Dingen in perspectief zien is ook een kunst, hoeveel spaans sprekenden bevinden er zich bij Ajax en bij PSV?Ajax 2, en bij PSV?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:42 schreef jpg97 het volgende:
Vorig jaar allemaal zeiken dat de "voertaal" in Eindhoven Spaans was, en moet je nu zien
Laat hem, het is een typische f'noorder. Hij weet echt niet beter. Zijn Bjorn Borg zal wel te strak zitten ofzo...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:47 schreef Blight het volgende:
[..]
Beste knul. Dat er in het Feyenoord topic niets te doen is kan natuurlijk gebeuren, maar dat is geen vrijbrief om hier op elke post waar iets negatiefs in te bespeuren is zo uitbundig te reageren, in de hoop dat wij dan met zijn allen happen. Als je je zo verveelt ga dan fijn die unieke DVD van jullie kijken.
Dan moeten die supporters dat vooral blijven denken, zoals Rommedahl Huntelaar serveert getuigd van voetbal klasse...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel een versterking hoor. Maar als ik zo het een en ander aan supporters-reacties op verschillende fora lees wordt door heel veel mensen toch als middelmaat gezien hoor. Zal wel met z'n verleden te maken hebben.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:42 schreef jpg97 het volgende:
Vorig jaar allemaal zeiken dat de "voertaal" in Eindhoven Spaans was, en moet je nu zien
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:47 schreef Blight het volgende:in de hoop dat wij dan met zijn allen happen.
Urzaiz, Suarez, Gabri, Luque, Davids, Leonardo. Ik tel er 6.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Bij jullie standaard 7 Spaans/Portugees sprekende spelers in de basis
Bij ons in totaal 3 in de selectie.
Erg vergelijkbaar ja.![]()
Leonardo praat Portugees en Nederlands. Davids spaans?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:53 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Urzaiz, Suarez, Gabri, Luque, Davids, Leonardo. Ik tel er 6.
Davidsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:53 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Urzaiz, Suarez, Gabri, Luque, Davids, Leonardo. Ik tel er 6.
Ik heb iig inmiddels meer vertrouwen in hem dan bij zijn aankoop. Als ik me ergens aan kan ergeren is het dat eindeloze gepiel rond de 16 in de thuiswedstrijden. Daar heb je bij Rommedahl weinig last van.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Rommedahl, ik verwacht een wisselvallig seizoen, maar hopelijk iets vaker wel goed dan niet..
Ik verwacht juist een heel sterk seizoen van hem. Hij komt erg zelfverzekerd over, veel overzicht en tot nu toe verbaast hij mij elke keer als ik hem zie spelen!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Rommedahl, ik verwacht een wisselvallig seizoen, maar hopelijk iets vaker wel goed dan niet..
Hij is me redelijk bevallen. Ik geef hem eerlijk gezegd ook ff te weinig credit. tegen Slavia was hij 80% van de tijd bezig om Urby's gepruts op te ruimen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:54 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik heb iig inmiddels meer vertrouwen in hem dan bij zijn aankoop. Als ik me ergens aan kan ergeren is het dat eindeloze gepiel rond de 16 in de thuiswedstrijden. Daar heb je bij Rommedahl weinig last van.
11.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:53 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Bij PSV zullen het er niet veel meer zijn toch?
!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Leonardo en Davids spreken nederlands, Suarez uruguyaans oid, maar voor boeren valt al het buut´nloands onder spaans niet?
Heb je dat Nederlands van Leonardo wel eens gehoord?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Leonardo en Davids spreken nederlands, Suarez uruguyaans oid, maar voor boeren valt al het buut´nloands onder spaans niet?
Auw, auw, auw aan kniequote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:57 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Heb je dat Nederlands van Leonardo wel eens gehoord?
Uruguayaans.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
In Uruguay praten ze Spaans lieve schat.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Suarez uruguyaans
Tuurlijk: "Ajax ies de moeiste cloeb"quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:57 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Heb je dat Nederlands van Leonardo wel eens gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |