Wederom off-topic, maar: goed bezig!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:51 schreef LordLynx het volgende:
Man
31 jaar
179 cm
90,4 kilo
Sinds juli vrij fanatiek aan het sporten, kom van 99,1 kg af.
-Of je trekt je er niets van aanquote:Op woensdag 10 november 2010 14:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat veel meisjes, waaronder ikzelf, hun gewicht liever niet posten als het gemiddelde hier rond de 60 kilo ligt
Hoppa, respect manquote:Op donderdag 11 november 2010 14:12 schreef oloccin het volgende:
Man
17 jaar
Lengte: 1,80m
Gewicht 75 Kilo
Ben best tevreden met hiermee want begin dit jaar woog ik nog 106,5 kilo
Dat eerste inderdaad. Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen, ziektes etc. Of mensen die wel een gezond gewicht hebben, maar zich te dik vinden. Kan ook onder ziektes vallen.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
-Of je trekt je er niets van aan
-Of je valt af
Haha nou als dat mijn enige opties zijn ga ik maar voor de eerste. Ik vind mijzelf totaal niet dik en ben juist tevreden met mijn lichaam.. Maar als iedereen hier 55 kilo weegt post ik mijn gewicht beter niet om niet te veel af te steken met de restquote:Op donderdag 11 november 2010 14:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
-Of je trekt je er niets van aan
-Of je valt af
Huh? Snap het niet helemaal, diëten om aan te komen? En hoe komt het als ik vragen mag, dat je maar zo weinig weegt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:51 schreef linpunt het volgende:
Vrouw 19 jaar
1.62 (met hakken)
39 kilo maar ik ben op dieet om terug te gaan naar 55 kilo
Een dieet hoeft niet perse voor af vallen te zijn. Alleen komt het veel vaker voor dat iemand op dieet is om af te vallen, vandaar de verwarring denk ik.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:14 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Huh? Snap het niet helemaal, diëten om aan te komen? En hoe komt het als ik vragen mag, dat je maar zo weinig weegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |