Erkel zit volgens mij were in dagastan dus om de boel aan de praat te houden stel ik een vraagquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:07 schreef Deceit het volgende:
hij is toch niet aan de beurtOf moet ik weer de OP lezen
Klopt het dat die ook genoemd word in fahrenheit 9/11 ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:06 schreef Yurithemaster het volgende:
an American aircraft engine manufacturer whose products are widely used in both civil and military aircraft. As one of the "big three" aero-engine manufacturers, it competes with General Electric and Rolls-Royce,
Welk bedrijf zoek ik
Kan wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Klopt het dat die ook genoemd word in fahrenheit 9/11 ?
kan even niet op de naam komen...
Ze zijn samen gegaan met boeingquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:10 schreef Aereatheas het volgende:
mcdonnell is toch bekend van de bowings?
Carlyle group ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Klopt het dat die ook genoemd word in fahrenheit 9/11 ?
kan even niet op de naam komen...
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Erkel zit volgens mij were in dagastan dus om de boel aan de praat te houden stel ik een vraag
Vervelend, dat soort mensenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:21 schreef erkel het volgende:
[..]
![]()
Nee sorry, er kwamen wat mensen thuis van vakantie en die wilden ff hun verhaal kwijt. Mijn excuses.
Niemand??quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:16 schreef Yurithemaster het volgende:
Hinter de hint: P&W
Ja, afschaffen zulke luiquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:23 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Vervelend, dat soort mensen![]()
![]()
Ik heb hem opgezocht... en ik zou dr nooit van mn leven op gekomen zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Niemand??
P is een dokter uit de serie ER en W is de voornaam van ene bekende zangeres
Het begint met een P, en er zit geen e inquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:49 schreef qonmann het volgende:
Terry & Whitney ?
quote:
Homdeck+1quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:07 schreef Homdeck het volgende:
heiligerlee
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:41 schreef Homdeck het volgende:
ik ga even eten. jullie moeten vooral doorgaan.
Hoi Musicalkenner !:)quote:
Gecontroleerd is goed. omdat H ff weg is bij deze het punt:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:46 schreef MadMaster het volgende:
Die musical ken ik nog niet, trekt me ook niet zo...
Maar de hint in combinatie met een dans-musical, dan moet het wel zo zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |