abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52732611
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 16:41 schreef Dizer het volgende:

[..]

Woeeei! Ten teerste, leuk dat je een leuke dag hebt gehad. Dat is het allerbelangrijkst!
Pas alleen een beetje op met pijnboompitten. Die zijn wel klein, maar boordevol met olieën en calorieën. Ze zijn een van de ongezonde nootjes. Walnoten en amandelen zijn de gezonde nootjes. Maar goed, ik vind ze ook hardstikke lekker en kan er ook niet vanaf blijven en kook er ook graag mee .

Mijn BBQ met mijn familie is hardstikke ongezond. Die doen weinig aan groente en fruit en bijna alleen maar vlees, vlees en nog eens vlees. Jij hebt geluk .

Ik zou me alleen niet om de dag wegen of zo hoor. Ik weeg zelf maar 1 tot 2x in de week. Anders is het echt een spelletje en weet je nou niet of je aankomt of afvalt .
Maar mijn ouders zijn dan ook ex-Sonja Bakkeraars die op moeten letten met vette zooi ... en sowieso eigenlijk altijd wel gezond. Maar van die pitjes wist ik niet, dacht dat ze juist wel gezond zouden zijn ...

Ik weeg me bijna elke dag wel ja, maar ik kan ondertussen ook al aan mn figuur zien hoe zwaar ik ongeveer zal zijn. En op deze manier blijf ik gemotiveerd om de rest van de dag gezond te eten. En het werkt redelijk goed moet ik zeggen

[ Bericht 1% gewijzigd door Chicolate op 27-08-2007 20:02:46 (Ziet typfout, moet dat meteen verbeteren) ]
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_52732763
Zo, ik ben druk bezig geweest vandaag

kamer ogperuimd
afgewassen
boodschappen gedaan
was gedraaid
alle keukenkastjes leeggehaald, schoongemaakt en wat weg kon weggegooid
keukenkastjes opnieuw ingericht
gasfornuis schoongemaakt
vriezer ontdooid en schoongemaakt
koelkast helemaal leeggehaald en alles schoongemaakt
tegels schoongemaakt
vloer gestofzuigd en gedweild
glas weggebracht
vuilnis buiten gezet

Aardig wat cal verbrand dus en dan vanavond nog naar de sportschool toe

Eerst maar eens eten Restje zoete sojarijst met kip, paddenstoelen, knapperige groenten en pinda's van van het weekend
pi_52733687
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:24 schreef Sylvana het volgende:
Zo, ik ben druk bezig geweest vandaag

kamer ogperuimd
afgewassen
boodschappen gedaan
was gedraaid
alle keukenkastjes leeggehaald, schoongemaakt en wat weg kon weggegooid
keukenkastjes opnieuw ingericht
gasfornuis schoongemaakt
vriezer ontdooid en schoongemaakt
koelkast helemaal leeggehaald en alles schoongemaakt
tegels schoongemaakt
vloer gestofzuigd en gedweild
glas weggebracht
vuilnis buiten gezet

Aardig wat cal verbrand dus en dan vanavond nog naar de sportschool toe

Eerst maar eens eten Restje zoete sojarijst met kip, paddenstoelen, knapperige groenten en pinda's van van het weekend
Kom je een keer hier langs?
Goed bezig geweest
pi_52733885
He veiligeidsspeldje!! 0,8 valt wel mee, das er zo weer af! Wat heb je gedaan in Paris, beetje rondgeslenterd?

Sylvana, goed te zien dat je weer helemaal back on track bent. (kan je die huishoudelijke karweitjes ook bij mij komen doen??)

Vandaag gegeten tot nog toe:

Vanochtend:
gekookt eitje
geroosterde snee brood met ham en komkommer.

glaasje verssap

haring met ui
1/2 portie sushi

zakje snack a jacks

Tot nog toe: 676 cal.

Vanavond ga ik maken:
Ribeye met bimi (soort broccoli) en kastanjechampignons
toe heb ik yoghurt/vla met frambozen.
pi_52734467
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:23 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
* veiligheidsspeldje dacht alle reden te hebben zenuwachtig te zijn toen ze op de weegschaal ging staan net....

Maar 0,8 kg erbij valt op zich best mee voor een weekendje lowlands totaal niet opletten en in parijs ook niet altijd erg goed gedaan.... Ben op zich wel tevreden over het resultaat! Vakantie was ook fantastisch. Gelukkig hielpen de parijse prijzen wel wat mee dat zal allicht uitgemaakt hebben

Heb alleen nog geen resultaten van m'n hertentamens en daar ben ik wel heeeeeeel benieuwd naar en ik heb ook nog geen studiegroepnr. (dus m'n rooster is nog amper bekend), daarom voel ik me wel vervelend nu, straks ben ik niet goed ingeschreven ofzo, het service centrum is ook niet bereikbaar
Wat waardeloos dat je je uitslagen nog niet heb. Nog waardelozer trouwens dat het service centrum niet bereikbaar is.

Mooi dat de vakantie geweldig was! Zo hoort het ook!
pi_52734852
In parijs idd een hoop rondgesjouwd, langs de touristische dingen gewandeld (bijna alles gezien wel). Woensdag was totaal verregend, maar heb me prima vermaakt in het centre pompidou dus dat was niet echt een verloren dag.
Op de terugweg wel de trein gemist, toen moesten we met de 1e klas, voelde me daar niet echt thuis met al die kouwe kak...

Nu baal ik wel echt flink qua studie, want ik hoop dat het nog goed geregeld wordt, donderdag begint het allemaal weer namelijk, morgen maar weer goed proberen ze aan de lijn te krijgen om meer te weten te krijgen...
Kheb wel weer zin om woensdag te gaan hardlopen
Het mooi kotsende meisje.
pi_52735654
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:05 schreef conleche het volgende:
He veiligeidsspeldje!! 0,8 valt wel mee, das er zo weer af! Wat heb je gedaan in Paris, beetje rondgeslenterd?

Sylvana, goed te zien dat je weer helemaal back on track bent. (kan je die huishoudelijke karweitjes ook bij mij komen doen??)
Dat wil iedereen wel, maar dit was mn laatste vakantiedag, dus nou kon ik het hier nog ff mooi doen. Als ik weer naar school/stage moet niet echt tijd meer voor.

Ik ga me nu nog ff in de sportschool uitsloven
pi_52737345
Ik heb zo'n ongelooflijke trek in chocola ... waarom ben ik nou een vrouw 1x per maand

(nee ik doe het niet, heb vandaag al genoeg chocola op, best veel eigenlijk al ... zoek wel weer een glas cola ofzo ... is ook zoet?)
  maandag 27 augustus 2007 @ 21:01:28 #184
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52737396
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 20:59 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb zo'n ongelooflijke trek in chocola ... waarom ben ik nou een vrouw 1x per maand

(nee ik doe het niet, heb vandaag al genoeg chocola op, best veel eigenlijk al ... zoek wel weer een glas cola ofzo ... is ook zoet?)
Haal pure chocola in huis. Met een zo hoog mogelijke cacao percentage. Hardstikke gezond en calorie arm . Of Engelse drop. Ook calorie arm (maar niet te veel van eten hoor.. want gezond is het niet).

En anders gewoon lekker cola light .
Friends don't let friends remain beardless...
pi_52737596
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 21:01 schreef Dizer het volgende:
Haal pure chocola in huis. Met een zo hoog mogelijke cacao percentage. Hardstikke gezond en calorie arm
Nog steeds makkelijk 500 kcal per 100 gram hoor, het scheelt erg weinig met melkchocolade. Maar het is wel gezonder
En misschien eet je er minder snel een hele reep van op, dus heb je stiekem toch minder kcal binnengekregen
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_52739389
Whaha we hebben hier 99% chocola liggen ... maar das zo ongelooflijk smerig! (moet je nooit proberen)

Ik heb gewoon niets genomen, eigenlijk ook helemaal geen trek meer in (engelse drop? sinds wanneer is dat caloriearm? xD En daar kan je niet weinig van eten, daarvan moet je meteen een zak leegmaken )
pi_52739968
Zo, ik ben weer terug Had geen zin om gewoon te fitnessen, dus maar lekker een uurtje gebodypumped. Was al ff geleden, en was meteen de nieuwe, die een stuk zwaarder is dan de vorige, dus morgen ga ik echt spierpijn hebben
pi_52740560
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 22:13 schreef Chicolate het volgende:
Whaha we hebben hier 99% chocola liggen ... maar das zo ongelooflijk smerig! (moet je nooit proberen)
Ik heb 'm ook...en ik vind altijd alles te zoet, maar die 99% chocolade is toch echt...
Alsof je cacaopoeder eet
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_52745045
Ja hup! Opstaaaaan!!!
Stelletje luilakken

Ik weeg nog steeds 74 kilo, en stiekem ben ik het daar niet mee eens. Maar ik ben te ongeduldig. Stom he?
pi_52745276
Goedemorgen!

Gisteren schrok ik me een ongeluk van de weegschaal.. dus gisteren extra mn best gedaan.. totaal van een week +een dag is gelijk gebleven..

En pure chocola is helemaal niet lekker!!
pi_52746301
Goeiemorgen

Vandaag mijn eerste dag weer naar school ... 14.00 -15.00 Dus nu toch maar mn bed uitgekomen, moet mn kamer nog uitmesten

Pure chocola is yummie Tot aan 85% vind ik het nog lekker, maar die 99%, daar is gewoon niets zoets meer aan. Mn moeder gaat het misschien gebruiken in gerechten ofzo, misschien dat het dan wel lekker is? Of in een chocoladfondue (samen met andere soorten chocola)

... nu maar eens eten. Helemaal geen zin in. Ga vanavond misschien uit eten, maar zit er nu toch serieus over te denken dat af te zeggen (en ach, we hebben toch nog geen restaurant gevonden) omdat eten me helemaal niet smaakt vandaag Ik eet omdat ik voedingsstoffen moet binnenkrijgen ... (buikpijn enzo, vermijd eten dan het liefst)
pi_52746527
Goeiemorgen

Vanavond weer training, het stageweekend was leuk maar vooral vermoeiend
pi_52746643
Goedemorgen!
Eigenlijk was ik helemaal niet aangekomen, vanochtend had ik zelfs een Historisch Laag Gewicht!! 59,4 dus Nu nog goede tentamenresultaten en dan ben ik helemaal blij!

Vanochtend ontbeten met een glas karnemelk, brood met gekleurde hagelslag en een met halvajam.

Edit: kom 0,1 punt tekort voor een van m'n hers, andere weet ik nog niet... tenzij er een inzage is ultieme pech dus

[ Bericht 23% gewijzigd door veiligheidsspeldje op 28-08-2007 10:25:43 ]
pi_52747307
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 10:07 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!
Eigenlijk was ik helemaal niet aangekomen, vanochtend had ik zelfs een Historisch Laag Gewicht!! 59,4 dus Nu nog goede tentamenresultaten en dan ben ik helemaal blij!

Vanochtend ontbeten met een glas karnemelk, brood met gekleurde hagelslag en een met halvajam.

Edit: kom 0,1 punt tekort voor een van m'n hers, andere weet ik nog niet... tenzij er een inzage is ultieme pech dus
mooi dat je je historisch lage gewicht hebr bereikt, maar balen van je hers zeg

hier is de weegschaal weer vergeten dat ik naar de sportshcool ben geweest. Gisteren was het 57.3 en vadaag 57.5.

naja, dat is ook maar een te verwaarlozen verschil
pi_52751016
Update: ultiemeRE pech.... ook voor m'n andere kom ik 0,1 punt tekort

Heb ook een vrij nieuwe broek die nu alweer redelijk te groot zit, vnl. bij m'n heupen (lelijke plooien enzo), ook jammer, want hij stond echt leuk toen ik 'm net had gekocht...
pi_52752039
Hoe broodnodig vinden jullie brood eigenlijk?
pi_52752143
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 13:00 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Update: ultiemeRE pech.... ook voor m'n andere kom ik 0,1 punt tekort

Heb ook een vrij nieuwe broek die nu alweer redelijk te groot zit, vnl. bij m'n heupen (lelijke plooien enzo), ook jammer, want hij stond echt leuk toen ik 'm net had gekocht...
Dat is wel heel erg balen zeg Wat nu?
pi_52753841
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:12 schreef Sylvana het volgende:

Dat is wel heel erg balen zeg Wat nu?
Als ik er niets kan bijsprokkelen tijdens de inzage moet ik ze komend jaar tijdens de andere colleges nog eens herkansen... de rest heb ik allemaal wel gehaald gelukkig, maar het is wel erg jammer op deze manier...
Was ik op m'n kamertje geweest had ik mezelf vast volgevroten uit frustratie, hier bij m'n ouders doe ik dat toch minder....

Over dat brood: ik hou van brood: het vult, het is lekker en er is weinig ongezonds aan. Vooral met boterhammen is het aantal kcal ook goed in de hand te houden (tot ong. 85 kcal per snee), voor broodjes wordt dat wel wat lastiger, dat kan een nadeel zijn. Ik ben dus voor, maar er zullen allicht (atkinson-achtige ) tegenstanders zijn
pi_52754547
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Als ik er niets kan bijsprokkelen tijdens de inzage moet ik ze komend jaar tijdens de andere colleges nog eens herkansen... de rest heb ik allemaal wel gehaald gelukkig, maar het is wel erg jammer op deze manier...
Was ik op m'n kamertje geweest had ik mezelf vast volgevroten uit frustratie, hier bij m'n ouders doe ik dat toch minder....
Wat balen allemaal zeg! (inderdaad maar niet volvreten, daar word je zo mogelijk nog ongelukkiger van, morgen tenmintse) ... maar denk wel dat het je gaat lukken er punten bij te smokkelen Tenminste, ik hoop dat jouw leraren een beetje begrip hebben voor je ... Succes ermee!

Enne brood, ik hield er eerst totaal niet van, maar nu weer wel. Als lunch tenminste, als ontbijt valt het me nog steeds niet lekker genoeg . Vind het erg handig: er zit gezond spul in (bruin/volkoren brood dan vooral he) en je kan er zoveel mee varieren! Zoveel soorten beleg die erop kunnen, verveelt niet snel. Nadeel bij mij is dat ik er zo vol van zit dat ik bijna geen fruit meer eet ernaast ... ik had mn fruit altijd bij de lunch.
pi_52761185
Ik wil eigenlijk onderhand ook wel eens een weegschaal
Pretentieus geneuzel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')