vrijdagmiddagarbeidquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:40 schreef mitt het volgende:
[..]
ga werken![]()
en doe het zelf maar anders
quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:44 schreef XL het volgende:
[..]
Ik houd me er wel min of meer aan! Kijk bijvoorbeeld naar damestennis... dat heb ik ook naar een eigen topic gepest en vandaag heeft Justine Henin mijn verhaal bevestigd door op het wereldkampioenschap, met de beste 8 spelers van de wereld iemand met 6-0, 6-0 af te drogen. Ik wil dit natuurlijk van de daken schreeuwen, maar dat zou flauw zijn en dus kan ik het nergens kwijt behalve in een betoog als dit![]()
Wij doen DoMiBo, zodat we de VrijMiBo bij de klant kunnen meepakken.quote:
Topquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:29 schreef mitt het volgende:
De filter is gewoon aangevraagd hoor Remzz.
Loopt dit topic niet een beetje uit de hand (zie dikgedrukte, onderstreepte crusieve quote, maar in de hele OP wordt niet meer gerept over de mp3 podcasts, waar het topic oorspronkelijk om te doen was) ? Aangezien deze: Centraal topic voor amateurhardlopers, deel 17 hardloopreeks al enkele jaren loopt. Nu viel me wel op dat de OP niet echt letterlijk genomen wordt, aangezien de posts grootdeels nog steeds over de mp3's gaat, maar veel posts horen gewoon in de orginele reeks. Het wordt wel erg dubbelop zo...quote:
Deel hier je hardloopervaringen, schema's, tips en stel je vragen! Of je nou mét of zonder MP3 speler loopt.
Moderators, kijk idd aub die reeks is door. Ik daag niemand uit, het enige wat ik heb gepost is mijn voorspellingen over tenniswedstrijden en wat extra informatie die ik had over een blessure van Roger Federer. Ik probeer gewoon leuk mee te doen en dat lukt vrij aardig maar sommige users beginnen me zonder reden ineens uit te schelden. Hier een quote uit het topic:quote:Op maandag 12 november 2007 19:11 schreef XL het volgende:
De user AdoTheHague zit te trollen in het Shanghai Masters Cup topic. Is begonnen in deel 1, gaat door in deel 2. Omdat er toch altijd wel iemand op ingaat is negeren geen optie. Graag een waarschuwing aan zijn adres, of liever nog een ban.
Kusjes XL
Lees aub het topic even helemaal door moderators dan krijgen jullie een beter beeld denk ik want ik zou serieus niet weten waar ik een waarschuwing voor zou moeten krijgen.quote:Op maandag 12 november 2007 20:25 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ik gebruik niet vaak krachttermen, maar wat ben jij een kankernerd
Ik kreeg een PM van iemand die zei dat iemand in het feedback topic commentaar op mijn posten had. Vandaar dat ik even ging kijken en de informatie bleek te kloppen.quote:Op maandag 12 november 2007 21:13 schreef Ambrosius het volgende:
ADO, iedereen prikt door die onzin van je heen, het is al te laat. Sowieso al opvallend dat je in dit FB-topic komt.
Oke, geeft opzich niet. Maar dat is iets waar je me echt op mijn woord op moet geloven. Ik zal ook niet meer mensen overtuigen ervan dat ik hem ken, ik zal enkel nog soms verslag doen van het contact wat ik met hem hebquote:Op maandag 12 november 2007 21:24 schreef mitt het volgende:
Nou..ik ben na je 'ik ken de fysio van Roger' verhaal al afgehaakt.
Sorry![]()
Inderdaad, dat is het enige dat je gepost hebt. Bijzonder irritant, vooral omdat het niet waar is. Je leugens keer op keer onderuit worden gehaald en omdat een kleuter meer gevoel voor taal heeft dan jij.quote:Op maandag 12 november 2007 20:33 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik daag niemand uit, het enige wat ik heb gepost is wat extra informatie die ik had over een blessure van Roger Federer.
Lieverd, je zit gewoon te zuigen. Je hebt er de ballen verstand van en iedereen heeft dat in de gaten. Om die reden ben je voor iedereen irritant, daardoor valt iedereen over je en jij blijft daar maar op ingaan. De situatie is zonder waarschuwing reddeloos. Dat je bijv. inhoudelijk het Franse bondsproduct Gasquet een oude rot gaat noemen en het invalide toptalent Djokovic fysiek superieur aan hem stelt geeft al aan dat je post om het posten. Kap daar mee!quote:Op maandag 12 november 2007 23:24 schreef Adothehague het volgende:
Ik snap echt niet wat XL niet waardeert aan mijn posts. Ik heb mijn mening gegeven over de wedstrijden van morgen en ik begrijp eerlijk gezegt niet wat daar zo erg aan is. Ik zie dat jij dus om mijn posts moet lachen en dat opzich snap ik al niet. Die posts zijn gebasseerd op mijn mening en als jij daarom moet lachen vind ik dat prima, maar ik vind het raar dat je hier claimt mij te willen laten bannen/aanspreken omdat je mijn mening over tennis niet correct vind. Ik zou het fijn vinden als je wat concrete dingen aangeeft die je niet fijn vind in mijn posts XL, dan krijg ik misschien een beetje een idee wat ik fout doe. Maar op dit moment is het voor mij een raadsel.
Allereerst bedankt voor je reactiequote:Op maandag 12 november 2007 23:33 schreef XL het volgende:
[..]
Lieverd, je zit gewoon te zuigen. Je hebt er de ballen verstand van en iedereen heeft dat in de gaten. Om die reden ben je voor iedereen irritant, daardoor valt iedereen over je en jij blijft daar maar op ingaan. De situatie is zonder waarschuwing reddeloos. Dat je bijv. inhoudelijk het Franse bondsproduct Gasquet een oude rot gaat noemen en het invalide toptalent Djokovic fysiek superieur aan hem stelt geeft al aan dat je post om het posten. Kap daar mee!
Dan moet die persoon misschien ook iets meer lezen en vragen stellen ipv allerlei vage stellingen en leugens te posten.quote:Op maandag 12 november 2007 23:38 schreef Adothehague het volgende:
Maar je kan het iemand die het tennis net is gaan volgen niet kwalijk nemen dat hij nog niet alles weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |