abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52622226
Je internet gaat nog steeds over dezelfde lijn hoor
pi_52622380
Ik ben al gestopt na Internet+ bellen
pi_52622487
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:08 schreef GGMM het volgende:
Tele2 = KPN
Nope, Tele2 is niet van de KPN. Waarom veel mensen dit denken is me een raadsel. Als je Adsl van Tele2 neemt dan wordt je oude KPN abbo ook opgezegd door Tele2 en neemt Tele2 de lijn over.

En TS, veel succes met Tele2, je wil niet weten wat voor ellende ik daar al mee heb gehad
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:56:06 #34
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52622563
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:53 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Nope, Tele2 is niet van de KPN. Waarom veel mensen dit denken is me een raadsel. Als je Adsl van Tele2 neemt dan wordt je oude KPN abbo ook opgezegd door Tele2 en neemt Tele2 de lijn over.

En TS, veel succes met Tele2, je wil niet weten wat voor ellende ik daar al mee heb gehad
miss komt het hierdoor

http://www.zibb.nl/Bedrij(...)-Belgische-Tele2.htm
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_52622870
quote:
23 Augustus (na 3 klachtbrieven met vraag over creditering)
KPN: 'Goedendag u spreekt met KPN, waarmee kan ik u helpen?'
BloodRayne: 'Ik.....klacht ingedient... 20x gebeld.....KPN...beloofd.......creditering...geen internet/telefonie voor een maand...blah..zeiden dat ik naar u moest bellen..'
KPN: 'Ik zal even voor u kijken!....Ik zie dat u in Juli gewoon gebruik heeft gemaakt van Internet en telefonie!.. u heeft voor 79 euro kosten gemaakt in die maand. Wat u zegt kan dus niet, u heeft gewoon internet en telefonie gehad!'
Bovenstaande vind ik overigens maar vreemd, als ze een beetje handig zijn dan bekijken de ze gesprekshistorie en weten ze dat je vaak hebt gebeld over die problemen. Vraag ze anders gewoon waar die 79 euro vandaan komt, als er daadwerkelijk is gebeld dan moet ook zichtbaar zijn naar welke nummers er is gebeld. Verder zou je als je een MijnKPN hebt het daar zelf even kunnen checken.
pi_52623987
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:38 schreef Devlinsect het volgende:
* het financieel niet goed gaat met KPN. Teruglopende jaarcijfers etc.
* organisatorisch een zooitje is. Personeel ontslagen, personeel loopt zelf weg. Niet gemotiveerd
En ze nemen toch getronics over?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_52624789
quote:

[..]

Gelukkig heb ik nog genoeg tijd om ook een ander alternatief te zoeken (weer een van die wettelijke rechten die je hebt als consument). Heb jij tips?
pi_52625003
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:08 schreef BloodRayne het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik nog genoeg tijd om ook een ander alternatief te zoeken (weer een van die wettelijke rechten die je hebt als consument). Heb jij tips?
Alice?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 16:20:13 #39
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_52625042
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:18 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Alice?
Die ziet er in elk geval beter uit dan die vent van Het Net.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_52625583
Gaat wel over BBned, dat moet dan wel bij jou ondersteund worden.
pi_52626789
Dat zal ik eens moeten gaan checken dan. Voordeel bij Tele2 is momenteel wel gratis laptop, da's best lekker voor mijn vrouwtje zo.
pi_52628943
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 17:23 schreef BloodRayne het volgende:
Dat zal ik eens moeten gaan checken dan. Voordeel bij Tele2 is momenteel wel gratis laptop, da's best lekker voor mijn vrouwtje zo.
LOLSERIOUSLY?

Ook maar eens kijken dan, en dan gewoon mijn huidige abonnement niet opzeggen
  Forum Admin donderdag 23 augustus 2007 @ 19:13:47 #43
35723 crew  GGMM
pi_52629197
quote:

[..]

Joh, dat doet Tiscali ook als je van KPN naar Tiscali gaat, dat zegt helemaal niks.

//edit: maar je hebt wel gelijk volgens mij, snap niet hoe ik er op kom dan

[ Bericht 7% gewijzigd door GGMM op 23-08-2007 19:23:31 ]
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_52640604
waarom dan ook in godsnaam kpn
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 07:50:34 #45
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_52641055
Ik ben blij dat ik zeer binnenkort niks meer me KPN te maken heb. Ene abonnement is net beëindigd en het andere verloopt in December.

Nu zijn ze misschien best goed, maar ik heb nog erg slechte herinneringen uit de tijd dat ze monopolist waren op het gebied van telefonie. (constante tariefverhogingen, klantonvriendelijkheid op het 'ambtenarige' af, onprofessionaliteit door bv. nooit terug bellen etc. etc.)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_52649720
Waarom is de topic title verandert van Klucht naar Klacht?
Wat een suffe actie zeg.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:24:21 #47
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52649745
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 14:23 schreef BloodRayne het volgende:
Waarom is de topic title verandert van Klucht naar Klacht?
Wat een suffe actie zeg.
je TT was in strijd met het fok beleid _!
  PR/Manusje van alles vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:08:08 #48
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_52652717
TT aangepast
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:29:24 #49
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_52661316
En nu ga je naar Tele2? Goede actie met die laptop idd, maar als die je niet boeit zou ik op www.alice.nl eens kijken of ze bij jou dekt (huhuhuu). die hebben nl een vrij aardige aanbieding en je zit niet aan een contract vast....

en nee, ik werk niet voor die toko
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:01:13 #50
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_52662236
verhuizing en kpn = altijd ellende
vooral bij internet + bellen het beste kun je je abbo opzeggen als je gaat verhuizen
en op het nieuwe addres een nieuwe aanleg laten plaatsen
happen naar de baas
pi_52662493
Ik neem zelf http://www.concepts-ict.nl/, via www.internetten.nl een 24mbit lijn voor 28 euro per maand, redelijke prijs dus en de service schijnt erg goed te zijn als ik de verhalen op GoT mag geloven. Had zelf eerst XS4ALL, ook zo mooi, betaal je 56 euro per maand voor 6mbit en voor hun zogenaamd goede service. Echter wanneer je wilt verhuizen moet je zelf je abonnement opzeggen en opnieuw aanvragen. Ik denk voor dat bedrag kan je minstens verwachten dat ze dat voor je regelen maar nee, dat moet je zelf doen.
Zowieso zijn alle zaken rond internet een zooitje, komop 3 weken tot je internet hebt terwijl het in theorie in een middag geregeld moet kunnen zijn?
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:10:57 #52
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52662553
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:09 schreef Tsurany het volgende:
Ik neem zelf http://www.concepts-ict.nl/, via www.internetten.nl een 24mbit lijn voor 28 euro per maand, redelijke prijs dus en de service schijnt erg goed te zijn als ik de verhalen op GoT mag geloven. Had zelf eerst XS4ALL, ook zo mooi, betaal je 56 euro per maand voor 6mbit en voor hun zogenaamd goede service. Echter wanneer je wilt verhuizen moet je zelf je abonnement opzeggen en opnieuw aanvragen. Ik denk voor dat bedrag kan je minstens verwachten dat ze dat voor je regelen maar nee, dat moet je zelf doen.
Zowieso zijn alle zaken rond internet een zooitje, komop 3 weken tot je internet hebt terwijl het in theorie in een middag geregeld moet kunnen zijn?
concepts _!

wat een drama was het daar laatst om een dns te wijzigen en eem mail server om te zetten, niet te geloven

en een helpdesk van niks

succes
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:12:03 #53
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_52664540
Nou, Tele2, dáár ben je lekker mee. Dát is pas een baggerbedrijf. _!

Wij Tele2 TV Bronze aangevraagd (Internet 20 MB + Telefonie + TV (hoeven we niet, alleen voor 20 MB internet)), alles netjes telefonisch geregeld, bevestiging gekregen en netjes laten lopen. We hadden inloggegevens gekregen om online orderstatus te volgen, maar de inloggegevens werkten niet :/ Helpdesk gebeld, nieuwe gegevens kregen

Dus we hebben de order in de gaten gehouden, stond er ineens "Tele2 heeft de order geannuleerd." Ook stond er een verkeerd telefoonnummer genoteerd (....269 ipv ....629), wellicht dat dat ermee te maken had. De helpdesk gebeld, het zou worden doorgegeven aan een andere - niet telefonisch bereikbare - afdeling, uiteindelijk gefixed, maar geen wijzigingen.

Uiteindelijk via Tweakers contact gekregen met iemand die tweedelijns werkt bij Tele2, die kon me zeggen dat ik geen vrij tweede aderpaar had en dat Tele2 niet kon leveren. Hij kon de order opnieuw aanmaken (dan zou mijn huidige verbinding gewoon afgekapt worden i.p.v. vloeiend overgaan in Tele2), of de order geheel annuleren.

Ondertussen had ik ook gelezen dat Tele2 je geen inloggegevens geeft, maar alleen een zelfconfigurerend modem waar je verder geen beheerdersrechten over krijgt, en waar ze eens in de zoveel tijd nieuwe firmware op flashen (provisioning)... al je settings zijn dan kwijt, waaronder ook WLAN. Standaard hebben die krengen namelijk onbeveiligd WLAN aan, met SSID-broadcasting aan. Ze leveren nog net geen bordje mee om in je tuin te zetten "FREE WiFi"...

Ik heb hem maar gevraagd de boel te annuleren, na al dit gepruts hoef ik Tele2 niet meer.

Tele2

En Concepts gaat hier ook niet, ze kunnen niet hoger leveren dan 4 MB, ook al zit ik op een ADSL2+-centrale (Breda-Doornbos), maar Concepts levert via het BBNed-netwerk en die hebben daar geen ADSL2+-apparatuur staan...

Concepts
pi_52664861
Goed heh, wordt ons werk toch nog eens beloond!
(Zweefvliegje = ook zo'n Friezin die IPB problemen heeft opgelost voor klanten).
Wel kut dat het zo lang heeft geduurd allemaal.. al geld terug gehad?
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:15:42 #55
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_52666385
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 23:22 schreef Zweefvliegje het volgende:
Goed heh, wordt ons werk toch nog eens beloond!
(Zweefvliegje = ook zo'n Friezin die IPB problemen heeft opgelost voor klanten).
Wel kut dat het zo lang heeft geduurd allemaal.. al geld terug gehad?
Zweefvliegje \o/

KPN heerst btw (en nee, ik ben niet aan het kontkussen ofzo , ik vind KPN gewoon heersen)
pi_52667987
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:47 schreef PeZu het volgende:

[..]

ik had hetzelfde gezeik met casema
Oeh spannend. Iets meer details?
[small] Qua verhuizen zou ik mensen aanraden om op het nieuwe adres eerst internet etc. aan te vragen en pas als dat werkt je oude lijn op te zeggen. Kost je misschien een maand extra, maar het werkt wel. Nadat het op je nieuwe adres werkt kun je dan nog proberen je oude telefoonnummer te laten porteren.
bye
pi_52669533
Kpn
Friettent dikke Willie, met Willie
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:45:25 #58
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_52676195
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 04:18 schreef W00fer het volgende:
Kpn
Nog altijd beter dan Tele2
pi_52932292
Ik heb Tele2 afgezegd (zonder problemen overigens) en ben nu opnieuw aan het orienteren. 59 euro per maand momenteel voor een baggerlijntje van 3MB en een slechte telefoonverbinding. Lekker bezig inderdaad die KPN.
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:17:35 #60
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_52934124
Je doet toch iets verkeerd. Ik heb soortgelijke problemen gekend met de aansluiting van een ADSL lijn op mijn huidige adres, heb het klachtenformulier ingevuld op de site en 2 dagen later belden ze me poeslief op en boden ze aan dat ik 2 maanden geen abonnementskosten hoefde te betalen... Ook al kon ik er toen wel al gebruik van maken... Gewoon ter compensatie van de overlast.
(maar voor het eindelijk zover was dat die ADSL aansluiting functioneerde... )
Don't let my username fool you...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')