weet je dat roken ook anderen rondom jou schaadt?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:11 schreef Fietsmutilatie het volgende:
roken is slecht voor je zaad
roken brengt ernstige schade toe
ja dat weten we onderhand wel, moet het nou ECHT de hele tijd op alle pakjes staan??
klacht: we weten het nu wel,. haal maar weer van die klote pakjes af
Waarom rook je dan nog?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:11 schreef Fietsmutilatie het volgende:
we weten het nu wel
ja... beetje profiteren van andermans rookquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:12 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
weet je dat roken ook anderen rondom jou schaadt?![]()
Er zijn natuurlijk ook meer niet-rokers dan rokers.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:13 schreef IrfieJ het volgende:
er sterven meer niet-rokers elke dag dan rokers
serieus.. omg je opent me ogen..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:14 schreef blankensteyn het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook meer niet-rokers dan rokers.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
HOAX: Er is geen keihard wetenschappelijk bewijs dat roken echt ongezond is. Er zijn correlaties tussen bepaalde ziekten en roken, maar dat is heel wat anders dan bewijs.
Idd. Binnenkort ook maar op alle werkbussen de tekst ''Werken Is Dodelijk'' gaan spuitenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:13 schreef blankensteyn het volgende:
Roken is niet dodelijk. Roken kan dodelijk zijn. Dat is een belangrijk nuanceverschil.
wow jij bent echt domquote:HOAX: Er is geen keihard wetenschappelijk bewijs dat roken echt ongezond is. Er zijn correlaties tussen bepaalde ziekten en roken, maar dat is heel wat anders dan bewijs.
Welja, waar haal jij dat dan weer vandaan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
HOAX: Er is geen keihard wetenschappelijk bewijs dat roken echt ongezond is. Er zijn correlaties tussen bepaalde ziekten en roken, maar dat is heel wat anders dan bewijs.
Dat geldt alleen voor passief roken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
oh ja nee als je het zo bekijktquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:17 schreef DJ_Scuff het volgende:
Roken is niet dodelijk, als je niet rookt ga je namelijk ook dood. Zelfs als er niemand meer zou roken op de hele aardkloot, zou iedereen nog steeds een keer doodgaan....
Laat mij het bewijs maar zien dan.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:26 schreef Fietsmutilatie het volgende:
Bescherm kinderen: laat hen niet hun eigen hoofd afsnijden
Absoluut gezien ja, maar relatief?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:13 schreef IrfieJ het volgende:
er sterven meer niet-rokers elke dag dan rokers
Ik ben niet dom, ik heb een andere visie.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:21 schreef Fietsmutilatie het volgende:
[..]
oh ja nee als je het zo bekijkt
als niemand zijn eigen kop erafsnijd gaat iedereen nog steeds dood, dus je eigen kop eraf snijden is niet dodelijk?
jij bent ook al zo dom
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:30 schreef Hereco het volgende:
In België hebben ze al plaatjes. Veel leuker![]()
En jij denkt dat-ie niet zo oud was geworden, als-ie niet gerookt had?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:40 schreef Dromer het volgende:
Mijn opa is er 88 mee geworden.
Goeie kans dat ie dan nog ouder geworden zou zijn, maar da's niet leuk. Dan zit je dement in het verpleeghuis te wachten tot je eindelijk doodgaat.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:50 schreef lennart12 het volgende:
[..]
En jij denkt dat-ie niet zo oud was geworden, als-ie niet gerookt had?
Nee doodgaan aan kanker is lekker wil je zeggen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:52 schreef Dromer het volgende:
[..]
Goeie kans dat ie dan nog ouder geworden zou zijn, maar da's niet leuk. Dan zit je dement in het verpleeghuis te wachten tot je eindelijk doodgaat.
Mocht het zover komen ga'k wel aan de heroïne en neem ik uiteindelijk wel een overdosisquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:15 schreef lennart12 het volgende:
[..]
Nee doodgaan aan kanker is lekker wil je zeggen?
Mijn oma is 89 en heeft nog nooit gerookt en is voorlopig ook nog niet van plan om te stoppen met roken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:40 schreef Dromer het volgende:
Mijn opa is er 88 mee geworden.
Roken is rotzooi en slecht en zo.... maar die teksten helpen ook geen bal.
Ik rook voornamelijk niet omdat ik het goor vind.. niet zozeer vanwege de gezondheidsrisico's
Nu ga ik direct stoppen met rokenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:33 schreef Hereco het volgende:
Ik had er 1 met een man die in een ziekenhuis bed lag met zo'n kapje voor zn mond![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:36 schreef frame-saw het volgende:
Ik wil plaatjes.!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:07 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Mijn oma is 89 en heeft nog nooit gerookt en is voorlopig ook nog niet van plan om te stoppen met roken.
Die komenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:54 schreef The_Terminator het volgende:
Autorijden kan ook dodelijk zijn, waarom gaan ze daar dan ook geen stickers opplakken?
Hartaanval door vaatvernauwing en zo is ook goed mogelijk, hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:15 schreef lennart12 het volgende:
[..]
Nee doodgaan aan kanker is lekker wil je zeggen?
En wat als die ook roken! It can't be defeated!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:20 schreef ibaneX het volgende:Bladder
[*]Uw arts of apotheker kan u helpen te stoppen met rokenFladder
Rook jij gouden peuken?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:47 schreef DABAMaster het volgende:
40 jaar roken:
556.500 sigaretten
22.260 pakjes
EU 95.718
als je het had gespaard:
Een aanvankelijke storting van EU 0.00
maandelijkse contributies van EU 200.00
een jaarlijkse rente van 3.5%
gedurende 40 jaren
levert een totaal bedrag op van EU 208933.38
Rente EU 112933.38
10573500 mg teer
667800 mg nicotine
Idd erg slecht voor mijn gezondheid, dit soort bedragen
Rokers ook, maar die hebben er tenminste plezier van.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Niet rokers zuigen
Evengoed een hoop geld.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:21 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Rook jij gouden peuken?
Even mijn shag gebruik:
Ik rook ca 15 shaggies per dag.
Er gaan ca 50 shaggies uit een pakje javaanse jongens 3/4 zwaar.
Dat is dus 1 pakje per 3,3333 dagen --> 109.5 pakjes per jaar
109.5 pakjes á ¤5,55 (incl vloei) = ¤ 607,725 per jaar
40 jaar roken: ¤ 24.309 --> slechts ¤ 50,644 per maand.
Ga shag roken!!! Dan ga je veel goedkoper dood
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |