iddquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:22 schreef covie het volgende:
En jij zei dat je niet op de FP kwamstaat ehlemaal niet op de fp
ok...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:22 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
graekzin ook wel krôm zin.
Ouderwetsch Venloosch voor het feit of je saggerijnig ben.
Dichtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:21 schreef OA het volgende:
M, mijn mooie ONZ topic van vandaag!
Adoreer hier...
![]()
Onbegrijpelijk!quote:
quote:
ik ben vandaag vrijquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:32 schreef Jo0Lz het volgende:.
Ik wil vrij. Ik heb geen zin meeeheeer.
Jij bent altijd vrij!quote:
yeah rightquote:
ik ook, eerste keer weer...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:48 schreef Muck het volgende:
[..]
yeah right
ik moet morgen naar school hoor![]()
School = vrijheid....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:48 schreef Muck het volgende:
[..]
yeah right
ik moet morgen naar school hoor![]()
ik ben dinsdag voor het eerst weer geweestquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:51 schreef vdvorst het volgende:
[..]
ik ook, eerste keer weer...
en wel een heel gesprek van ongeveer een half uur...
maandag begint de school officiëel
als je erop zit ervaar je dat toch anders denk ikquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:51 schreef OA het volgende:
[..]
School = vrijheid....![]()
Ik ben bijna 24 jaar vrij geweest!![]()
![]()
ik ookquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben moe
Ik HEB geen graekzin hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:25 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Je doet ook alsof je graekzin bent.![]()
Omdat jij geniaal goed kan kokenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:51 schreef Muck het volgende:
waarom zijn tosties uit de koekenpan toch altijd zo fucking lekker
Geen idee, ik heb geen voorkeur, dinnetje wil hem ALTIJD uit de pan.quote:
quote:
Ik had hem buiten geschoptquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:01 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook
om 5 uur was ik nog wakker en om 9 uur belde Lars om te zeggen dat er geen treinen rijden tussen Zevenaar en Arnhem
Aaaaaahquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:03 schreef Muck het volgende:
[..]
en nog mag ik geen mod van CUL worden
ik vind het allebei erg lekker, maar ik heb nou eenmaal geen tosti-ijzerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:03 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen voorkeur, dinnetje wil hem ALTIJD uit de pan.. Extra moeite, ik proef geen verschil, maar dat komt vast door de overkill aan hot sauce!
ging zo moeilijk he.... ik heb niet zulke lange benen dat ik van didam naar hardenberg kan schoppenquote:
Die verhouding hebben we bij ons ookquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:01 schreef covie het volgende:
[..]
Valt nog mee![]()
Toen ik op school kwam waren en 450 nieuwe leerlingen waarvan 3 meiden![]()
kom maar langs hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaaaaah [afbeelding]
Je mag wel een keer voor mij koken![]()
Ik vond het niet erg hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Die verhouding hebben we bij ons ook![]()
Welnee.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:58 schreef Muck het volgende:
[..]
als je erop zit ervaar je dat toch anders denk ik
450 mannen en nog niets leuks zien....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:06 schreef covie het volgende:
[..]
Ik vond het niet erg hoor.
Hoewel ik eerlijk moet zeggen dat er weinig leuks tussen zat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Niets accepteren!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:08 schreef covie het volgende:
En mijn e-mail adres was de hele school zowat doorgegaan. Binnen een week had ik iets van 200 mensen die me hadden toegevoegd aan hun msn![]()
Whehequote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:05 schreef Muck het volgende:
[..]
ging zo moeilijk he.... ik heb niet zulke lange benen dat ik van didam naar hardenberg kan schoppen
Tofquote:
toen ik nog in utrecht studeerde hadden we dat ook ja...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Die verhouding hebben we bij ons ook![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:08 schreef covie het volgende:
En mijn e-mail adres was de hele school zowat doorgegaan. Binnen een week had ik iets van 200 mensen die me hadden toegevoegd aan hun msn![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:11 schreef covie het volgende:
[..]
Ik heb ze wel geaccepteerd en daarna heb ik een nieuw msn adres aangemaakt![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:08 schreef covie het volgende:
Dat noemt men VAKANTIEquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:09 schreef OA het volgende:
[..]
Jij neemt het er wel van hè M.....
Hele dagen niets doen en heel lang slapen.... [afbeelding]
Dat weet ik tochquote:
Kan wat aan gedaan wordenquote:
Maandag weer lekker naar schoolquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat noemt men VAKANTIE[afbeelding]
lhuncquote:
quote:
otnibjtquote:
Daarom neem ik het er nu nog vanquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:23 schreef covie het volgende:
ik heb net wel ontbijtkoek gegeten bij mijn lunch...![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:23 schreef MPG het volgende:
....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |