Nee hoor, hoeft niet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:45 schreef Razor21 het volgende:
Ben nog wel bereid om meer foto's (bewijs) te posten...hoor voor diegene die het nog niet geloven.
Kan foto's maken van de geboortekamer.
Kan een foto maken van het concept van de geboortekaartjes.
De buik van mijn vriendin.
Yep zal meteen de foto's posten zodra hij te wereld komt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee hoor, hoeft niet.
Newsflash; sommige mensen zijn verder niet zo bezig met of jij nu wel of niet de waarheid spreekt, als je beeb er is merken we het wel toch?
Zoals:quote:Nu het er bijna aan zit te komen heb ik veel meer te vertellen.
Niet voor bewijs, maar ik zou best graag een foto va de babykamer willen zienquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:45 schreef Razor21 het volgende:
Ben nog wel bereid om meer foto's (bewijs) te posten...hoor voor diegene die het nog niet geloven.
Kan foto's maken van de geboortekamer.
Kan een foto maken van het concept van de geboortekaartjes.
De buik van mijn vriendin.
Tja, dat is nu eenmaal het enige dat opvalt tijdens zo'n laatste wachtweek. Niks doen, alleen moeite met slapen en houding, balen dat het kind nog niet echt wilt en de vrees dat je na de bevalling al helemaal niet meer kunt (durft!) te slapenquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zoals:
- "Mijn vriendin is het ECHT helemaal zat die buik die weet gewoon van gekkigheid niet meer wat ze moet doen."
- "mijn vriendin is het behoorlijk zat aan het worden met die buik de laatste paar dagen. Die weet echt niet meer hoe ze zitten / liggen moet."
- "En mijn vriendin is die buik nu ook wel GOED zat...ze weet echt niet meer hoe ze moet zitten / liggen."
Als je je zo irriteerd aan Razor en niks geloofd waarom maak je je dan zo druk, kom hier dan nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zoals:
- "Mijn vriendin is het ECHT helemaal zat die buik die weet gewoon van gekkigheid niet meer wat ze moet doen."
- "mijn vriendin is het behoorlijk zat aan het worden met die buik de laatste paar dagen. Die weet echt niet meer hoe ze zitten / liggen moet."
- "En mijn vriendin is die buik nu ook wel GOED zat...ze weet echt niet meer hoe ze moet zitten / liggen."
Nog niet , ik wacht geduldig af.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:31 schreef donnahvh het volgende:
en razor gebeurd er al iets??
spannend!
Hier de foto's van de babykamer : Foto's van de kinderkamer, deel 14quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 07:58 schreef Bright het volgende:
[..]
Niet voor bewijs, maar ik zou best graag een foto va de babykamer willen zien![]()
De foto van de geboortekaartjes moet je maar niet doen, pas als je ze hebt verstuurd, lijkt het me leuk om te zien.
En dikke zwangerbuiken zien er altijd mooi uit (Ik neem aan dat je i.i.g. veel foto's voor eigen archief hebt gemaakt!)
Bij ons klopte het wel in ieder geval, was een volle maan dat Riley geboren werd, en het was volgende de verloskundige onwijs druk die avond. Ze had voor Riley, al zeven kindjes ter wereld gebracht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:35 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nog niet , ik wacht geduldig af.
Vanmiddag moeten we om 14.30 uur in het Flevo Ziekenhuis zijn voor controle.
Maar vandaag is het volle maan :
28 augustus 2007 10: 36 GMT (12:36 MEZT)
En het schijnt zo te zijn heb ik gelezen dat er dan uitzonderlijk veel baby's geboren worden.
Dus over 1 uur zouden de weeen moeten beginnen als dit fabeltje klopt![]()
Ok mijn vriendin legt net uit dat ik steeds 2 dingen door elkaar haal.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:52 schreef Jojogirl het volgende:
Waarom moeten jullie naar het ziekenhuis voor controle? Dat is toch meestal pas vanaf 2 weken over de datum? Of liep ze sowieso de hele tijd al bij de gyn ipv gewoon bij de verloskundige?
Enne, succes met wachten.
Mijn zoontje is uiteindelijk 15 dagen na de uitgerekende datum geboren, dus ik weet hoe eeuwig die laatste dagen dan lijken te duren
OMG maar begonnen de weeen precies dat het volle maan werd? Of later op de dag ofzo?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:46 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Bij ons klopte het wel in ieder geval, was een volle maan dat Riley geboren werd, en het was volgende de verloskundige onwijs druk die avond. Ze had voor Riley, al zeven kindjes ter wereld gebracht.
Dus wie weet![]()
Succes vanmiddag![]()
Hoezo niet dan? En bestaat het eigenlijk wel?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:17 schreef Vivi het volgende:
Wonderolie moet je niet doen!
Ze begonnen wel een dag eerder. Uurtje 2 snachts. Heb me toen nog een keer omgedraaidquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:05 schreef Razor21 het volgende:
[..]
OMG maar begonnen de weeen precies dat het volle maan werd? Of later op de dag ofzo?
Spannend zeg![]()
Wonderolie werkt op de darmen, bij de moeder kan het weeen veroorzaken idd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:22 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? En bestaat het eigenlijk wel?
Ik zie me al aankomen in de winkel : Mag ik wat wonderolie van u?![]()
Oei dat klinkt bestquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wonderolie werkt op de darmen, bij de moeder kan het weeen veroorzaken idd.
Maar het kan er ook voor zorgen dat de baby in het vruchtwater poept en dat is gewoon hardstikke gevaarlijk.
Potje neuken en verder afwachten dus.
Aaah, mooi ingericht! En ik neem aan dat je inmiddels het bedje verhoogd hebtquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:41 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hier de foto's van de babykamer : Foto's van de kinderkamer, deel 14
Ik ben de trotse tante en zit vol smart te wachten op mijn neefjequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:52 schreef B4CO het volgende:
hoeveel weegt hij nu in de buik ongeveer?
Razor je was al terug!?! gelukkig is alles goed gegaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:48 schreef Razor21 het volgende:
We zijn terug uit het ziekenhuis.
De gynacoloog heeft even naar het hartje geluisterd was allemaal goed.
Daarna even op de buik gedrukt / gevoeld baby ligt in de starthouding![]()
Hij zat zelf ook steeds nou waar blijft dat kereltje nou, hij denkt dat de kans 70 procent is dat hij deze week komt.
Mijn vriendin maakte nog de opmerking dat ik niet meer kan wachten enz en dat ik ook met mijn werk zit (heb iets te vroeg vrij genomen)
Waarop de dokter zei voor maandag maak je een afspraak dan ga je aan het CTG apparaat en als het hartje dan goed is kunnen we de bevalling ook inleiden als jullie dat willen.
Maar volgens hem komt het niet zover hij denkt echt dat hij een dezer dagen komt.
Nou dus als het mee zit ben ik begin volgende week in elk geval papa![]()
De baby woog vorige week dinsdag rond de 3700 gram dit is geschat.
Goede tip heeft er hier voor gezorgd dat de vliezen de volgende ochtend in mijn slaap braken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wonderolie werkt op de darmen, bij de moeder kan het weeen veroorzaken idd.
Maar het kan er ook voor zorgen dat de baby in het vruchtwater poept en dat is gewoon hardstikke gevaarlijk.
Potje neuken en verder afwachten dus.
Had ook een beetje het idee dat hij het eigenlijk zei om ons zoet te houden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:18 schreef Brighteyes het volgende:
Helemaal eens. Je bent net 4 dagen over de uitgerekende datum en er is lichamelijk volgens mij ook geen reden tot inleiden dus ik snap dat gehaast niet zo heel goed.
En ja, dat van je vakantiedagen... niet zo heel snugger he? Zo'n kindje komt nou eenmaal niet op afspraak.
Btw... staar je ook niet blind op opmerkingen als 'mss kunnen we dan maandag wel gaan inleiden als jullie dat graag willen' want dat wordt vaak ook nog wel gebruikt als zoethoudertje om jullie weer een paar dagen verder te krijgen, eerst maar eens afwachten wat er gebeurd in de tussentijd en dan maandag nog eens zien.
Inleiden doen ze vaak ook echt alleen maar als de boel van binnen al verweekt is. Is dat niet zo heeft het ook niet heel erg veel zin geloof ik.
Kortom, huur een paar leuke films, koop monopoly en vermaak je nog een paar dagen met elkaar!
Misschien dat ik dat ook ga doen. En anders bel ik mijn baas wel op en tref ik wel een regeling om er nog 2 a 3 dagen extra bij op te nemen. Dan verekenen ze dat maar, zo moelijk zijn ze niet bij ons.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:13 schreef Brighteyes het volgende:
Kan jijzelf niet alsnog een paar dagen gaan werken? Om niet helemaal al je vrije dagen er doorheen te draaien?
hey heb net jullie foto´s van de kinderkamer zitten bekijken... wat mooi zeg! erg leuk!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:15 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat ook ga doen. En anders bel ik mijn baas wel op en tref ik wel een regeling om er nog 2 a 3 dagen extra bij op te nemen. Dan verekenen ze dat maar, zo moelijk zijn ze niet bij ons.
Wacht eerst nog even af tot het weekend
Dat wilde ik dus net zeggen!! Een aantal hier zeggen dat hij beter kan gaan werken, maar het is juist zo lekker om nog even van elkaar te genieten, ook daar zul je straks niet veel tijd meer voor hebben.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:51 schreef moi_sofie het volgende:
en geniet nog ff van het met zijn 2en zijn![]()
Ik zeg ook niet dat mijn vriendin 37 weken zwanger is.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:15 schreef marlieske het volgende:
Pff jullie weten niet wat je wenst hoor een kindje van net 37 weken gaan inleiden.... Isa kwam met 37 weken en was gelukkig net zwaar en sterk genoeg om mee naar huis toe te mogen. Ik had anders met 39 weken een geplande keizersnede gekregen en dat terwijl de kleine al was ingedaald en mijn hele lijf riep... de kleine komt al sneller als 3 augustus. Ook diverse kwaaltjes bleven me niet bespaart, maar dat was geen reden om de ks-datum te verzetten.
Ik kan me dus niet voorstellen dat een gyn er voor kiest met 37 weken te gaan inleiden zonder medische indicatie maar dat ter zijde.
Geniet van de tijd samen ga wat afleiding zoeken, geef je vriendin je pinpas om nog wat leuks te kopen voor de kleine ofzoen slaap lekker de klok rond.
Een kindje kan de kalender niet lezen, en doet toch wat hij/zij zelf wil.
Correctie: op de maandag (vaak wordt het zoveel mogelijk 'uitgesteld' tot de werkweek weer is aangebroken)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:55 schreef marlieske het volgende:
[..]
Goede tip heeft er hier voor gezorgd dat de vliezen de volgende ochtend in mijn slaap braken.
ik had overigens ook bitter lemon gedronken die avond ervoor, maar dat schijnt toch een broodje aap middeltje te zijn. De hoeveelheid kinine die daar in zit is te laag om echt wat te doen.
Maareh is de baby al ingedaald bij je vriendin....? lees nu je post pas.
Trouwens de meeste baby's worden in het weekend geboren en niet bij volle maan![]()
Misschien nog ff geduld dan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |