...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:43 schreef TC03 het volgende:
Ik zou er nog plexiglas voor doen, voor de gaten.
Dat hangt er vanaf hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:39 schreef spoor4 het volgende:
Pimpen heet dat
Systeemkasten zijn natuurlijk sowieso al lelijke dingen die je uit het zicht moet houden.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:58 schreef Athmozz het volgende:
Over premodded kasten; die dingen zijn inderdaad vaak lelijk ja (zoals de Asus Vento, dé foutste "standaard" case in mijn ogen).
Ik vind dat de case best in de buurt blijft staan, anders is het nogal lastig om een CD / DVD'tje erin te gooien (of je moet al via externe USB-drives werken). Als ik iedere keer dat ik van DVD wissel naar de andere kant van mijn kamer moet lopen ben ik tegen het einde van de week 5 kilo af...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:15 schreef dikkedorus het volgende:
Ik vind sommige cases wel mooi, maar deze staan meestal absoluut niet in de omgeving.
doe je toch iets aan sportquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:21 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Ik vind dat de case best in de buurt blijft staan, anders is het nogal lastig om een CD / DVD'tje erin te gooien (of je moet al via externe USB-drives werken). Als ik iedere keer dat ik van DVD wissel naar de andere kant van mijn kamer moet lopen ben ik tegen het einde van de week 5 kilo af...
ja kloptquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:01 schreef dikkedorus het volgende:
Ziet er leuk uit hoor. Ik vind vooral dat het klokje wel past met al die kleuren. Een klokje met één kleur zou monotoon zijn imho.
yesquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:12 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Worden de kabels binnenin nog netter weggewerkt?
De onderkant is nu te donkerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:49 schreef Elixabete het volgende:
ik heb de lichtjes iets aangepast.
Ben benieuwd wat je daarmee gaat doen, maar het lampje dat er nu in zit is echt wel fout te noemenquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:42 schreef Elixabete het volgende:
fotos van de server (maand oud)
[afbeelding]
[afbeelding]
www.moskau.nlquote:Op zondag 26 augustus 2007 08:58 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je daarmee gaat doen, maar het lampje dat er nu in zit is echt wel fout te noemen
Waarvoor gebruik je die server? Fileserver voor je muziek & downloadserver ofzo?
220v (niet van de voeding maar van de stopcontact)quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
hoe voeder je de wekker nou eigenlijks?
geen zin om t helemaal post voor post te analyseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |