quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:45 schreef Daeron het volgende:
Agent aanspreken en aangifte doen van onzedelijk gedrag oid.
neeh, volgens mij was het serieus een C&A onderbroek...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:46 schreef Devlinsect het volgende:
Kon je zijn Bjorn Borg onderbroek zien. Zow vet die onderbroeken![]()
Dat is wel heel sneuquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:06 schreef Dibble het volgende:
[afbeelding]
Aan de lopende band bij mij op het werk loopt een negert er zo bij![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:06 schreef Dibble het volgende:
[afbeelding]
De samenvatting is net zo lang.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:40 schreef Nemesish3d het volgende:
Dus... vandaag kwam ik een ouwe schoolgenoot tegen, Ricardo. Deze ricardo is altijd al een raar ventje geweest (werd ook wel "Metro" genoemd: hij was homo maar wist het zelf nog niet), maar nu heeft ie iets raars :|
Hij is 100% puur nederlands, zo blank als maar kan, en dan stapt ie vandaag de bus in in zn boxershortzn broek hing net boven z'n kniën.
Wat is dat sowieso voor achterlijke rage, om open en bloot in je boxershort te lope? Kijk, een randje okay, maar waarom tot net boven de knien? pff, wat een wanabe neger
Samenvatting:
Dus... vandaag kwam ik een ouwe schoolgenoot tegen, Ricardo. Deze ricardo is altijd al een raar ventje geweest (werd ook wel "Metro" genoemd: hij was homo maar wist het zelf nog niet), maar nu heeft ie iets raars :|
Hij is 100% puur nederlands, zo blank als maar kan, en dan stapt ie vandaag de bus in in zn boxershortzn broek hing net boven z'n kniën.
Wat is dat sowieso voor achterlijke rage, om open en bloot in je boxershort te lope? Kijk, een randje okay, maar waarom tot net boven de knien? pff, wat een wanabe neger
Laatst zag ik iemand in een schoenenzaak er zo bij lopen. Ik dacht dat hij niet helemaal goed was.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:06 schreef Dibble het volgende:
[afbeelding]
Joh?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De samenvatting is net zo lang.Alleen de letters zijn kleiner.
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Zakt die broek niet helemaal af?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:06 schreef Dibble het volgende:
[afbeelding]
Want hun broek sleept over de aarde?_quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:20 schreef Hereco het volgende:
Laat die mensen in hun waarde!
Al helemaal die rode zakdoek, hij is een Blood, denkt iequote:
Er staat nergens dat dat ook echt zijn collega is, gewoon een voorbeeld. Dus de kans dat het echt een blood is, is even groot als dat ie het niet is.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Al helemaal die rode zakdoek, hij is een Blood, denkt ie![]()
Jah, maar toen zat TS nog in z´n hol.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:22 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Gast dat had je 4 jaar geleden ook alSad though
Dat was een grap.quote:
Dat was een grap.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:57 schreef Dalamar het volgende:
Hoe dom ben je als je op je 15e ofzo blijkbaar nog hulp nodig hebt met aankleden
quote:
ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:31 schreef Sok41 het volgende:
Oh dat is zo 2003, ik draag m'n kleren nog hipper dan dat..
Sokken over mn broekspijpen, jogging tot op mn knieën, spijkerbroek eronder tot net onder m'n zak en dan een hotpants met een gat erin geknipt bij m'n bil.
Snap je.
Er zijn genoeg die het dan nog niet wetenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:57 schreef Dalamar het volgende:
Hoe dom ben je als je op je 15e ofzo blijkbaar nog hulp nodig hebt met aankleden
"ben je nou helemaal van de pot gerukt?"quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:06 schreef Dibble het volgende:
[afbeelding]
Nou nee dat is niet echt mijn ding, wel leuk dat je het van bepaalde mensen verwacht..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je hebt jezelf toch niet zitten te bevredigen op mijn filmpje he vuillak !?!?!
Bedankt voor deze samenvatting.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:29 schreef Tuvai.net het volgende:
Verschrikkelijke gewoonte inderdaad.Welk normaal mens zet zichzelf nou bewust voor schut?
Verschrikkelijke gewoonte inderdaad.Welk normaal mens zet zichzelf nou bewust voor schut?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:15 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe dat dan gaat in zo'n kledingzaak. Kom je met die broek op je knieën de paskamer uit, wat zegt die verkoopster dan? " Ow, die past perfect!"???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |