WIFI in je badquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:09 schreef Muck het volgende:
zoooo, ik ben weer volmaakt gelukkig
een bad vol water zo heet dat ik nog net niet fluit met een enorme berg schuim erop
MP3-speler op mijn hoofd met de "lieve" map open
en maar liggen weken![]()
zucht
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:09 schreef Muck het volgende:
een bad vol water zo heet dat ik nog net niet fluit met een enorme berg schuim erop
zucht
Dat kan ik dus niet he.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:09 schreef Muck het volgende:
zucht
gee-heeenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:10 schreef covie het volgende:
Welek kloon heb jij dan wel eer? behalve bierik![]()
Zeg dat woord nou nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:10 schreef covie het volgende:
Welek kloon heb jij dan wel eer? behalve bierik![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:14 schreef OA het volgende:
Ik heb hier een aantal fijne collegae rondlopen, die nogal eens iets kwijtmaken.![]()
Het gevolg is, dat ik vervolgens kan gaan uitzoeken wat er is foutgegaan, waar dat is gebeurd en wie de schuldige is...![]()
Nu komt er ineens een collega aanlopen die een enorme stapel papier op m'n bureau neerkwakt... Gewoon ongegeneerd werk van 2 weken geleden brengen en zeggen dat het ietsjes is uitgelopen...![]()
Nee.... dat had ik nog niet door....![]()
sorryquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg dat woord nou niet
Dat werkt als stroop op een horde vliegen![]()
geen last vanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:14 schreef covie het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet he.
dan moet ik er om de 5 minuten uit om weer af te koelen.![]()
Geeft niet. Ze zijn er gelukkig nog nietquote:
zal ik marjo-muts erbij halen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Geeft niet. Ze zijn er gelukkig nog niet![]()
Nou jongeman, dan weet je wat je te doen staat. Einde Spielerei, en vort, aan de arbeid.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:14 schreef OA het volgende:
Ik heb hier een aantal fijne collegae rondlopen, die nogal eens iets kwijtmaken.![]()
Het gevolg is, dat ik vervolgens kan gaan uitzoeken wat er is foutgegaan, waar dat is gebeurd en wie de schuldige is...![]()
Nu komt er ineens een collega aanlopen die een enorme stapel papier op m'n bureau neerkwakt... Gewoon ongegeneerd werk van 2 weken geleden brengen en zeggen dat het ietsjes is uitgelopen...![]()
Nee.... dat had ik nog niet door....![]()
quote:
dat jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |