WIFI in je badquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:09 schreef Muck het volgende:
zoooo, ik ben weer volmaakt gelukkig
een bad vol water zo heet dat ik nog net niet fluit met een enorme berg schuim erop
MP3-speler op mijn hoofd met de "lieve" map open
en maar liggen weken![]()
zucht
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:09 schreef Muck het volgende:
een bad vol water zo heet dat ik nog net niet fluit met een enorme berg schuim erop
zucht
Dat kan ik dus niet he.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:09 schreef Muck het volgende:
zucht
gee-heeenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:10 schreef covie het volgende:
Welek kloon heb jij dan wel eer? behalve bierik![]()
Zeg dat woord nou nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:10 schreef covie het volgende:
Welek kloon heb jij dan wel eer? behalve bierik![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:14 schreef OA het volgende:
Ik heb hier een aantal fijne collegae rondlopen, die nogal eens iets kwijtmaken.![]()
Het gevolg is, dat ik vervolgens kan gaan uitzoeken wat er is foutgegaan, waar dat is gebeurd en wie de schuldige is...![]()
Nu komt er ineens een collega aanlopen die een enorme stapel papier op m'n bureau neerkwakt... Gewoon ongegeneerd werk van 2 weken geleden brengen en zeggen dat het ietsjes is uitgelopen...![]()
Nee.... dat had ik nog niet door....![]()
sorryquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg dat woord nou niet
Dat werkt als stroop op een horde vliegen![]()
geen last vanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:14 schreef covie het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet he.
dan moet ik er om de 5 minuten uit om weer af te koelen.![]()
Geeft niet. Ze zijn er gelukkig nog nietquote:
zal ik marjo-muts erbij halen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Geeft niet. Ze zijn er gelukkig nog niet![]()
Nou jongeman, dan weet je wat je te doen staat. Einde Spielerei, en vort, aan de arbeid.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:14 schreef OA het volgende:
Ik heb hier een aantal fijne collegae rondlopen, die nogal eens iets kwijtmaken.![]()
Het gevolg is, dat ik vervolgens kan gaan uitzoeken wat er is foutgegaan, waar dat is gebeurd en wie de schuldige is...![]()
Nu komt er ineens een collega aanlopen die een enorme stapel papier op m'n bureau neerkwakt... Gewoon ongegeneerd werk van 2 weken geleden brengen en zeggen dat het ietsjes is uitgelopen...![]()
Nee.... dat had ik nog niet door....![]()
quote:
dat jaquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:19 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Nou jongeman, dan weet je wat je te doen staat. Einde Spielerei, en vort, aan de arbeid.
niet weerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:19 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Nou jongeman, dan weet je wat je te doen staat. Einde Spielerei, en vort, aan de arbeid.
neequote:
Dat bedoel ik nou. als ze dat ene woord al ruiken, komen ze als duveltjes uit doosjes boven waterquote:
Ik weet het niet. Eer-ik, of OA, of Cross denk ik.quote:
eer is aan de schijterijquote:
en dan is het topic weer zo volgebaggerd door die *piep* jaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou. als ze dat ene woord al ruiken, komen ze als duveltjes uit doosjes boven water![]()
ik heb cross de hele dag nog nergens gezien eigenlijk....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Eer-ik, of OA, of Cross denk ik.
Weet je wat de echte schoonOA op dit moment doet?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:19 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Owja. Cross had intro ofzo, op de uni.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:24 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb cross de hele dag nog nergens gezien eigenlijk....
en hijs niet van eer
das waar. Dus mondje toe en misschien blijven ze wegquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:24 schreef covie het volgende:
[..]
en dan is het topic weer zo volgebaggerd door die *piep* ja![]()
Als hij de echte is dan weet hij het jaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:25 schreef OA het volgende:
[..]
Weet je wat de echte schoonOA op dit moment doet?![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:22 schreef covie het volgende:
[..]
Moet je naar huis gaan en lekker in bed gaan liggen!![]()
quote:
dat dus.quote:
Dat meot je dan maar een keer overslaanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
[..]
dat dus.
Maar ik heb het inmiddels ook apeheet, maar toch koud
Nou ja, nog een uurtje, dat overleef ik ook wel
daarna pitten
Ik moet eigenlijk zuipen vanavond
Nee nog niet.. Hij zal nu wel bezig zijn in z'n tuin..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Als hij de echte is dan weet hij het ja
Was die niet op vakantie ofzo?
Sodeju. Gaat hard hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:30 schreef eer-ik het volgende:
topic #5 van vandaag?
dorpsfeesten de komende 4 dagen, which means, 4 dagen dronkenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:30 schreef covie het volgende:
[..]
Dat meot je dan maar een keer overslaan![]()
Ik vraag me af of je vrienden zo aardig zijn op het bier te brengen terwijl je op het toilet zit.![]()
Voor wat?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja. Cross had intro ofzo, op de uni.
Dan blijft OA over.
Mooi klote. Maar goed dat de Waspse feesten al geweest zijn danquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dorpsfeesten de komende 4 dagen, which means, 4 dagen dronken
Maar ik denk idd niet dat dat gaat lukken
Yep doen we netjesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:30 schreef eer-ik het volgende:
topic #5 van vandaag?
Echt iets om trots op te zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:31 schreef covie het volgende:
[..]
Yep doen we netjes![]()
Er staan mrogen waarschijnlijk alleen ksc'ers in de top 5 [afbeelding]
Eigenaar van Antoni van Leeuwenhoek.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:31 schreef OA het volgende:
[..]
Voor wat?
Ik volg het even niet meer..![]()
Was jouw schoonpa trouwens niet op vakantiequote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:31 schreef OA het volgende:
[..]
Voor wat?
Ik volg het even niet meer..![]()
rookzequote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:32 schreef covie het volgende:
Zo ik ga nog even mijn laatste peuk van vandaag doen![]()
totzo
Zuipen zit er dan niet in... anders gewoon Whiskey zuipen maar dan met cola... lekker schoonlopen via je aars gegarandeerdquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
[..]
dat dus.
Maar ik heb het inmiddels ook apeheet, maar toch koud
Nou ja, nog een uurtje, dat overleef ik ook wel
daarna pitten
Ik moet eigenlijk zuipen vanavond
Nog niet. Hij heeft wel vakantie, maar hij is nog niet weg.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Was jouw schoonpa trouwens niet op vakantie?
Nee man, daar zit ik echt niet achter.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Eigenaar van Antoni van Leeuwenhoek.
ja, werkt dat?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Zuipen zit er dan niet in... anders gewoon Whiskey zuipen maar dan met cola... lekker schoonlopen via je aars gegarandeerd
OK. Waar gaat ie heen? Of is elke belangstelling tegenwoordig verdacht?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:35 schreef OA het volgende:
[..]
Nog niet. Hij heeft wel vakantie, maar hij is nog niet weg.![]()
[..]
Nee man, daar zit ik echt niet achter.![]()
Tong staat er altijd wel ergens bij...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:31 schreef covie het volgende:
[..]
Yep doen we netjes![]()
Er staan mrogen waarschijnlijk alleen ksc'ers in de top 5 [afbeelding]
La France!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:36 schreef MPG het volgende:
[..]
OK. Waar gaat ie heen? Of is elke belangstelling tegenwoordig verdacht?
Dan blijft dat een raadsel. Zou het dan toch Lenny...???
Tongquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:36 schreef OA het volgende:
[..]
Tong staat er altijd wel ergens bij...![]()
Of Papier, die weer eens verhitte discussies heeft gevoerd over wel/niet roken
Of Sebasser (Koffie)
Mooi landquote:
quote:
quote:
.quote:
Laat hij jullie niet weten waar hij zit?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:39 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Heb echter geen idee waar precies...![]()
Dat heeft ie wel gezegd, maar ik weet het gewoon niet meer...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat hij jullie niet weten waar hij zit?
Wij hebben braaf het adres waar we in Solden zaten achtergelaten bij familie![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:40 schreef covie het volgende:
Zo ben alweer uitgerookt!
nog 20 minuten [afbeelding]
Smerige gewoonte.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:40 schreef covie het volgende:
Zo ben alweer uitgerookt!
nog 20 minuten [afbeelding]
Mojje weer schijten?quote:
Whehe.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:41 schreef OA het volgende:
[..]
Dat heeft ie wel gezegd, maar ik weet het gewoon niet meer...![]()
schijtziek wor je dr toch van hequote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:43 schreef covie het volgende:
[..]
Ik ga ook stoppen, als ik op vakantie ga denk ik![]()
Smoesjes, die elke roker talloze keren zal uitspreken!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:43 schreef covie het volgende:
[..]
Ik ga ook stoppen, als ik op vakantie ga denk ik![]()
Mijn vriend is ook net gestopt dus. en 's avonds rook ik thuis toch al niet meer.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:45 schreef OA het volgende:
[..]
Smoesjes, die elke roker talloze keren zal uitspreken!![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |