34°, toen heb ik gewoon nog wat vaster gedraaid tot ik vreesde voor de schroefdraad op mijn boutjes)...
Verder maken die lampjes niet uit, die blijven koud.
OMG ik kijk juist naar het verbruik van die CPU, en die is gewoon NOG hoger dan van mijn 4400x2 (die zuipt al 110w). 125w voor een AMD... dan ben je toch beter af met een C2D hoor. Dat is bijna evenveel of de alom beruchte energiezuipende P4 DualCore Extreme versies, zélfs een standaard dualcore verbruikt minder...quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:47 schreef Elixabete het volgende:
een 6000+ staat bekend om heet te worden.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:55 schreef Athmozz het volgende:
[..]
OMG ik kijk juist naar het verbruik van die CPU, en die is gewoon NOG hoger dan van mijn 4400x2 (die zuipt al 110w). 125w voor een AMD... dan ben je toch beter af met een C2D hoor. Dat is bijna evenveel of de alom beruchte energiezuipende P4 DualCore Extreme versies, zélfs een standaard dualcore verbruikt minder...
Mooie temperaturen dan
fotosquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:18 schreef Ou-Tannu het volgende:
trouwens.. net ff mijn wekker open gemold :p en daar zit gewoon een gelijk richter in
Logisch, zo'n display bestaat uit leds die door een chipje aangestuurd worden, en nu wil het toeval dat al die chips op gelijkspanning werkenquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:18 schreef Ou-Tannu het volgende:
en daar zit gewoon een gelijk richter in
Ja maar ik wil geen Intelquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:55 schreef Athmozz het volgende:
[..]
OMG ik kijk juist naar het verbruik van die CPU, en die is gewoon NOG hoger dan van mijn 4400x2 (die zuipt al 110w). 125w voor een AMD... dan ben je toch beter af met een C2D hoor. Dat is bijna evenveel of de alom beruchte energiezuipende P4 DualCore Extreme versies, zélfs een standaard dualcore verbruikt minder...
Mooie temperaturen dan
ik vergelijk enkel met dé referentie als het aankomt op veel verbruikenquote:
fangirlquote:
ik had t eens in van die alu koffertjes :-Dquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:27 schreef Elixabete het volgende:
Ik ben van plan de server in een Reiskoffer te gaan bouwen.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:46 schreef KopieerMachine het volgende:
Het was maar een grapje![]()
Wel leuke mod hoor. I kheb er nooit te tijd voor genomen, ik heb nu gewoon een strakke kast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |