quote:Op maandag 17 september 2007 21:22 schreef wolfrolf het volgende:
OMG MORGEN WEER IK BEN ZZOOOOOOOOOWWWWWWWWW BENIEUWD[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op maandag 17 september 2007 21:41 schreef Scofield het volgende:
ik loop mezelf al weken af te rukken op dinsdagochtend, morgen eindelijk oude leventje weer terug.
Eindelijk een nieuwe Prison Break!!
Jezus, heb jij geen sociaal leven ofzow?quote:Op maandag 17 september 2007 22:30 schreef Koniomi het volgende:
In het begin had ik nooit PB gekeken. Ben pas sinds 4 dagen aan het kijken en ben nu al bij het 3de seizoen![]()
Ik had hetzelfdequote:Op maandag 17 september 2007 22:41 schreef Scofield het volgende:
[..]
Jezus, heb jij geen sociaal leven ofzow?
Jezus nog zo'n gek!quote:Op maandag 17 september 2007 22:43 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik had hetzelfdede hype gemist, vorige week een week vrij, in twee dagen de twee seizoenen gekeken.
Meh, S1 was geweldig, S2 was matig tot slecht. S3 zien we wel.quote:Op maandag 17 september 2007 22:48 schreef Scofield het volgende:
[..]
Jezus nog zo'n gek!
en nu verslaafd aan 't virus?
quote:Op maandag 17 september 2007 21:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Respect...quote:Op maandag 17 september 2007 22:22 schreef Crazykill het volgende:
Ik ben stoer, ik ga het pas woensdag kijken![]()
Zou ik niet doen. Gewoon eerst seizoen 2 kijken. Maarja je moet het zelf wetenquote:Op maandag 17 september 2007 23:03 schreef Symer het volgende:
Ik heb seizoen 2 niet gezien, maar word door alle enthousiaste reacties hier toch wel weer een beetje nieuwsgierig.
Ik kijk morgen dus vrolijk mee en doe net alsof seizoen 2 niet gebeurd is[afbeelding]
Het is Prison Break!!quote:Op maandag 17 september 2007 22:41 schreef Scofield het volgende:
[..]
Jezus, heb jij geen sociaal leven ofzow?
Je vindt dat seizoen 2 wel aan te raden is?quote:Op maandag 17 september 2007 23:42 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Gewoon eerst seizoen 2 kijken. Maarja je moet het zelf weten [afbeelding]
ik vind van wel, hoewel het niet zo spectaculair is als seizoen 1, worden er toch een hoop dingen duidelijk gemaakt. Als je nu met 3 begint rol je midden in het verhaal...quote:Op maandag 17 september 2007 23:57 schreef Symer het volgende:
[..]
Je vindt dat seizoen 2 wel aan te raden is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |