John de Mol? (jah, snapte hem welquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:00 schreef mazaru het volgende:
Hoe heet de burgemeester van Wezel??
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:00 schreef mazaru het volgende:
Hoe heet de burgemeester van Wezel??
Haar...............bungelend aan een touw !!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:01 schreef beequeen het volgende:
Nada vraagt zich af wat de streamers willen zien.
Ik wil eigenlijk maar 1 shot heel graag zien.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:01 schreef beequeen het volgende:
Nada vraagt zich af wat de streamers willen zien.
Nou Naad, jou en Dennix in ieder geval niet.
nadiaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:01 schreef Starlie het volgende:
Wie zoekt er nu al dagen naar het dopje van haar stoma??
Zou dat vandaag nog kunnen? Mooi verjaardagskadootje voor mij.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk maar 1 shot heel graag zien.
Dat is dat nix en nada huilend de poort uitlopen.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou dat vandaag nog kunnen? Mooi verjaardagskadootje voor mij.![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Ze solliciteren naar een baan in de p0rnindustriequote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:07 schreef Meganog het volgende:
Kijk die bespottelijke blikken van die twee.
Bedankt voor je Bongetje en Blomst ook bedankt. Taart is onderweg, Photobucket ligt eruit.quote:
Make my dayquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedankt voor je Bongetje en Blomst ook bedankt. Taart is onderweg, Photobucket ligt eruit.![]()
Gaat het hek al open?quote:
Nou, dat wil ik niet zeggen hoor. Nada en Amanda hebben girltalk in de chill, onverstaanbaar door de muziek. Gelukkig maar, wil het niet echt horen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:20 schreef blomst het volgende:
Er gebeurd echthelemaal niet is de kooi, ze kunnen nu ook wel stoppen.
ja, dus...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:22 schreef avonne het volgende:
Bij elke deur en hoek zit Dennis te voorzichtig te kijken of hij niemand tegen komt, of zo
Die gast is zo gefixeerd op de camera's en hoe ze staan. Bovendien is het een angsthaas van het zuiverste water.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:22 schreef avonne het volgende:
Bij elke deur en hoek zit Dennis te voorzichtig te kijken of hij niemand tegen komt, of zo
Hij is nu aan het 'dansen' in de chill en kijkt om de paar minuten of de camera's op hem gericht staanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die gast is zo gefixeerd op de camera's en hoe ze staan. Bovendien is het een angsthaas van het zuiverste water.
Gelukkig vindt Lieke dat wel een leuke klusquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:33 schreef milk-shake het volgende:
en Lieke maar koken...............er zijn personen die nog nooit wat hebben gedaan....
Mocht je ooit hebben getwijfeld aan het beroep van Naad, hier het bewijs.quote:
Misschien vind ze het zelf ook wel leuk? Iig wat tijdsverdrijf?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:33 schreef milk-shake het volgende:
en Lieke maar koken...............er zijn personen die nog nooit wat hebben gedaan....
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:41 schreef beequeen het volgende:
Voor de zekerheid vraagt Naad aan Dennix of ze er geil genoeg uitziet. Dat is vast voor ons, de streamers dus.![]()
zou wel over Huub gaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:45 schreef Varen het volgende:
Dennis gaat met Brian praten
Lees net dat je jarig bent vandaag Ik zou zeggen van harte "and may your wish com true"quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Bedankt, ik hoop voor jullie hetzelfdequote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:46 schreef kissa het volgende:
Gefeliciteerd BQ, ik hoop van ganser harte dat je je kadootje krijgt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |