Yeah rightquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:25 schreef Havoc het volgende:
[..]
Indoctrinatie HW. meer is het niet.
Hij vind het alleen kut dat je er was.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Mijn vader is een van de betere vaders die je kan hebben,
Le-zen. Nee, hij vond het niet kut dat ik er was, hij zou het alleen als hij de kans kreeg niet opnieuw doenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hij vind het alleen kut dat je er was.. Rrrrrright.
Same-o, same-o, wat mij betreft.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Le-zen. Nee, hij vond het niet kut dat ik er was, hij zou het alleen als hij de kans kreeg niet opnieuw doen.
Dus was je een ongewenst kind. En dat trauma heeft er voor gezorgd dat je volgzaam bent naar je vader en dus op die manier die afkeer van kinderen hebt. Overigens is dat slechts skin-deep HW. Beetje goede therapie en je wordt een nog grotere kindervriend dan Ome Willem.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Le-zen. Nee, hij vond het niet kut dat ik er was, hij zou het alleen als hij de kans kreeg niet opnieuw doen.
Ja, wat jou betreft, jij kent mij en mijn vader niet. vraag maar aan rip hoe leuk mijn vader isquote:
Electroshock of zo.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:29 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dus was je een ongewenst kind. En dat trauma heeft er voor gezorgd dat je volgzaam bent naar je vader en dus op die manier die afkeer van kinderen hebt. Overigens is dat slechts skin-deep HW. Beetje goede therapie en je wordt een nog grotere kindervriend dan Ome Willem.
Hey, het is vast een toffe peer. Alleen had -ie liever elke dag in de kroeg gezeten dan jou zien opgroeien, kennelijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, wat jou betreft, jij kent mij en mijn vader niet. vraag maar aan rip hoe leuk mijn vader is.
Heatwave wil graag een Anna foto!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:30 schreef YPPY het volgende:
Dat was de foto hier MUUS, in het andere topic heb ik nog niet gekeken, zal ik ook weer eens doen.
En gelijk heeft iequote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hey, het is vast een toffe peer. Alleen had -ie liever elke dag in de kroeg gezeten dan jou zien opgroeien, kennelijk.
MUUS ook, MUUS ook!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Heatwave wil graag een Anna foto!.
Ik zit hier niet om jou aan de kids te praten hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En gelijk heeft ie.
En dat kan ik nu dus wel doen, en hell no dat ik daar spijt van ga krijgen, ondanks wat jullie nu allemaal gaan beweren over kinderen en verrijking etc.
dat dus.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zit hier niet om jou aan de kids te praten hoor.. Zoals je er nu over denkt juist niet lijkt me! Maar ik snap nu iig wel een beetje waar het vandaan komt.
Dan doe je een oude foto.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:36 schreef Havoc het volgende:
Ik heb nog geen nieuwe Plien foto's...
Dat is ook prima, we veroordelen je niet of zo. Maar ik ben altijd nieuwschierig naar de redenen van bepaalde beslissingen die levensbepalend zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:36 schreef HeatWave het volgende:
Het zal ermee te maken hebben, misschien, zijdelings. Nou en? Ik zit er niet mee. Ik heb nog volop lol in mijn leven en vermaak me nog prima.
Ik heb geen verplichtingen, geen verantwoording af te leggen, ik kan gaan en staan waar en wanneer ik wil. En ja, dat is soms ook op de bank TV kijken met mijn vriendin
.
Anna achter mijn MacBook zou helemaal toppie zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan doe je een oude foto.
Dat maakt dit topic dan helemaal af..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |