Yeah rightquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:25 schreef Havoc het volgende:
[..]
Indoctrinatie HW. meer is het niet.
Hij vind het alleen kut dat je er was.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Mijn vader is een van de betere vaders die je kan hebben,
Le-zen. Nee, hij vond het niet kut dat ik er was, hij zou het alleen als hij de kans kreeg niet opnieuw doenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hij vind het alleen kut dat je er was.. Rrrrrright.
Same-o, same-o, wat mij betreft.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Le-zen. Nee, hij vond het niet kut dat ik er was, hij zou het alleen als hij de kans kreeg niet opnieuw doen.
Dus was je een ongewenst kind. En dat trauma heeft er voor gezorgd dat je volgzaam bent naar je vader en dus op die manier die afkeer van kinderen hebt. Overigens is dat slechts skin-deep HW. Beetje goede therapie en je wordt een nog grotere kindervriend dan Ome Willem.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Le-zen. Nee, hij vond het niet kut dat ik er was, hij zou het alleen als hij de kans kreeg niet opnieuw doen.
Ja, wat jou betreft, jij kent mij en mijn vader niet. vraag maar aan rip hoe leuk mijn vader isquote:
Electroshock of zo.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:29 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dus was je een ongewenst kind. En dat trauma heeft er voor gezorgd dat je volgzaam bent naar je vader en dus op die manier die afkeer van kinderen hebt. Overigens is dat slechts skin-deep HW. Beetje goede therapie en je wordt een nog grotere kindervriend dan Ome Willem.
Hey, het is vast een toffe peer. Alleen had -ie liever elke dag in de kroeg gezeten dan jou zien opgroeien, kennelijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, wat jou betreft, jij kent mij en mijn vader niet. vraag maar aan rip hoe leuk mijn vader is.
Heatwave wil graag een Anna foto!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:30 schreef YPPY het volgende:
Dat was de foto hier MUUS, in het andere topic heb ik nog niet gekeken, zal ik ook weer eens doen.
En gelijk heeft iequote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hey, het is vast een toffe peer. Alleen had -ie liever elke dag in de kroeg gezeten dan jou zien opgroeien, kennelijk.
MUUS ook, MUUS ook!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Heatwave wil graag een Anna foto!.
Ik zit hier niet om jou aan de kids te praten hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En gelijk heeft ie.
En dat kan ik nu dus wel doen, en hell no dat ik daar spijt van ga krijgen, ondanks wat jullie nu allemaal gaan beweren over kinderen en verrijking etc.
dat dus.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zit hier niet om jou aan de kids te praten hoor.. Zoals je er nu over denkt juist niet lijkt me! Maar ik snap nu iig wel een beetje waar het vandaan komt.
Dan doe je een oude foto.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:36 schreef Havoc het volgende:
Ik heb nog geen nieuwe Plien foto's...
Dat is ook prima, we veroordelen je niet of zo. Maar ik ben altijd nieuwschierig naar de redenen van bepaalde beslissingen die levensbepalend zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:36 schreef HeatWave het volgende:
Het zal ermee te maken hebben, misschien, zijdelings. Nou en? Ik zit er niet mee. Ik heb nog volop lol in mijn leven en vermaak me nog prima.
Ik heb geen verplichtingen, geen verantwoording af te leggen, ik kan gaan en staan waar en wanneer ik wil. En ja, dat is soms ook op de bank TV kijken met mijn vriendin
.
Anna achter mijn MacBook zou helemaal toppie zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan doe je een oude foto.
Dat maakt dit topic dan helemaal af..
Dat weet ik niet, want jij neemt alleen chicks waarmee je neukt mee naar je vaderquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, wat jou betreft, jij kent mij en mijn vader niet. vraag maar aan rip hoe leuk mijn vader is.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan doe je een oude foto.
Dat maakt dit topic dan helemaal af..
Oef, jij durft de grenzen wel op te zoeken hè?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Anna achter mijn MacBook zou helemaal toppie zijn natuurlijk..
Dat mag hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:38 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dat is ook prima, we veroordelen je niet of zo. Maar ik ben altijd nieuwschierig naar de redenen van bepaalde beslissingen die levensbepalend zijn.
Die's leuk zegquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:39 schreef YPPY het volgende:
voor HeatWave dan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Whehehehe vrolijk bekkie heeft ze en damn wat is ze aan het groeienquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:39 schreef YPPY het volgende:
voor HeatWave dan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen enkele JK. Ik heb de gave 'uitermate slap lullen' tot kunst verheven.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Welke LOi cursus "Zelf spiegelogie bedrijven" heb je gedaan trouwens, Havoc?
Wat een leukerd.quote:
Wow, die ogen!quote:
Mama en Anna.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:39 schreef YPPY het volgende:
voor HeatWave dan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oogjes.quote:
18, *denkt terug aan ..........*.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:44 schreef Ripley het volgende:
HW vindt dochters pas leuk als ze 18 worden
Nou vooruit, 17
Duidelijk dat ze jouw ogen heeft, want je bent zelf stekeblind somsquote:
Alweer? Lekker dan JMG...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Hoi.
Wat een hoerige kut-dag vandaag. Ik zou normaliter vragen of het al 5 uur is, ware het niet dat het vandaag aanzienlijk later gaat worden voordat ik kan opkrassen.
U vraagt, wij draaien.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Anna achter mijn MacBook zou helemaal toppie zijn natuurlijk..
Lijkt me wel een beetje besmettelijk, zo met die kinderhandjes vol likkepot en wat dies meer zij.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:59 schreef YPPY het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[afbeelding]
Gaan we nu boodschappen doen.
petjes dagquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:12 schreef Ripley het volgende:
Gut, ik lees net dat mijn ex jarig is. Wat een heugelijke dag!
Och kendaook?!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kun je gewoon bestellen in China.
Ja, een gebruikte zeker. Met loodquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kun je gewoon bestellen in China.
Ja, soms zitten ze vol zware metalen, maar meestal gaat het wel goed.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:14 schreef Jarno het volgende:
Och kendaook?!
De nieuwe heeft momenteel een behoorlijk geil petje. Maar in de brandende zon mag het wel, toch?quote:
Sorry JKquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verdomme R, daar gaat mijn matige garp.
En ik heb al zo weinig in het leven.quote:
In de zon is het gedoogd ja....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
De nieuwe heeft momenteel een behoorlijk geil petje. Maar in de brandende zon mag het wel, toch?
Heb je soms ook een labiele vriendin?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En ik heb al zo weinig in het leven.
Ik heb geeneens kinderen..
Niet eens een iMac..
Of een enkeltje Jamaica, danwel Mexico.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:38 schreef HeatWave het volgende:
Een topic met Baajgardian erin is altijd gedoemd te mislukken, die gast is echt rijp voor eenzame opsluiting en sleutelverminking...
No way, daar hebben ze ook gewoon Internet...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:41 schreef Blight het volgende:
[..]
Of een enkeltje Jamaica, danwel Mexico.
Ik had mijn hoop dan ook gevestigd op Dean, maar ik lees net dat die orkaan al dusdanig is afgezwakt dat het iemand met het postuur van BG niet meer in beweging zal krijgen. Dan dus toch maar de isoleercel in.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
No way, daar hebben ze ook gewoon Internet...
Echt, de hulpverlening is dit land is echt beroerd hoor. Er lopen op FOK! makkelijk 10 gasten rond die dringend hulp nodig hebben...
Het is een vrouw.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Heb je soms ook een labiele vriendin?
Het was een retorische vraag, JK.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja dus, U.
Mja.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:43 schreef k_i_m het volgende:
Het schattigheidsgehalte is ook ver te zoeken.
Hoezo dat Brechtje?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:19 schreef Brechtje het volgende:
Ik krijg de rillingen als ik dit lees.
HeatWave gaf me een knuffel toen ik nog een klein kindje was.
Dat lijkt wel zoiets als uit die film, sje weet. Aliens.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:40 schreef k_i_m het volgende:
Nou, plak ik toch ook even een mooi plaatje vamme kind.
[afbeelding]
een kind hebben en niks doenquote:
Relaxed , over een week of wat als alle verhuis shit aan de kant is kan ik dat ook weer doen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:17 schreef Jarno het volgende:
Nouja... relatief niks. Geen verjaardagen, dat soort shit. Gewoon beetje boodshopjes doen enzo en lummelen.
Ha Yppy beebquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:36 schreef YPPY het volgende:
Misschien ga ik zondag wel weg J. heb je het alsnog druk.
Joene.![]()
![]()
Thuis. Alleen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:35 schreef TALIN het volgende:
ben benieuwd waar RIP vanacht is uitgekomen ?
Dat laatstse is dan weer jammerquote:
Waarom heb je hem niet mee teruggenomen rip.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alleen omdat de brabo zo ver weg zit![]()
Qua Brabo's geldt: Hoe verder weg, hoe beter.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:00 schreef Joene het volgende:
Waarom heb je hem niet mee teruggenomen rip.
Omdat ie leuke dingen aan het doen is en ik geen zin heb om de lol te verstierenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Waarom heb je hem niet mee teruggenomen rip.
Gofter k_i_m... Zo zag die van ons er ook kortgeleden ook uit.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:40 schreef k_i_m het volgende:
Nou, plak ik toch ook even een mooi plaatje vamme kind.
[afbeelding]
Hey Isabel! gezellig dat je er ook bentquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:47 schreef MUUS het volgende:
hallo ik ben isabel
ik ben de dogter van marloes
Isabel! Knappert!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:47 schreef MUUS het volgende:
hallo ik ben isabel
ik ben de dogter van marloes
Ouwe rukker !quote:
check "daar"quote:
quote:
hallo tatiana kom je snel weer een keer naar mijn huisquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hey Isabel! gezellig dat je er ook bent![]()
![]()
Ze wordt spontaan rood en nu durft ze niks te zeggen tegen je.quote:
Awwwwwwwwww.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ze wordt spontaan rood en nu durft ze niks te zeggen tegen je..
Daar zeggen we geen nee tegen J.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:56 schreef Jarno het volgende:
Iedereen wil met Ripley spelen Isabel!.
Leuk! Ik wil ook graag met jou spelen, dus dat komt goed uit. Of we kunbnen naar de dierentuin of zo!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
hallo tatiana kom je snel weer een keer naar mijn huis
want ik wil weer met jou spelen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:56 schreef Jarno het volgende:
Iedereen wil met Ripley spelen Isabel!.
Ze zei een mp3 spelert, dat is geen Ipodquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:04 schreef Jarno het volgende:
Heb je een ijpot gehad?
Boeeeeeeeeeh! Dictator!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:05 schreef MUUS het volgende:
Ja doei, ik heb d'r ff weggeschopt, hoor.
Haske tof dat ze nu kan lezen en schrijven, maar FOK!ken houden we nog maar een beetje tegen.. De smileyaddict.
.
Bejje gek.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:04 schreef Jarno het volgende:
Heb je een ijpot gehad?
Hoe moet het arme schaap er nou bijhoren op het schoolplein MUUS?!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Bejje gek..
Neh, gewoon een dingetje in de aanbieding van de MM.
Kind zal ook wel geen mobiel mogenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hoe moet het arme schaap er nou bijhoren op het schoolplein MUUS?!
Who cares, ze moet nog 8 worden. Ben malle Pietje niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hoe moet het arme schaap er nou bijhoren op het schoolplein MUUS?!
quote:
Ik weet het Muus , gelukkig zijn er nog van die kutmoedersquote:
Heeft ze ook al een account hier?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:10 schreef Jarno het volgende:
De mijne heeft tenminste al een MacBook!
[afbeelding]
.
*eng muziekje aanzet*quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:10 schreef Jarno het volgende:
[afbeelding]
.
Ja beter dan zo een fisher price.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:10 schreef Jarno het volgende:
[afbeelding]
.
WTF J. heeft (w)yppy dat zelf gekleurdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:12 schreef Jarno het volgende:
Check die gave vloer dan. Check!
Een nieuwe brechtje die over paarden postquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
*eng muziekje aanzet*
En voor je het weet zit het onschuldige jonge blommetje te FOK!ken, Jarno. Grijp in nu het nog kan!!!
Helemaal gelijk, Inso!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:16 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ben dol op posts gelardeerd met de ""
"Kijk mij relaxt zijn"
"Ik vind dit echt geen kutonderwerp."
"Echt niet"
"Dat mag jij vinden"
Huu, enge gare kutsmilie, verboten ermee!.
Dat mag jij vinden.quote:
Die zijn wel leuk, ja. Maar pissebedden zijn helemaal cool. Lekker frutten in de aarde en met een loep er een uur naar gaan zitten staren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een nieuwe brechtje die over paarden post![]()
Met zo'n bekkie? Tuukwel!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:19 schreef MUUS het volgende:
Ik denk niet dat iemand hier op zo'n wandelende encyclopedie zit te wachten.
Ze zit nu een doos in elkaar te knutselen waar geld in moet. Geld wat mensen gaan betalen om haar museum te mogen bekijken.quote:
Hoewel dit wel weer een goede reden is om het kind nu van haar knutselwerk te halen en haar achter de pc te zetten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:27 schreef Jarno het volgende:
Nouja, Heatwave niet natuurlijk.
Briljant! Echt, tranen met tuiten hier.quote:Non stop Non stop
Jo we rocken Non stop
Non stop Non stop
Jo we rocken Non stop
Non stop Non stop
Jo we rocken Non stop
Doe je petje omlaag en je capuchon op
Non stop Non stop
Jo we rocken Non stop
Non stop Non stop
Jo we rocken Non stop
Non stop Non stop
Jo we rocken Non stop
Pas je tasje bij je laarzen en je rokje bij je top
Volgens mij is HW aan het uitkateren, dus laat haar maar fijn knutselen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:33 schreef MUUS het volgende:
Hoewel dit wel weer een goede reden is om het kind nu van haar knutselwerk te halen en haar achter de pc te zetten.
Nou, ik heb een collega die zo is en die is erg goed in het bedenken van quizvragen. Dus ik zie carrieremogelijkhedenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:19 schreef MUUS het volgende:
Ik denk niet dat iemand hier op zo'n wandelende encyclopedie zit te wachten.
Ben net 8 min binnen op mijn werkquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Volgens mij is HW aan het uitkateren, dus laat haar maar fijn knutselen..
Strippers?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:40 schreef Joene het volgende:
Gisteravond bedrijfsfeestje van dell. Inclusief 3 agenten
Nee 1tje ging flippen , werd even afgevoerdquote:
Bij de mannen ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:42 schreef HeatWave het volgende:
En ik lig nog erg goed in de merkt, helaas.
Nee, bij mensen waarbij ik dat helemaal niet wil omdat ik daardoor in de problemen zou komenquote:
Whehehehehequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, bij mensen waarbij ik dat helemaal niet wil omdat ik daardoor in de problemen zou komen>
quote:
Ach zolang je een leuke avond hebt zegmaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ow well, het is wel vleiend, maar daar komt ze na al die jaren mee.
Dat zekerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach zolang je een leuke avond hebt zegmaar
ik om 9 ha!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:54 schreef Jarno het volgende:
Ik lag gisteren om 10 uur in bed. Ha!
Onze poes en buurmans katerquote:
Nog geneukt, ofnie?quote:
Had ik verleden week zondag , en toen moest ik ook nog verhuizen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Nee, zoeen die in je hoofd lijkt te zitten en er heel erg graag uit wil ofzo.
Ach, boeiend ookEigen schuld
.
Tevens hard & lang?quote:
Voor jou dan, he.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:42 schreef Jarno het volgende:
Tof.
Ik moet werken, tenminste dat is de bedoeling hier, ik ga zo eerst wat prijzen-kippen vermoorden die keihard lopen te kakelen op de gangquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Had ik verleden week zondag , en toen moest ik ook nog verhuizen.
Ooooohja. Dat ook. Geen klachten gekregen neem ik aan dus?quote:
Nee. Of het klachtenformulier is nog niet binnen. Azie is best verquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ooooohja. Dat ook. Geen klachten gekregen neem ik aan dus?
ik ga zo naar huisquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moet werken, tenminste dat is de bedoeling hier, ik ga zo eerst wat prijzen-kippen vermoorden die keihard lopen te kakelen op de gang.
Ik heb er alle vertrouwen in!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee. Of het klachtenformulier is nog niet binnen. Azie is best ver
Anders vraag je een proefritje J.quote:
Neuh, ik geloof het zo ook wel.quote:
Zonder tegenbericht gaan we hier wel van uit J.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:03 schreef Joene het volgende:
Dus eigenlijk wordt er hier nu bevestigd dat je wel aardig kan neuken rip ?
Ik zeg nietsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:03 schreef Joene het volgende:
De laatste keer dat ik daar iets over zei dook mijn ex opeens hier op om dingen te bevestigen, dat vermijd ik lieverquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:03 schreef Joene het volgende:
idd , we hebben het er niet over Rip.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik daar iets over zei dook mijn ex opeens hier op om dingen te bevestigen, dat vermijd ik liever
"Niet slim"
Altijd leuk jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik daar iets over zei dook mijn ex opeens hier op om dingen te bevestigen, dat vermijd ik liever
"Niet slim"
Ik schat zo in dat deze na mij nog over heel wat anderen heen is gekomen/gegaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Altijd leuk ja. FOK! exen en stiekem toch je posts lezen, maar ze zijn over je heen hoor
.
Whehehhehe , najah zolang je dr geen ziektes aan over hebt gehoudenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik schat zo in dat deze na mij nog over heel wat anderen heen is gekomen/gegaan
Wie nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik schat zo in dat deze na mij nog over heel wat anderen heen is gekomen/gegaan
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Altijd leuk ja. FOK! exen en stiekem toch je posts lezen, maar ze zijn over je heen hoor
.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik ook niet echt hoor, soms komt er een voorbij ergens in een topic ofzo. maar ja, daar is dan ook geen ontkomen aan.
Ik "iets" meerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:56 schreef Ripley het volgende:
[..]true
Ik heb maar 1 echte fok ex en als ik daar eens per half jaar wat van lees is het veel. En date/zoen-exen kom ik wel toevallig tegen maar die zijn eigenlijk best okay
Jeps, vandaag. Was echt gaaf. Enorm bewegelijk vruchtje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:17 schreef k_i_m het volgende:
Echo al gehad?
Meis... Geloof me... Zelfs je ventje krijgt een brok in zijn keel. Wat is die eerste echo gaaf zeg!quote:
Kunnen ze daar ook meteen een echo van maken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:02 schreef n00cL30n het volgende:
Meis... Geloof me... Zelfs je ventje krijgt een brok in zijn keel.
Ik vroeg hier nog om.... Ik werd gevraagd of ik het pand wilde verlaten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Kunnen ze daar ook meteen een echo van maken.
Kut man...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:50 schreef Armageddon het volgende:
Nou tis echt helemaal gebeurd nu. Klaar, over uit.![]()
Ik geloof niet dat het niet meer goed komt. Ik heb vroeger ook wel eens een vage opvlieger gehad.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:01 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Kut man...
Enige positieve wat ik er aan kan bedenken, is dat je nu niet meer in onzekerheid zit of het ooit nog goed komt?![]()
Kan je wel stellen ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:38 schreef Vork het volgende:
Hey. Heb ik iets gemist ofzo?
Ik heb her en der wat bijgelezen. Kut zeg. En voor anderen weer niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:58 schreef Armageddon het volgende:
Kan je wel stellen ja.
Flink kut voor je Arma.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het niet meer goed komt. Ik heb vroeger ook wel eens een vage opvlieger gehad.
Ouwe, ik had toen al beter moet weten. Mevrouw, kijk mij eens heel hot in de camera kunnen kijken. Dat mens is op zoek naar iets dat er niet is.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:45 schreef Re het volgende:
ga op vakantie Arma... maandje australie ofzo!!!!
Ik snap het niet... Zal het ook niet snappen aangezien ik jullie allebei niet goed genoeg ken, jullie zullen daar ook niet de behoefte aan hebben, maar...quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:44 schreef Armageddon het volgende:
Het enige waar ik mij aan kan vasthouden is dat ze over een paar jaar bij wie dan ook op de bank zit, dat ze zich dezelfde vraag stelt. Is dit alles? Ja dit is alles! GODVERDOMME!
Beste Nooc,quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:50 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik snap het niet... Zal het ook niet snappen aangezien ik jullie allebei niet goed genoeg ken, jullie zullen daar ook niet de behoefte aan hebben, maar...
Het enige dat ik mij vooor kan stellen is dat je ff eruit moet...
Even uit die dagelijkse sleur... Even op een geode manier uit het bekende straatje... Net zoals Re zegt.. ff een vakantie ergens naartoe.
(maar het kan natuurlijk ook zijn dat je hier het type niet voor bent.)
nah, niet dingen gaan zoeken die er niet zijn... dat kwam door de fotograaf natuurlijkquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ouwe, ik had toen al beter moet weten. Mevrouw, kijk mij eens heel hot in de camera kunnen kijken. Dat mens is op zoek naar iets dat er niet is.
nee echt geloof me nou maar, hup de hort op, en daarna grote schoonmaakquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Beste Nooc,
Nu katja er niet meer is moet ik het doen met één salaris. Je. huis betalen en alle rekeningen. Als ik erop uit kon dan deed ik dat maar zo simplel gaat dat niet. Maar goed, ik red me wel.
Ik denk dat het toch maar simpeler is om homo te worden...quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:48 schreef Armageddon het volgende:
Wat is er meer? Een vriend die met heel z'n hart van je houdt. Een huis . Een tuin. En drie schatten van katten. Een vriend die met je wilde trouwen, en die kinderen met je wilde. En dat idee kwam niet van mij alleen. En dan opeens van de één op de andere dag, is dat weg. Ze voelt zich benauwd, opgesloten. Ze wil meer zien wat er in het leven is. En als ze dan langskomt om alles uit te leggen dan kust ze je alsof je nooit uit eklaar bent geweest. Zeg mij. Zeg mij waarom?![]()
Typisch vrouwen A; je geeft ze precies wat ze willen en vervolgens hadden ze dat liever niet. Sterkte, btw zoals je je nu voelt, da't is ook opeens zomaar over, althans zo werkte het bij mij altijd. Van de één op de andere dag vind ik altijd maar een raar verhaal, ook die heb ik mogen ervaren ...quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:48 schreef Armageddon het volgende:
Wat is er meer? Een vriend die met heel z'n hart van je houdt. Een huis . Een tuin. En drie schatten van katten. Een vriend die met je wilde trouwen, en die kinderen met je wilde. En dat idee kwam niet van mij alleen. En dan opeens van de één op de andere dag, is dat weg. Ze voelt zich benauwd, opgesloten. Ze wil meer zien wat er in het leven is. En als ze dan langskomt om alles uit te leggen dan kust ze je alsof je nooit uit eklaar bent geweest. Zeg mij. Zeg mij waarom?![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:50 schreef Armageddon het volgende:
Nou tis echt helemaal gebeurd nu. Klaar, over uit.![]()
Ik heb me net ingeschreven op rp.nl en er zijn nu al twee hot chicks die wat willen afspreken. Dem ij roel.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:00 schreef Jarno het volgende:
Je wordt dus toch geen heaumeau A?
M'n zussie was er zaterdag. Zijn we even naar Scheveningen geweest. Was wel gezellig. Rest van het weekend een beetje zitten nadenken en met de buurvrouw zitten praten. Die komt nu verdacht vaak langs de laatste tijd.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:04 schreef miss_bleu het volgende:
mogguh arma... weekend toch nog een beetje doorgekomen?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:14 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh allen.
Klaar voor de rest van je leven zie ik Arma.
het komt allemaal wel weer goed Aquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
M'n zussie was er zaterdag. Zijn we even naar Scheveningen geweest. Was wel gezellig. Rest van het weekend een beetje zitten nadenken en met de buurvrouw zitten praten. Die komt nu verdacht vaak langs de laatste tijd.
Is het zo'nquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
M'n zussie was er zaterdag. Zijn we even naar Scheveningen geweest. Was wel gezellig. Rest van het weekend een beetje zitten nadenken en met de buurvrouw zitten praten. Die komt nu verdacht vaak langs de laatste tijd.
Nee, want we hebben allebei een hoekwoning.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:01 schreef Kuukske het volgende:
Handig wel, de buurvrouw. Dan hoef je slechts een muur uit te breken en je hebt een prachtig groot huis.
Ohquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:02 schreef Armageddon het volgende:
Nee, want we hebben allebei een hoekwoning.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
nice!quote:
Tja.. hier niet hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:18 schreef k_i_m het volgende:
.
.
.
.
.
.
Het is hier vandaag kapsonislijer dag.
Nou, technisch gezien zijn de twee huizen van een twee-onder-een-kap ook allebei hoekwoningen natuurlijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Soms mis ik de radio zoquote:
Ga naar huis.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat doe ik hier? Verveel me eigen stierlijk op kantoor. Geen ruk te doen.
Ik zou het niet weten.. Heb echt met beide geen ervaring. :|quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Soms mis ik de radio zo. Die tvknakkers zijn soms echt niet leuk om mee te werken
.
DAMN!quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:45 schreef miss_bleu het volgende:
zometeen naaar de burgerrrrrr king!!!!
Pak je koffers en vertrek naar een ver, vreemd landquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat doe ik hier? Verveel me eigen stierlijk op kantoor. Geen ruk te doen.
Het reisverslag van een weekendje Valencia moet ik ook nog afmaken. Daar doe ik al een paar maanden over en ik ben nog niet eens toe aan het restant van de vrijdagnacht aldaar. Tot nu toe is alleen beschreven hoe we in die hoerenkot terecht zijn gekomen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:45 schreef Ripley het volgende:
Pak je koffers en vertrek naar een ver, vreemd landEn dan een reisverslag in TRV
![]()
Ziek thuis.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:43 schreef Misstique het volgende:
Ja! Waar is iedereen?
Watje !quote:
kookniequote:Op maandag 27 augustus 2007 14:16 schreef miss_bleu het volgende:
Ik heb gewoon echt geeeeeeen zin meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |