Dat had ik ookquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:39 schreef Havoc het volgende:
[..]
En nee de eerste paar weken slaap je voor geen meter, althans ik niet. Om de 10 minuten wakker worden en loeren of je kind nog wel ademt.
Zachte heelmeesters enzoquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:44 schreef nebelung het volgende:
Nou, dit helpt allemaal wel de zenuwen te bedwingen, he Razor?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:22 schreef Jarno het volgende:
Eén tip heb ik nog wel voor je: SLAAP. VEEL. Uit, en lang! Heel lang! Slaap totdat je niet meer slapen kunt.
Ach, waarschijnlijk denkt hij, net als iedereen, "het zal wel".quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:44 schreef nebelung het volgende:
Nou, dit helpt allemaal wel de zenuwen te bedwingen, he Razor?
En 2 maanden na de geboorte leest hij dit nog een keer terug. Slaat zichzelf voor zijn kop omdat hij de dagen voor de bevalling veul te laat naar zijn bed is gegaan, dus tijdens de bevalling een wrak was.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach, waarschijnlijk denkt hij, net als iedereen, "het zal wel".
Ik betwijfel of hij een stress kip is, hij maakt zich wel een beetje terecht zorgen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:07 schreef mirannie het volgende:
Jezus wat ben jij een stress kip zeg! Ik reed tot 2 weken voor mijn bevalling nog rond op m'n scooter! Ik had er totaal geen stress van. En ja, dat het 's nachts begint, ach, dat moet je gewoon voor lief nemen.
Je moet echt niet de hele tijd thuis gaan zitten hangen en wachten tot het kind zich eindelijk aandient. Gewoon lekker dingen gaan doen, en juist ontspanning helpt een stuk meer om het te bevorderen dan al die stress.
En inderdaad, slaap zoveel je kunt. Ik ben dan alleenstaand, dus geen vader in beeld, maar was na een maand half in coma. Mijn dochter had last van buik krampjes, maar altijd 's nachts, dus heb de eerste maand gemiddeld 4 uur per etmaal geslapen (2 's middags en 2 's nachts)
Dus kort samengevat: doe gewoon leuke dingen, maak je niet zo druk en slaap veel.
Ja he?!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:49 schreef Havoc het volgende:
Best leuk dat OUD.
Ik mag toch hopen dat dit sarcastisch bedoeld is?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:10 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik betwijfel of hij een stress kip is, hij maakt zich wel een beetje terecht zorgen.
Waarom? Mag je nu al niet meer zenuwachtig zijn als a.s. vader?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:07 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit sarcastisch bedoeld is?
Tuurlijk wel, maar hij is totaal de weg kwijt, durft het huis niet meer uit met z'n vrouw, slaapt 's nachts niet, dat vind ik toch verre van normale zenuwen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waarom? Mag je nu al niet meer zenuwachtig zijn als a.s. vader?. Omdat jij 2 minuten van tevoren nog op je brommer zat enzo?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:27 schreef mirannie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar hij is totaal de weg kwijt, durft het huis niet meer uit met z'n vrouw, slaapt 's nachts niet, dat vind ik toch verre van normale zenuwen.
Nou ja, ok, je hebt gelijk. Maar verder vind ik wel dat ie zich erg druk maakt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De weg kwijt is nou ook wel weer een tikkie overdreven.
Ja joh, we zijn allemaal geen wereldwijze BOM moeders die al scheurend op de scooter met 5 centimeter ontsluiting de vroedvrouw gaan opzoeken. Sommige mensen vinden het krijgen van een kind een ingrijpende gebeurtenis in hun leven.... heel gek.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:42 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou ja, ok, je hebt gelijk. Maar verder vind ik wel dat ie zich erg druk maakt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:36 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ok, krijgen we dat weer. Never mind, I'm out of here.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |