quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:32 schreef qonmann het volgende:
Schrödinger
veel meer naar het noordenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:45 schreef PhysicsRules het volgende:
O nee, nieuw, dan zul je wel Kiev bedoelen.
bijna ...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:47 schreef PhysicsRules het volgende:
Vilnius?
Yes !quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:50 schreef SaskiaR het volgende:
tallinn
Ik miste je alquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:43 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik mis allemaal leuke startrek en natuurkunde vragen. een mens kan niet eens meer rustig eten.
Ik ken alleen Tallinn, het eerste plaatje is kenmerkend voor die stad,quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:54 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
En ik twijfelen of ik de eerste keer Vilius of Talinn zou gokken![]()
De enige foto die ik ooit van Talinn heb gezien was van een scandinavisch aandoende havenstad. Daarom associeerde ik die stad wat minder met Slavische architectuur.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:56 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik ken alleen Tallinn, het eerste plaatje is kenmerkend voor die stad,
die kerk in het tweede plaatje overal staan.
en je postte allemaal hoofdsteden
Zoals ik al zei, ik heb mijn avond niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:01 schreef SaskiaR het volgende:
Weyoun, maar ok PR +1
schotelantennesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:03 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik heb mijn avond niet.
Maar jij bent liev![]()
Wat was het oorspronkelijke product van Nokia?
Dat is een makkelijke gok voor een Fins bedrijf. Je zit uiteraard op het goede pad.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:03 schreef qonmann het volgende:
hout en papier ?
wodka ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:06 schreef PhysicsRules het volgende:
Nog voordat ze met rubber aan de slag gingen...
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:05 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat is een makkelijke gok voor een Fins bedrijf. Je zit uiteraard op het goede pad.
produkt is weggezakt..verpakkingsmateriaal ?quote:
Je eerste gok was beter, of eigenlijk, het goede antwoord zit in het middenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:10 schreef qonmann het volgende:
[..]
produkt is weggezakt..verpakkingsmateriaal ?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:14 schreef RoofingBurner het volgende:
houtpulp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |