Ik volg het Spaanse voetbal niet altijd even nauw, dus 'de Barcelona opstelling' is me niet helemaal bekend. Maar gezien Henk's verleden bij Barca zal ook dat vast niet ondenkbaar zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zou eventueel ook kunnen. Maar waar Henk naar toe wil is een "georganiseerde chaos" waardoor spelers als Luque, Kennedy en Suarez voortdurend bewegen en elkaars plaatsen overnemen.
Vast niet anders hadden ze Bakkie Choco al 5 jaar eerder gehaald!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:13 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Zou Henk ten Cate ook FM spelen?
Oh. Ik dacht dat het Joe Cocker was.quote:
Dat is die toch ook. Zag hem laatst ook op zuid lopen met z'n m4.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:17 schreef Blight het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat het Joe Cocker was.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:16 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Vast niet anders hadden ze Bakkie Choco al 5 jaar eerder gehaald!![]()
Dat zal meer opleveren dan dat statische voetbal waar je van te voren al weet wat iemand wil doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zou eventueel ook kunnen. Maar waar Henk naar toe wil is een "georganiseerde chaos" waardoor spelers als Luque, Kennedy en Suarez voortdurend bewegen en elkaars plaatsen overnemen.
Ook al wordt ie het.. wat moet je met em? Hij is toch geen linkermiddenvelder..?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ben benieuwd of Luke een Ajacied wordt...
Niks mis met een extra optie voor de aanval.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ook al wordt ie het.. wat moet je met em? Hij is toch geen linkermiddenvelder..?
Van Geel heeft al gezegd dat Ajax na het vertrek van Sneijder anders zal gaan spelen. Dus ga er maar gewoon vanuit dat het traditionele 4-3-3 vrijwel over boord wordt gezet. Je krijgt gewoon twee spitsen met twee opkomende middenvelders aan beide kanten in een vrije rol (Kennedy en Luque) of een diepe spits (Huntelaar) met daarachter drie aanvallende middenvelders in een vrije rol (Suarez, Luque, Kennedy).quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ook al wordt ie het.. wat moet je met em? Hij is toch geen linkermiddenvelder..?
Luque speelt meestal als spits maar is ook inzetbaar als (linker) aanvallende middenvelder. Op die positie enigszins vergelijkbaar met Riera,quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:16 schreef Tim_G het volgende:
Vast niet anders hadden ze Bakkie Choco al 5 jaar eerder gehaald!![]()
Ach ja, als je spelers haalt van het kaliber Delorge, Rommedahl en Colin, die niet zeuren als ze op de bank zitten, krijg je te horen dat je enkel middelmaat koopt. En koop je weer een aantal goede spelers, dan krijg je geluiden te horen dat er misschien onrust kan ontstaan. Wat dat betreft is het ook nooit goed.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Leuk en aardig.. maar ik denk ook altijd aan het psychologische vlak bij dit soort spelers.. je wordt gehaald.. je gaat uit van speeltijd.. MAAR er belanden er natuurlijk altijd een paar op de bank, of zelfs op de tribune.. Ik voorzie hierin altijd onruststokers..
Wat jullie?
Die heb je ertussen. Maar een beetje prof gaat de concurrentie niet uit de weg en zal er staan als hij zijn kans krijgt. Als je dan faalt heb je het toch ook alleen maar aan jezelf te danken?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Leuk en aardig.. maar ik denk ook altijd aan het psychologische vlak bij dit soort spelers.. je wordt gehaald.. je gaat uit van speeltijd.. MAAR er belanden er natuurlijk altijd een paar op de bank, of zelfs op de tribune.. Ik voorzie hierin altijd onruststokers..
Wat jullie?
Onzin. Als hij goed genoeg is dwingt hij zijn plaats wel af. Bij Newcastle heeft hij ook niet echt voor opschudding gezorgd, ondanks zijn zeer weinige minuten binnen de krijtlijnen. En wat Uruqhart al zegt.. Zo blijf je bezig.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat jullie?
Rommedahl past nou niet echt in dat rijtje, imho is hij een hele goede versterking...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach ja, als je spelers haalt van het kaliber Delorge, Rommedahl en Colin, die niet zeuren als ze op de bank zitten, krijg je te horen dat je enkel middelmaat koopt. En koop je weer een aantal goede spelers, dan krijg je geluiden te horen dat er misschien onrust kan ontstaan. Wat dat betreft is het ook nooit goed.![]()
Niets veranderd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:42 schreef jpg97 het volgende:
Vorig jaar allemaal zeiken dat de "voertaal" in Eindhoven Spaans was, en moet je nu zien
Ik vind hem ook wel een versterking hoor. Maar als ik zo het een en ander aan supporters-reacties op verschillende fora lees wordt door heel veel mensen toch als middelmaat gezien hoor. Zal wel met z'n verleden te maken hebben.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Rommedahl past nou niet echt in dat rijtje, imho is hij een hele goede versterking...
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:42 schreef jpg97 het volgende:
Vorig jaar allemaal zeiken dat de "voertaal" in Eindhoven Spaans was, en moet je nu zien
Beste knul. Dat er in het Feyenoord topic niets te doen is kan natuurlijk gebeuren, maar dat is geen vrijbrief om hier op elke post waar iets negatiefs in te bespeuren is zo uitbundig te reageren, in de hoop dat wij dan met zijn allen happen. Als je je zo verveelt ga dan fijn die unieke DVD van jullie kijken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Idd, maar als het bij Ajax is, is het niet erg meer
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |