Nou ja...quote:
Nee hoor:quote:Op woensdag 10 november 2010 12:54 schreef 08gnoT. het volgende:
Volgens het CBS is de gemiddelde lengte van vrouwen tussen 15 en 25 jaar, 1m77. Ligt het aan mij of is dat wel erg lang?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:00 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Fok! Waar iedereen 3 keer modaal verdient en eruit ziet als een fashionmodel
Ik ben vrouwtje van 1.58 en weeg 77 kilo. Dus kom maar opquote:Op woensdag 10 november 2010 14:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat veel meisjes, waaronder ikzelf, hun gewicht liever niet posten als het gemiddelde hier rond de 60 kilo ligt
hou op, maakt niks uit. Voor mij en vele anderen hoef je je niet te schamen. Degene die hier dus hun gewicht posten zijn toevallig licht, de zwaardere posten net als jou liever niet hun gewicht. Jammer,want dan zie we het échte gemiddeldequote:Op woensdag 10 november 2010 14:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat veel meisjes, waaronder ikzelf, hun gewicht liever niet posten als het gemiddelde hier rond de 60 kilo ligt
Tuurlijk zijn er altijd langere dames, maar gemíddeld? Ik zit iets boven de 1m70 (weet niet precies, maar geen 1m77 iig) en ik zit toch niet onder het gemiddelde volgens mij. Met hakken misschien 1m77quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |