Wat is er zo moeilijk aan? Je blijft mod in een soort van incubatietijd, SPT heeft er drie en iedereen is gelukkig.quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:04 schreef pfaf het volgende:
Niemand snapt ook wat ik hier nog doe...
Is het dan ook wel duidelijk geweest wat je hier deedquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:04 schreef pfaf het volgende:
Niemand snapt ook wat ik hier nog doe...
Met het schaatsseizoen voor d eboeg is een derde mod inderdaad geen slecht idee.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan? Je blijft mod in een soort van incubatietijd, SPT heeft er drie en iedereen is gelukkig.
Done.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:01 schreef don-diablo het volgende:
kan een mod de volgende info toevoegen aan de lijst van teams in de OP van het grote lacrosse topic?
Delft Barons
Contactpersoon: Philip Heijkoop
mail: Delftbarons@gmail.com
Haha, had je maar niet moeten postenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:23 schreef Spooky4u het volgende:
Mag deze Het schaatsen is AFGELOPEN.. post verwijderd worden? Ik word gek van dat ding in MyAT.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:01 schreef popolon het volgende:
Beetje naar beneden scrolleren sch!
Rugby World Cup 2007 #2
Duurde even voordat ik m doorhad, maar tis geluktquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:11 schreef Grumpey het volgende:
zou een modje de laatste post van annoh in dit topic Centraal topic voor amateurhardlopers, deel 17 in de OP kunnen opnemen? Tof! Jullie zijn geweldig!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:31 schreef XL het volgende:
2 verzoekjes:
1) pfap terug blauw
2) per direct een schaatsfilter, die josti's zijn begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |