abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52623165
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:12 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Zou eventueel ook kunnen. Maar waar Henk naar toe wil is een "georganiseerde chaos" waardoor spelers als Luque, Kennedy en Suarez voortdurend bewegen en elkaars plaatsen overnemen.
Ik volg het Spaanse voetbal niet altijd even nauw, dus 'de Barcelona opstelling' is me niet helemaal bekend. Maar gezien Henk's verleden bij Barca zal ook dat vast niet ondenkbaar zijn.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52623186
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:15 schreef w00h00 het volgende:
Hebben jullie hem al besteld?
Montana
AFC AJAX
pi_52623220
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:13 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Zou Henk ten Cate ook FM spelen?
Vast niet anders hadden ze Bakkie Choco al 5 jaar eerder gehaald!
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_52623234
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:15 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Montana
Oh. Ik dacht dat het Joe Cocker was.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52623288
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:17 schreef Blight het volgende:

[..]

Oh. Ik dacht dat het Joe Cocker was.
Dat is die toch ook. Zag hem laatst ook op zuid lopen met z'n m4.

[ Bericht 2% gewijzigd door w00h00 op 23-08-2007 15:24:48 ]
pi_52623374
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:16 schreef Tim_G het volgende:

[..]

pi_52623439
Ik ben benieuwd of Luke een Ajacied wordt...
pi_52623480
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:12 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Zou eventueel ook kunnen. Maar waar Henk naar toe wil is een "georganiseerde chaos" waardoor spelers als Luque, Kennedy en Suarez voortdurend bewegen en elkaars plaatsen overnemen.
Dat zal meer opleveren dan dat statische voetbal waar je van te voren al weet wat iemand wil doen.
pi_52623526
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ben benieuwd of Luke een Ajacied wordt...
Ook al wordt ie het.. wat moet je met em? Hij is toch geen linkermiddenvelder..?
pi_52623576
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ook al wordt ie het.. wat moet je met em? Hij is toch geen linkermiddenvelder..?
Niks mis met een extra optie voor de aanval.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_52623617
quote:

[..]

Van Geel heeft al gezegd dat Ajax na het vertrek van Sneijder anders zal gaan spelen. Dus ga er maar gewoon vanuit dat het traditionele 4-3-3 vrijwel over boord wordt gezet. Je krijgt gewoon twee spitsen met twee opkomende middenvelders aan beide kanten in een vrije rol (Kennedy en Luque) of een diepe spits (Huntelaar) met daarachter drie aanvallende middenvelders in een vrije rol (Suarez, Luque, Kennedy).

Ten Cate wil dit jaar kampioen worden, dus zal zich vastgrijpen aan een systeem wat hij goed kent uit z'n Barcelona tijd.
pi_52623627
quote:

[..]

Luque speelt meestal als spits maar is ook inzetbaar als (linker) aanvallende middenvelder. Op die positie enigszins vergelijkbaar met Riera,
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:32:52 #38
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_52623695
Mocht Luque komen heb je in aanvallend opzicht in ieder geval keuzemogelijkheden.
Met Kennedy, Suarez, Rommedahl en binnenkort Leonardo heb je in ieder geval een aantal spelers die wat kunnen brengen.
Daarnaast krijgen Mitea en Manucharyan hierdoor misschien de tijd om eens echt volledig op kracht te komen, waardoor zij hopelijk wat langer heel blijven.
Nadeel is natuurlijk wel dat talenten als Goossens en Martina weinig tot niet aan spelen toe zullen komen.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_52623735
Leuk en aardig.. maar ik denk ook altijd aan het psychologische vlak bij dit soort spelers.. je wordt gehaald.. je gaat uit van speeltijd.. MAAR er belanden er natuurlijk altijd een paar op de bank, of zelfs op de tribune.. Ik voorzie hierin altijd onruststokers..

Wat jullie?
pi_52623750
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:16 schreef Tim_G het volgende:

Woo-loo-loo!
pi_52623796
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Leuk en aardig.. maar ik denk ook altijd aan het psychologische vlak bij dit soort spelers.. je wordt gehaald.. je gaat uit van speeltijd.. MAAR er belanden er natuurlijk altijd een paar op de bank, of zelfs op de tribune.. Ik voorzie hierin altijd onruststokers..

Wat jullie?
Ach ja, als je spelers haalt van het kaliber Delorge, Rommedahl en Colin, die niet zeuren als ze op de bank zitten, krijg je te horen dat je enkel middelmaat koopt. En koop je weer een aantal goede spelers, dan krijg je geluiden te horen dat er misschien onrust kan ontstaan. Wat dat betreft is het ook nooit goed.
pi_52623831
quote:

Wat jullie?
Die heb je ertussen. Maar een beetje prof gaat de concurrentie niet uit de weg en zal er staan als hij zijn kans krijgt. Als je dan faalt heb je het toch ook alleen maar aan jezelf te danken? .

Perez was ook iemand die lastig was, en hij speelde als invaller altijd beter dan als basisspeler. Alleen pikte hij die rol helaas niet. En dat was ook het enige jammere aan hem.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52623861
quote:

Wat jullie?
Onzin. Als hij goed genoeg is dwingt hij zijn plaats wel af. Bij Newcastle heeft hij ook niet echt voor opschudding gezorgd, ondanks zijn zeer weinige minuten binnen de krijtlijnen. En wat Uruqhart al zegt.. Zo blijf je bezig.
pi_52623991
Dan lijkt er meer ruimte te komen voor Maduro ipv Heitinga. Ik vind Heitinga op het middenveld een betere speler dan in de laatste linie. Alhoewel hij daar nog wel eens degelijk opbouwend werk liet zien, terwijl ik hem als middenvelder vooral een afbraak voetballer vind.
pi_52623992
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:36 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ach ja, als je spelers haalt van het kaliber Delorge, Rommedahl en Colin, die niet zeuren als ze op de bank zitten, krijg je te horen dat je enkel middelmaat koopt. En koop je weer een aantal goede spelers, dan krijg je geluiden te horen dat er misschien onrust kan ontstaan. Wat dat betreft is het ook nooit goed.
Rommedahl past nou niet echt in dat rijtje, imho is hij een hele goede versterking...
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:42:26 #46
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_52623993
Vorig jaar allemaal zeiken dat de "voertaal" in Eindhoven Spaans was, en moet je nu zien
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_52624039
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:42 schreef jpg97 het volgende:
Vorig jaar allemaal zeiken dat de "voertaal" in Eindhoven Spaans was, en moet je nu zien
Niets veranderd.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52624066
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:42 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Rommedahl past nou niet echt in dat rijtje, imho is hij een hele goede versterking...
Ik vind hem ook wel een versterking hoor. Maar als ik zo het een en ander aan supporters-reacties op verschillende fora lees wordt door heel veel mensen toch als middelmaat gezien hoor. Zal wel met z'n verleden te maken hebben.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:45:34 #49
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52624087
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:42 schreef jpg97 het volgende:
Idd, maar als het bij Ajax is, is het niet erg meer
pi_52624128
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:45 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Idd, maar als het bij Ajax is, is het niet erg meer
Beste knul. Dat er in het Feyenoord topic niets te doen is kan natuurlijk gebeuren, maar dat is geen vrijbrief om hier op elke post waar iets negatiefs in te bespeuren is zo uitbundig te reageren, in de hoop dat wij dan met zijn allen happen. Als je je zo verveelt ga dan fijn die unieke DVD van jullie kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')