Als jullie maar niet in WOS gaan spoileren, ik kijk het pas laat.quote:
Wat denk je zelf... NL tv loopt maanden achter, niet synchroom met US uitzendschema.quote:Op maandag 17 september 2007 12:24 schreef Apekoek het volgende:
morgen te downloaden? of ook op NL'se tv?
Naar?quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 15:26 schreef SEMTEX het volgende:
Dinsdag!Yay. Ben pas sinds seizoen 2 't gaan volgen, dat gedoe in de gevangenis vond ik maar saai
Dat was juist het leukste.quote:Op maandag 17 september 2007 15:26 schreef SEMTEX het volgende:
Dinsdag!Yay. Ben pas sinds seizoen 2 't gaan volgen, dat gedoe in de gevangenis vond ik maar saai
Ja idd, doordat verhaal in het 1e seizoen blijf je kijken, anders zou het een beetje loos verhaal zijnquote:Op maandag 17 september 2007 15:39 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Dat was juist het leukste.Als ik seizoen 1 niet kende zou ik bij seizoen 2 nooit verder zijn gekomen dan aflevering 2.
wordt een leuk seizoen voor jou dan..... ze zitten weer vast héquote:Op maandag 17 september 2007 15:26 schreef SEMTEX het volgende:
HEB ER ZOOO'N ZIN INquote:Op zondag 16 september 2007 23:26 schreef -Mo- het volgende:
Heeft TS er ook weer zo'n zin in[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]???
Ik ook. Seizoen 2 leek me maar saai zonder gevangenis, dus seizoen 2 heb ik niet gekeken. Nu in seizoen 3 er weer een gevangenis is, ga ik weer kijken.quote:Op maandag 17 september 2007 16:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
HEB ER ZOOO'N ZIN IN [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] .
Verheug me ook alweer op het altijd sterke acteerwerk van Wennie. Hij is gewoon Maikelquote:Op maandag 17 september 2007 16:08 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik ook. Seizoen 2 leek me maar saai zonder gevangenis, dus seizoen 2 heb ik niet gekeken. Nu in seizoen 3 er weer een gevangenis is, ga ik weer kijken. [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Maar dan de heteroseksuele versie. Alhoewel... in de gevangenis zitten doet gekke dingen met je.quote:Op maandag 17 september 2007 16:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Verheug me ook alweer op het altijd sterke acteerwerk van Wennie. Hij is gewoon Maikel [afbeelding].
ik zag seizoen 2 laatst bij de mediamarkt voor 55 euro.quote:Op maandag 17 september 2007 11:32 schreef TomComCo het volgende:
morgenmiddag![]()
maare een vraagje he, waar kun je nou de dvd-boxen van seizoen 1 en 2 het voordeligst halen? Op kieskeurig staan ze voor 46 en 64 euro te koop, maar dit kan toch voor minder ergens???![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 16:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Verheug me ook alweer op het altijd sterke acteerwerk van Wennie. Hij is gewoon Maikel [afbeelding].
Maikelquote:Op maandag 17 september 2007 16:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Duh. Ik heb wel flarden opgevangen van seizoen 1, maar dat boeide me gewoon veel minder dan seizoen 2. Kun je heel knurftig over doen, maar seizoen 2, zat gewoon veel meer vaart inquote:Op maandag 17 september 2007 15:49 schreef Mikani het volgende:
[..]
Ja idd, doordat verhaal in het 1e seizoen blijf je kijken, anders zou het een beetje loos verhaal zijn.
ik ben benieuwd.quote:Op maandag 17 september 2007 14:26 schreef Crazykill het volgende:
Leuk, nu krijgen we weer van die "ik ben benieuwd" reacties.
![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 21:22 schreef wolfrolf het volgende:
OMG MORGEN WEER IK BEN ZZOOOOOOOOOWWWWWWWWW BENIEUWD[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op maandag 17 september 2007 21:41 schreef Scofield het volgende:
ik loop mezelf al weken af te rukken op dinsdagochtend, morgen eindelijk oude leventje weer terug.
Eindelijk een nieuwe Prison Break!!
Jezus, heb jij geen sociaal leven ofzow?quote:Op maandag 17 september 2007 22:30 schreef Koniomi het volgende:
In het begin had ik nooit PB gekeken. Ben pas sinds 4 dagen aan het kijken en ben nu al bij het 3de seizoen![]()
Ik had hetzelfdequote:Op maandag 17 september 2007 22:41 schreef Scofield het volgende:
[..]
Jezus, heb jij geen sociaal leven ofzow?
Jezus nog zo'n gek!quote:Op maandag 17 september 2007 22:43 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik had hetzelfdede hype gemist, vorige week een week vrij, in twee dagen de twee seizoenen gekeken.
Meh, S1 was geweldig, S2 was matig tot slecht. S3 zien we wel.quote:Op maandag 17 september 2007 22:48 schreef Scofield het volgende:
[..]
Jezus nog zo'n gek!
en nu verslaafd aan 't virus?
quote:Op maandag 17 september 2007 21:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Respect...quote:Op maandag 17 september 2007 22:22 schreef Crazykill het volgende:
Ik ben stoer, ik ga het pas woensdag kijken![]()
Zou ik niet doen. Gewoon eerst seizoen 2 kijken. Maarja je moet het zelf wetenquote:Op maandag 17 september 2007 23:03 schreef Symer het volgende:
Ik heb seizoen 2 niet gezien, maar word door alle enthousiaste reacties hier toch wel weer een beetje nieuwsgierig.
Ik kijk morgen dus vrolijk mee en doe net alsof seizoen 2 niet gebeurd is[afbeelding]
Het is Prison Break!!quote:Op maandag 17 september 2007 22:41 schreef Scofield het volgende:
[..]
Jezus, heb jij geen sociaal leven ofzow?
Je vindt dat seizoen 2 wel aan te raden is?quote:Op maandag 17 september 2007 23:42 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Gewoon eerst seizoen 2 kijken. Maarja je moet het zelf weten [afbeelding]
ik vind van wel, hoewel het niet zo spectaculair is als seizoen 1, worden er toch een hoop dingen duidelijk gemaakt. Als je nu met 3 begint rol je midden in het verhaal...quote:Op maandag 17 september 2007 23:57 schreef Symer het volgende:
[..]
Je vindt dat seizoen 2 wel aan te raden is?
Vind ik ook, een aantal dingen worden toch wel opgehelderd... en er gaan natuurlijk een paar DOOD!quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:08 schreef Meddo het volgende:
[..]
ik vind van wel, hoewel het niet zo spectaculair is als seizoen 1, worden er toch een hoop dingen duidelijk gemaakt. Als je nu met 3 begint rol je midden in het verhaal...
quote:Op maandag 17 september 2007 23:03 schreef Symer het volgende:
Ik heb seizoen 2 niet gezien, maar word door alle enthousiaste reacties hier toch wel weer een beetje nieuwsgierig.
Ik kijk morgen dus vrolijk mee en doe net alsof seizoen 2 niet gebeurd is[afbeelding]
Done!quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan iemand me even een linkje PMen?
Ze heeft wel voiceovers ed ingesprokenquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:33 schreef TylerMayhemStudios het volgende:
Alleen jammer dat de actrice die Sarah speelt niet meer terug komt naar Prison Break. Ik dacht eerst echt dat ze Sarah heel erg flauw gingen afschrijven als ineens dood. Gelukkig word ze gebruikt als plot.
Jawel.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:38 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Oh.. wat fantastisch!! ben hem nu aan het downen, en ga hem lekker kijken in bed (ben ziek namelijk)
elke week komt er 1 aflevering toch?..
Heb het topic niet echt gelezen hier, maar dit is toch niet zo'n spoiler topic, ofwel?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:00 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ze heeft wel voiceovers ed ingesproken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,, Michael? "........ Why?
- I''m getting you out of here!
,, It's impossible.
Not if you designed the place, it isn't!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |