abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 augustus 2007 @ 17:05:30 #101
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52730864
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 16:45 schreef Razor21 het volgende:
Ben nog wel bereid om meer foto's (bewijs) te posten...hoor voor diegene die het nog niet geloven.

Kan foto's maken van de geboortekamer.
Kan een foto maken van het concept van de geboortekaartjes.
De buik van mijn vriendin.
Nee hoor, hoeft niet.
Newsflash; sommige mensen zijn verder niet zo bezig met of jij nu wel of niet de waarheid spreekt, als je beeb er is merken we het wel toch?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 27 augustus 2007 @ 17:07:57 #102
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52730922
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:05 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nee hoor, hoeft niet.
Newsflash; sommige mensen zijn verder niet zo bezig met of jij nu wel of niet de waarheid spreekt, als je beeb er is merken we het wel toch?
Yep zal meteen de foto's posten zodra hij te wereld komt.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  maandag 27 augustus 2007 @ 17:08:05 #103
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_52730927
quote:
Nu het er bijna aan zit te komen heb ik veel meer te vertellen.
Zoals:

- "Mijn vriendin is het ECHT helemaal zat die buik die weet gewoon van gekkigheid niet meer wat ze moet doen."
- "mijn vriendin is het behoorlijk zat aan het worden met die buik de laatste paar dagen. Die weet echt niet meer hoe ze zitten / liggen moet."
- "En mijn vriendin is die buik nu ook wel GOED zat...ze weet echt niet meer hoe ze moet zitten / liggen."
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_52744934
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 16:45 schreef Razor21 het volgende:
Ben nog wel bereid om meer foto's (bewijs) te posten...hoor voor diegene die het nog niet geloven.

Kan foto's maken van de geboortekamer.
Kan een foto maken van het concept van de geboortekaartjes.
De buik van mijn vriendin.
Niet voor bewijs, maar ik zou best graag een foto va de babykamer willen zien
De foto van de geboortekaartjes moet je maar niet doen, pas als je ze hebt verstuurd, lijkt het me leuk om te zien.
En dikke zwangerbuiken zien er altijd mooi uit (Ik neem aan dat je i.i.g. veel foto's voor eigen archief hebt gemaakt!)
pi_52744943
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:08 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Zoals:

- "Mijn vriendin is het ECHT helemaal zat die buik die weet gewoon van gekkigheid niet meer wat ze moet doen."
- "mijn vriendin is het behoorlijk zat aan het worden met die buik de laatste paar dagen. Die weet echt niet meer hoe ze zitten / liggen moet."
- "En mijn vriendin is die buik nu ook wel GOED zat...ze weet echt niet meer hoe ze moet zitten / liggen."
Tja, dat is nu eenmaal het enige dat opvalt tijdens zo'n laatste wachtweek. Niks doen, alleen moeite met slapen en houding, balen dat het kind nog niet echt wilt en de vrees dat je na de bevalling al helemaal niet meer kunt (durft!) te slapen
pi_52745450
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:08 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Zoals:

Als je je zo irriteerd aan Razor en niks geloofd waarom maak je je dan zo druk, kom hier dan niet

Laat hem toch het is toch normaal dat je zenuwachtig bent bij je eerste kindje
pi_52748187
Bij mij klopte op 1 echo de datum ook niet.
pi_52748596
en razor gebeurd er al iets??
spannend!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:35:23 #109
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52748687
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:31 schreef donnahvh het volgende:
en razor gebeurd er al iets??
spannend!
Nog niet , ik wacht geduldig af.
Vanmiddag moeten we om 14.30 uur in het Flevo Ziekenhuis zijn voor controle.

Maar vandaag is het volle maan :

Augustus 28 augustus om 11:35 http://www.langziek.nl/maanstanden.html

En het schijnt zo te zijn heb ik gelezen dat er dan uitzonderlijk veel baby's geboren worden.

[ Bericht 9% gewijzigd door Razor21 op 28-08-2007 12:07:03 (bron toegevoegd en tijd aangepast) ]
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:41:58 #110
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52748864
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 07:58 schreef Bright het volgende:

[..]

Niet voor bewijs, maar ik zou best graag een foto va de babykamer willen zien
De foto van de geboortekaartjes moet je maar niet doen, pas als je ze hebt verstuurd, lijkt het me leuk om te zien.
En dikke zwangerbuiken zien er altijd mooi uit (Ik neem aan dat je i.i.g. veel foto's voor eigen archief hebt gemaakt!)
Hier de foto's van de babykamer : Foto's van de kinderkamer, deel 14
pi_52748996
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:35 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Nog niet , ik wacht geduldig af.
Vanmiddag moeten we om 14.30 uur in het Flevo Ziekenhuis zijn voor controle.

Maar vandaag is het volle maan :

28 augustus 2007 10: 36 GMT (12:36 MEZT)

En het schijnt zo te zijn heb ik gelezen dat er dan uitzonderlijk veel baby's geboren worden.
Dus over 1 uur zouden de weeen moeten beginnen als dit fabeltje klopt
Bij ons klopte het wel in ieder geval, was een volle maan dat Riley geboren werd, en het was volgende de verloskundige onwijs druk die avond. Ze had voor Riley, al zeven kindjes ter wereld gebracht.

Dus wie weet

Succes vanmiddag
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:52:51 #112
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52749194
Waarom moeten jullie naar het ziekenhuis voor controle? Dat is toch meestal pas vanaf 2 weken over de datum? Of liep ze sowieso de hele tijd al bij de gyn ipv gewoon bij de verloskundige?

Enne, succes met wachten.
Mijn zoontje is uiteindelijk 15 dagen na de uitgerekende datum geboren, dus ik weet hoe eeuwig die laatste dagen dan lijken te duren
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:04:07 #113
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52749567
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:52 schreef Jojogirl het volgende:
Waarom moeten jullie naar het ziekenhuis voor controle? Dat is toch meestal pas vanaf 2 weken over de datum? Of liep ze sowieso de hele tijd al bij de gyn ipv gewoon bij de verloskundige?

Enne, succes met wachten.
Mijn zoontje is uiteindelijk 15 dagen na de uitgerekende datum geboren, dus ik weet hoe eeuwig die laatste dagen dan lijken te duren
Ok mijn vriendin legt net uit dat ik steeds 2 dingen door elkaar haal.
We lopen al vanaf het begin bij de gynacoloog ipv verloskundige (weet ik veel )

En vanmiddag is gewoon voor controle die afspraak hebben ze vorige week dinsdag gemaakt.

Sorry voor de onduidelijkheid , maar dit is ook allemaal nieuw voor mij

Maar 15 dagen later pas...pff...volgens mij trekt mijn vriendin dat echt niet meer als ze nog zolang moet wachten
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:05:28 #114
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52749617
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:46 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Bij ons klopte het wel in ieder geval, was een volle maan dat Riley geboren werd, en het was volgende de verloskundige onwijs druk die avond. Ze had voor Riley, al zeven kindjes ter wereld gebracht.

Dus wie weet

Succes vanmiddag
OMG maar begonnen de weeen precies dat het volle maan werd? Of later op de dag ofzo?
Spannend zeg
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:09:44 #115
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52749765
Om de bevalling op gang te brengen ...

Eet ananas of drink wonderolie.
Dit is nooit helemaal bewezen maar veel moeders boekten hier positieve resultaten mee! Het werkt natuurlijk alleen als je baby al klaar is om geboren te worden. Wanneer je over tijd bent dus.

Ga naakt bij het raam liggen en zorg dat de stralen van de volle maan op de buik schijnen.
Dit klinkt als een Harry Potter-fabeltje. Toch is het frappant dat er meer kinderen geboren worden bij volle maan dan bij een ander maanstand! Om een baby te krijgen ...

dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:17:18 #116
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52749984
Wonderolie moet je niet doen!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:22:00 #117
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52750117
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 12:17 schreef Vivi het volgende:
Wonderolie moet je niet doen!
Hoezo niet dan? En bestaat het eigenlijk wel?
Ik zie me al aankomen in de winkel : Mag ik wat wonderolie van u?
pi_52750153
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 12:05 schreef Razor21 het volgende:

[..]

OMG maar begonnen de weeen precies dat het volle maan werd? Of later op de dag ofzo?
Spannend zeg
Ze begonnen wel een dag eerder. Uurtje 2 snachts. Heb me toen nog een keer omgedraaid , want ze kon het goed opvangen. Rond een uur of 4 werd het heviger. Maar het duurde tot 19.22 dat Riley geboren was, en toen was het volle maan. En ze lag nog in stuit ook. Was zeker spannend.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:28:50 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52750300
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 12:22 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Hoezo niet dan? En bestaat het eigenlijk wel?
Ik zie me al aankomen in de winkel : Mag ik wat wonderolie van u?
Wonderolie werkt op de darmen, bij de moeder kan het weeen veroorzaken idd.
Maar het kan er ook voor zorgen dat de baby in het vruchtwater poept en dat is gewoon hardstikke gevaarlijk.

Potje neuken en verder afwachten dus.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:38:36 #120
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52750551
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 12:28 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Maar het kan er ook voor zorgen dat de baby in het vruchtwater poept en dat is gewoon hardstikke gevaarlijk.

Oei dat klinkt best
Neuken deed ik al....
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:21:00 #121
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_52751333
ole

(alvast sterkte en succes!)
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_52752381
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:41 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Hier de foto's van de babykamer : Foto's van de kinderkamer, deel 14
Aaah, mooi ingericht! En ik neem aan dat je inmiddels het bedje verhoogd hebt )
pi_52752857
Al nieuws??
Noot noot.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:52:29 #124
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_52753010
hoeveel weegt hij nu in de buik ongeveer?
Trotse papa van Eden
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:48:04 #125
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52754656
We zijn terug uit het ziekenhuis.
De gynacoloog heeft even naar het hartje geluisterd was allemaal goed.
Daarna even op de buik gedrukt / gevoeld baby ligt in de starthouding

Hij zat zelf ook steeds nou waar blijft dat kereltje nou, hij denkt dat de kans 70 procent is dat hij deze week komt.

Mijn vriendin maakte nog de opmerking dat ik niet meer kan wachten enz en dat ik ook met mijn werk zit (heb iets te vroeg vrij genomen )

Waarop de dokter zei voor maandag maak je een afspraak dan ga je aan het CTG apparaat en als het hartje dan goed is kunnen we de bevalling ook inleiden als jullie dat willen.

Maar volgens hem komt het niet zover hij denkt echt dat hij een dezer dagen komt.

Nou dus als het mee zit ben ik begin volgende week in elk geval papa

De baby woog vorige week dinsdag rond de 3700 gram dit is geschat.
pi_52754685
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:52 schreef B4CO het volgende:
hoeveel weegt hij nu in de buik ongeveer?
Ik ben de trotse tante en zit vol smart te wachten op mijn neefje
Hij weegt nu bijna 7 pond toch razor?? haha

Ik ben nu ook wel benieuwd hoe het gaat ze zijn nu in het ziekenhuis
pi_52754754
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:48 schreef Razor21 het volgende:
We zijn terug uit het ziekenhuis.
De gynacoloog heeft even naar het hartje geluisterd was allemaal goed.
Daarna even op de buik gedrukt / gevoeld baby ligt in de starthouding

Hij zat zelf ook steeds nou waar blijft dat kereltje nou, hij denkt dat de kans 70 procent is dat hij deze week komt.

Mijn vriendin maakte nog de opmerking dat ik niet meer kan wachten enz en dat ik ook met mijn werk zit (heb iets te vroeg vrij genomen )

Waarop de dokter zei voor maandag maak je een afspraak dan ga je aan het CTG apparaat en als het hartje dan goed is kunnen we de bevalling ook inleiden als jullie dat willen.

Maar volgens hem komt het niet zover hij denkt echt dat hij een dezer dagen komt.

Nou dus als het mee zit ben ik begin volgende week in elk geval papa

De baby woog vorige week dinsdag rond de 3700 gram dit is geschat.
Razor je was al terug!?! gelukkig is alles goed gegaan
pi_52754851
Mooi, fijn dat alles goed gaat. Ik zou zeggen: laat beeb maar komen dan!
pi_52754853
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 12:28 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Goede tip heeft er hier voor gezorgd dat de vliezen de volgende ochtend in mijn slaap braken.
ik had overigens ook bitter lemon gedronken die avond ervoor, maar dat schijnt toch een broodje aap middeltje te zijn. De hoeveelheid kinine die daar in zit is te laag om echt wat te doen.
Maareh is de baby al ingedaald bij je vriendin....? lees nu je post pas.
Trouwens de meeste baby's worden in het weekend geboren en niet bij volle maan
Misschien nog ff geduld dan...
Mama van Isa en Ties
pi_52774103
Weet je wat ik nou niet zo goed begrijp is dat jullie willen inleiden omdat jullie het een soort van zat zijn (ik begrijp dat het misschien zwaar is voor je vriendin maar ze is net vier dagen overtijd) en te vroeg vakantie hebben genomen. Laat dat kereltje lekker zijn tijd uitzitten en hij komt wel wanneer het hem uitkomt mits het de spuigaten uit gaat lopen natuurlijk.

Ikzelf heb altijd gezegd ik ga uit van 42 weken en alles wat eerder is (oke niet te veel) is mooi meegenomen. Ze kwam 2 dagen voor de uitgerekende datum.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  woensdag 29 augustus 2007 @ 10:18:38 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52774282
Helemaal eens. Je bent net 4 dagen over de uitgerekende datum en er is lichamelijk volgens mij ook geen reden tot inleiden dus ik snap dat gehaast niet zo heel goed.

En ja, dat van je vakantiedagen... niet zo heel snugger he? Zo'n kindje komt nou eenmaal niet op afspraak.

Btw... staar je ook niet blind op opmerkingen als 'mss kunnen we dan maandag wel gaan inleiden als jullie dat graag willen' want dat wordt vaak ook nog wel gebruikt als zoethoudertje om jullie weer een paar dagen verder te krijgen, eerst maar eens afwachten wat er gebeurd in de tussentijd en dan maandag nog eens zien.
Inleiden doen ze vaak ook echt alleen maar als de boel van binnen al verweekt is. Is dat niet zo heeft het ook niet heel erg veel zin geloof ik.

Kortom, huur een paar leuke films, koop monopoly en vermaak je nog een paar dagen met elkaar!
  woensdag 29 augustus 2007 @ 11:06:20 #132
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52775384
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 10:18 schreef Brighteyes het volgende:
Helemaal eens. Je bent net 4 dagen over de uitgerekende datum en er is lichamelijk volgens mij ook geen reden tot inleiden dus ik snap dat gehaast niet zo heel goed.

En ja, dat van je vakantiedagen... niet zo heel snugger he? Zo'n kindje komt nou eenmaal niet op afspraak.

Btw... staar je ook niet blind op opmerkingen als 'mss kunnen we dan maandag wel gaan inleiden als jullie dat graag willen' want dat wordt vaak ook nog wel gebruikt als zoethoudertje om jullie weer een paar dagen verder te krijgen, eerst maar eens afwachten wat er gebeurd in de tussentijd en dan maandag nog eens zien.
Inleiden doen ze vaak ook echt alleen maar als de boel van binnen al verweekt is. Is dat niet zo heeft het ook niet heel erg veel zin geloof ik.

Kortom, huur een paar leuke films, koop monopoly en vermaak je nog een paar dagen met elkaar!
Had ook een beetje het idee dat hij het eigenlijk zei om ons zoet te houden.
Maar hij zij wel dat het best vaker voorkomt dat vrouwen er voor kiezen vanaf 40 weken om het in te leiden. Scheen best normaal te zijn

We hebben nog niets besloten maandagochtend om 9 uur moeten we langs komen voor een CTG.
En dan pas wordt de afspraak gemaakt.

Heb de eerst 3 seizoenen van 24 gedownload mijn vriendin is daar helemaal aan verslaafd, maar op een gegeven moment wordt je dat kijken ook wel zat

We gaan er gewoon vanuit dat de baby deze week komt.
Misschien zeur ik wel teveel dat hij moet komen, maar ik merk gewoon dat mijn vriendin het helemaal zat is. En ik heb nu ook wel zoiets van kom er maar uit. Je kijkt er namelijk al 9 maanden naar uit en staart je eigenlijk een beetje blind op die uitgerekende datum. En als hij dan niet komt baal je best wel.

Je hoort het wel vaker dat die laatste 2 weken het ergst zijn....we wachten wel geduldig af.
In elk geval bedankt voor jullie reacties.

Update : Vandaag is net zoals gisteren niets aan de hand nog. Ze heeft alleen wat last van harde buiken en hoofdpijn
  woensdag 29 augustus 2007 @ 11:13:14 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52775526
Kan jijzelf niet alsnog een paar dagen gaan werken? Om niet helemaal al je vrije dagen er doorheen te draaien?
  woensdag 29 augustus 2007 @ 11:15:00 #134
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52775563
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 11:13 schreef Brighteyes het volgende:
Kan jijzelf niet alsnog een paar dagen gaan werken? Om niet helemaal al je vrije dagen er doorheen te draaien?
Misschien dat ik dat ook ga doen. En anders bel ik mijn baas wel op en tref ik wel een regeling om er nog 2 a 3 dagen extra bij op te nemen. Dan verekenen ze dat maar, zo moelijk zijn ze niet bij ons.

Wacht eerst nog even af tot het weekend
pi_52775590
Hahaha nu doe je het weer met je regeltje:

WE GAAN ER GEWOON VANUIT DAT DE BEEB DEZE WEEK KOMT.

Hoop het voor jullie maar dit doet me wel een beetje een betonnen plaat voor je harses denken hoor!!!

Bedoel dit trouwens niet onvriendelijk ofzo maar jullie/jij zit dat kereltje op de wereld te kijken.
pi_52775623
Ja en net wat BE zegt ga nog een paar daagjes werken en als de kraam er is ook misschien nog een paar daagjes en dan als die weg is lekker met zijn drietjes zijn en aan elkaar wennen. Nu raken je dagen op zonder dat je babyplezier eraan beleeft terwijl dat de bedoeling juist was.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 11:20:33 #137
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52775679
We hebben trouwens een plantje een paar dagen terug gehad van mijn moeder.
En ik heb zo'n gevoel dat als die bloem uit komt dat de baby dan ook geboren wordt

Echt waar overal zoek ik wel iets achter

Zo dan weten jullie meteen de naam , maakt niet uit iedereen weet hem bijna al in onze omgeving.
Ik kan zoiets dus gewoon niet voor me houden.

Zijn complete naam is : Jordy Evan (heb ik uitgekozen)
Ik hoop dat jullie dat ook een mooie naam vinden

En Evan spreek je uit als Effen en dus niets als ievan op zijn Engels zeg maar
pi_52775689
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 11:15 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Misschien dat ik dat ook ga doen. En anders bel ik mijn baas wel op en tref ik wel een regeling om er nog 2 a 3 dagen extra bij op te nemen. Dan verekenen ze dat maar, zo moelijk zijn ze niet bij ons.

Wacht eerst nog even af tot het weekend
hey heb net jullie foto´s van de kinderkamer zitten bekijken... wat mooi zeg! erg leuk!
Heel veel succes de komende dagen!!!!!!!!

ps. Leuke naam!!
Annelies... in tha house... dus iedereen kan weer naar buiten... het is veilig!
pi_52775962
Spannend zeg!
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_52779531
Ik heb net ook even de foto's van jullie kinderkamer gezien. Ziet er leuk uit. Vooral Foofer

Dus iedereen in jullie omgeving weet de naam al? Ben je zo'n flapuit? . Vind Evan wel een leuke tweede naam iig.

Nou suc6 met w8888
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_52779610
mooie en leuke naam !
en suc6 met wachten .. en geniet nog ff van het met zijn 2en zijn
somewhere only we know.. thats the place to be
pi_52780933
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 13:51 schreef moi_sofie het volgende:
en geniet nog ff van het met zijn 2en zijn
Dat wilde ik dus net zeggen!! Een aantal hier zeggen dat hij beter kan gaan werken, maar het is juist zo lekker om nog even van elkaar te genieten, ook daar zul je straks niet veel tijd meer voor hebben.
pi_52785053
Pff jullie weten niet wat je wenst hoor een kindje van net 40 weken gaan inleiden.... word een bevalling vaak niet fijner of leuker van.
Isa kwam met 37 weken , Ik had anders met 39 weken een geplande keizersnede gekregen en dat terwijl de kleine al was ingedaald en mijn hele lijf riep... de kleine komt al sneller als 3 augustus. Ook diverse kwaaltjes bleven me niet bespaart, maar dat was geen reden voor de gyn om de ks-datum te verzetten.
Ik kan me dus niet voorstellen dat een gyn er voor kiest met net 40 weken op de teller te gaan inleiden zonder medische indicatie maar dat ter zijde.

Geniet van de tijd samen ga wat afleiding zoeken, geef je vriendin je pinpas om nog wat leuks te kopen voor de kleine ofzo en slaap lekker de klok rond.
Een kindje kan de kalender niet lezen, en doet toch wat hij/zij zelf wil.
Mama van Isa en Ties
  woensdag 29 augustus 2007 @ 17:18:07 #144
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52785123
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:15 schreef marlieske het volgende:
Pff jullie weten niet wat je wenst hoor een kindje van net 37 weken gaan inleiden.... Isa kwam met 37 weken en was gelukkig net zwaar en sterk genoeg om mee naar huis toe te mogen. Ik had anders met 39 weken een geplande keizersnede gekregen en dat terwijl de kleine al was ingedaald en mijn hele lijf riep... de kleine komt al sneller als 3 augustus. Ook diverse kwaaltjes bleven me niet bespaart, maar dat was geen reden om de ks-datum te verzetten.
Ik kan me dus niet voorstellen dat een gyn er voor kiest met 37 weken te gaan inleiden zonder medische indicatie maar dat ter zijde.

Geniet van de tijd samen ga wat afleiding zoeken, geef je vriendin je pinpas om nog wat leuks te kopen voor de kleine ofzo en slaap lekker de klok rond.
Een kindje kan de kalender niet lezen, en doet toch wat hij/zij zelf wil.
Ik zeg ook niet dat mijn vriendin 37 weken zwanger is.
Ze gaat nu al richting de 40 weken...als ik het goed heb...ze was afgelopen zaterdag uitgerekend.

Dus ik weet niet hoe je daar bij komt?
pi_52785156
sorry had het verkeerd gelezen.... je was alleen sneller met posten als ik met corrigeren ..
Mama van Isa en Ties
pi_52785182
maar ook met net 40 weken lijkt inleiden me geen verstandige keuze.... weeenstormen enz schieten dan meteen door mijn hoofd brrrr je weet echt niet wat je wenst denk ik zo.
Mama van Isa en Ties
pi_52788497
Ik snap die haast ook niet helemaal. Iedereen die zwanger word weet dat het 42 weken kan duren. Laat kind toch lekker zitten. Als ie niet wil dan wil ie nog niet.
Jij moet gewoon weer snel aan het werk gaan zodta je straks lekker thuis kunt zijn en kunt gaan genieten van je gezinnetje.

Maar succes met het wachten, tis voor een goed doel
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:06:31 #148
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_52824087
En???
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:13:37 #149
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52824362
Nog niets....ook geen voortekenen echt helemaal niets.
We wachten geduldig af......
pi_52831666
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:55 schreef marlieske het volgende:

[..]

Goede tip heeft er hier voor gezorgd dat de vliezen de volgende ochtend in mijn slaap braken.
ik had overigens ook bitter lemon gedronken die avond ervoor, maar dat schijnt toch een broodje aap middeltje te zijn. De hoeveelheid kinine die daar in zit is te laag om echt wat te doen.
Maareh is de baby al ingedaald bij je vriendin....? lees nu je post pas.
Trouwens de meeste baby's worden in het weekend geboren en niet bij volle maan
Misschien nog ff geduld dan...
Correctie: op de maandag (vaak wordt het zoveel mogelijk 'uitgesteld' tot de werkweek weer is aangebroken)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')