Het is dat ik een rasoptimist ben en hoop dat er toch nog enige actie komt voordat het spel stopt .......quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:34 schreef Dreamboy het volgende:
Vanaf dat ze bij RTL zitten behoren Huub en Lieke ook weer
tot de groep.
'9/10 lult huub goed over brianquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:00 schreef Clank het volgende:
Dennis zegt nu ook tegen Brian dat Huub achter zijn rug om slecht over hem lult. Had hij eerder vanmiddag al tegen Jaap gezegd.
Koken, want hij gaat Lieke kookles geven.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian kan alles: Dichten, zingen, rappen, gitaarspelen, tennissen, anaalridderen en is de nieuwe huissiegoloog. Ben ik nog iets vergeten?![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil graag de volgende menschen feliciteren met de verjaardag van Beequeen!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:58 schreef ericahysterica het volgende:
zondag mogen er 7 komen
Ja, jammer, maar niemand is volmaaktquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:27 schreef Meganog het volgende:
Grappig. Al deze losers zijn ajax supporters,
je hebt gelijk ik begreep het verkeerdquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:59 schreef blomst het volgende:
[..]
![]()
Er mag maar 1 komen, er zijn 7 voor hem uitgezocht en daar moet hij er 1 van uitzoeken.
Mag niet van achter.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:04 schreef farceman het volgende:
Val net binnen ....2 vraagjes...
* gaat die flauwval aktie van jaap niet meer door?
* Hoeveel dates hebben er gereageerd voor Nix?
Zal wel niet hij eet weer gewoon mee.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:04 schreef farceman het volgende:
Val net binnen ....2 vraagjes...
* gaat die flauwval aktie van jaap niet meer door?
* Hoeveel dates hebben er gereageerd voor Nix?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |