Ja und?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:49 schreef pfaf het volgende:
De poorten van hel staan inderdaad op losbreken. Ik hoor dat in Nederland de wereldbeker schaatsen live wordt uitgezonden in het weekend van het WK honkbal, dat geen enkele aandacht krijgt.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:21 schreef mitt het volgende:
zal wel spoedig volgen.
Het topic van pfaf gaat over het waardeloze beleid van de NOS, niet over het afzeiken van schaatsen. Dat is inmiddels zo makkelijk dat zowel pfaf, mitt als ik ons er niet meer mee bezig houden. Af en toe een schaatsfan pesten daarentegen blijft leuk.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:19 schreef Remzz het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik vind dat er wel erg kinderachtig word gedaan over schaatsen. Ik weet nu wel dat pfaf, XL, Mitt(die 3 jaar geleden de fanatiekste schaatsposter was trouwens) en de rest van dat kliekje helemaal tegen schaatsen en alles wat daarom heen is. Mag je ook best zeggen maar het kan toch niet zo zijn dat je elk topic en elke mogelijkheid moet aangrijpen om dat duidelijk te maken, dat gebeurt nu wel namelijk.
Ik houd me er wel min of meer aan! Kijk bijvoorbeeld naar damestennis... dat heb ik ook naar een eigen topic gepest en vandaag heeft Justine Henin mijn verhaal bevestigd door op het wereldkampioenschap, met de beste 8 spelers van de wereld iemand met 6-0, 6-0 af te drogen. Ik wil dit natuurlijk van de daken schreeuwen, maar dat zou flauw zijn en dus kan ik het nergens kwijt behalve in een betoog als ditquote:
Ow daar zit ik ook helemaal niet mee, het is meer dat het een beetje te gek zou zijn dat er geen schaatsfilter zou komen omdat de mod's(Leatherface uitgezonderd) niet van schaatsen houden.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:24 schreef XL het volgende:
[..]
Het topic van pfaf gaat over het waardeloze beleid van de NOS, niet over het afzeiken van schaatsen. Dat is inmiddels zo makkelijk dat zowel pfaf, mitt als ik ons er niet meer mee bezig houden. Af en toe een schaatsfan pesten daarentegen blijft leuk.
BS? kom je mee spelen in het schaatsfilter?quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het Grote Roger Federer Topic Deel 2: Legendarisch.
ga werkenquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:39 schreef XL het volgende:
Mag mijn topic terug in het schaatsfilter? bij de andere bagger?
Het slotje mag blijven, want dat was terecht. Je moet ook het okidoki topic nog kicken!
Under construction.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kom niet in het GOD filter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |