abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 augustus 2007 @ 11:05:30 #1
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52615629
Mijn vriendin is dus a.s. zaterdag de 25ste uitgerekend.
Ben nu mooi vrij heb een paar weken vakantie genomen.

Maar ik merk gewoon dat ik gek wordt van dat wachten.
Vooral ik heb nu zoiets van laat die baby nu maar komen.

Slapen gaat al helemaal niet meer bijna, steeds in de stress dat de weeen s'nachts gaan beginnen bij mijn vriendin.

We kunnen amper nog een kant op omdat ik niet weg durf bang dat haar vliezen o.i.d. breken.
En mijn vriendin is die buik nu ook wel GOED zat...ze weet echt niet meer hoe ze moet zitten / liggen.

Dinsdag nog bij de gynacoloog geweest voor een echo. De baby schatten ze nu rond de 3700 gram net boven het gemiddelde.

Heb al wat tips opgezocht op internet zodat de weeen misschien gaan komen , maar dat helpt niet.
Sex hebben we nog geregeld dat kan de weeen opwekken. Ananas eten helpt ook niet.

Dus ik ben gewoon bang dat we de natuur maar moeten afwachten.

Is dit herkenbaar? Dat je gewoon op het laatst helemaal gek wordt van dat wachten? En net als mijn vriendin dat die buik erg lastig is ze kan amper nog iets.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  donderdag 23 augustus 2007 @ 11:10:14 #2
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52615745
Hier nog een echo van afgelopen dinsdag ik zie alleen dat de datum erboven niet klopt :

Als je goed kijkt zie je de oogjes en de kaaklijn (zo noemde de arts dat).

Kindje is trouwens wel heel goed ingedaald
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  donderdag 23 augustus 2007 @ 11:12:20 #3
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_52615799
Ik dacht dat het voor jou verboden was om je te mogen voortplanten.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 augustus 2007 @ 11:14:23 #4
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52615845
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:05 schreef Razor21 het volgende:

Is dit herkenbaar? Dat je gewoon op het laatst helemaal gek wordt van dat wachten? En net als mijn vriendin dat die buik erg lastig is ze kan amper nog iets.
Nee, en ik zou maar een beetje chillen want ze kan wel 2 weken overtijd lopen
  donderdag 23 augustus 2007 @ 11:15:27 #5
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52615869
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:14 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

daar ben ik ook wel bang voor...maar je weet maar nooit....
Als het maar niet s'nachts komt heb het liever overdag.
pi_52615901
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:14 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik heb die laatste weken voor de bevalling uitermate goed geslapen. Maar mijn insteek is ook heel makkelijk 'zonder voldoende slaap kun je niet adequaat reageren en functioneren dus oogjes dicht en in coma donderen'

Wat natuurlijk weer de nodige opmerkingen van mijn vrouw oplevert. 'Gatver, jij ligt nog niet met je hoofd op het kussen en je slaapt al' .
I'm getting too old for this....
pi_52615927
Ik herken het wel een beetje hoor. Ik vond de eerste 12 weken heel traag gaan (okay, afgezien van de eerste 4 ) en het laatste stukkie idd.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_52615939
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:15 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Het enige waar ik bang voor was, is de gezondheid van mijn kind. De rest is complete nonsense.
Je hebt namelijk niets te willen, het komt zoals het komt en daar moet je heel snel aan gaan wennen Razor want dat veranderd voor de rest van je leven namelijk niet meer. Het zou zonde zijn dat Pa op zijn 35e al aan een hartmonitor moet gaan liggen omdat hij de stress niet meer aankan.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 augustus 2007 @ 11:18:51 #9
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52615952
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:15 schreef Razor21 het volgende:

[..]

De bevalling begint meestal 's nachts. Om het simpele feit dat het dan rustig is.
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:16 schreef Havoc het volgende:

[..]

Ik heb die laatste weken voor de bevalling uitermate goed geslapen. Maar mijn insteek is ook heel makkelijk 'zonder voldoende slaap kun je niet adequaat reageren en functioneren dus oogjes dicht en in coma donderen'

Wat natuurlijk weer de nodige opmerkingen van mijn vrouw oplevert. 'Gatver, jij ligt nog niet met je hoofd op het kussen en je slaapt al' .
E.T. heeft me rustig laten slapen toen de weeen van Saskia zijn begonnen. Om 7 uur heeft ze me wakker gemaakt.

Bij Tijn had ze het zelfs zo krap geplanned dat we net op tijd in het ziekenhuis waren.

En ik maar slapen
  donderdag 23 augustus 2007 @ 11:21:22 #10
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52616015
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:18 schreef Havoc het volgende:

[..]

Het enige waar ik bang voor was, is de gezondheid van mijn kind. De rest is complete nonsense.
Je hebt namelijk niets te willen, het komt zoals het komt en daar moet je heel snel aan gaan wennen Razor want dat veranderd voor de rest van je leven namelijk niet meer. Het zou zonde zijn dat Pa op zijn 35e al aan een hartmonitor moet gaan liggen omdat hij de stress niet meer aankan.
Ja dat snap ik bij ons staat de gezondheid ook op de eerste plaats.
en het is nu ook weer niet zo dat ik echt stress heb...maar op een gegeven moment ben je dat wachten zo zat aan het worden. En heb ik echt zoiets van nou laat dan nu maar komen.

Kan echt niet meer wachten
pi_52616032
Eén tip heb ik nog wel voor je: SLAAP. VEEL. Uit, en lang! Heel lang! Slaap totdat je niet meer slapen kunt.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 11:24:48 #12
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52616119
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:22 schreef Jarno het volgende:
Eén tip heb ik nog wel voor je: SLAAP. VEEL. Uit, en lang! Heel lang! Slaap totdat je niet meer slapen kunt.
Hoezo? OMdat het straks niet meer kan
Ben al behoorlijk uitgerust
pi_52616169
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:24 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Ongetwijfeld zullen Swets en Havoc straks komen vertellen dat ze die eerste paar weken heerlijk geslapen hebben, maar ik zou het risico niet nemen. Ik ben nog nooit in m'n leven zo moe geweest als die eerste periode. Nog geeneens vanwege het slaapgebrek, maar gewoon door alles: de drukte, de zorg, alles.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 augustus 2007 @ 11:26:31 #14
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52616176
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:24 schreef Razor21 het volgende:

[..]

De eerst komende.... nou.... 12 a 13 jaar kan je dat wel vergeten gok ik
pi_52616211
Ik heb wel eens gehoord dat scherp eten ook weeen op kan wekken...
Maar dat kan ook een broodje aap zijn.
Sterkte en ik zou die tip van Jarno maar ter harte nemen.
pi_52616240
Ik zie een tweeling kijk maar eens goed

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 augustus 2007 @ 11:28:37 #17
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52616242
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:26 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ongetwijfeld zullen Swets en Havoc straks komen vertellen dat ze die eerste paar weken heerlijk geslapen hebben, maar ik zou het risico niet nemen. Ik ben nog nooit in m'n leven zo moe geweest als die eerste periode. Nog geeneens vanwege het slaapgebrek, maar gewoon door alles: de drukte, de zorg, alles.
Ow nee, ik heb die eerste weken beroerd geslapen. Ik ben nu net een soldaat aan het front. Als me verteld wordt dat ik mag slapen, slaap ik

Ik sta op, doe m'n verantwoordelijke ouder ding, strompel terug naar bed en lig meteen in REM. Gebroken nachten, nachten van 6 uur, het doet me niks meer. Ik slaap effectiever denk ik
  donderdag 23 augustus 2007 @ 11:29:25 #18
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52616272
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:26 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

De eerst komende.... nou.... 12 a 13 jaar kan je dat wel vergeten gok ik
Dus ergens rond 2020 kan ik weer eens uitslapen
Ik weet wat er allemaal gaat gebeuren...ik zie het allemaal wel...
Ben toch een ochtendmens sta dagelijk al om 5.45 uur op als ik moet werken.

En in het weekend wordt ik meestal ook automatisch wakker rond die tijd.
Denk dat ik met dat uitslapen niet echt problemen ga krijgen.

Maar misschien heb ik het wel helemaal mis
  donderdag 23 augustus 2007 @ 11:30:24 #19
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52616299
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:27 schreef Meisje-in-Basel het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat scherp eten ook weeen op kan wekken...
Maar dat kan ook een broodje aap zijn.
Sterkte en ik zou die tip van Jarno maar ter harte nemen.
Scherp eten krijg ik erbij haar niet meer in denk.
Ze heeft al behoorlijk last van maagzuur en dan zal sterk etten ook niet echt bevordelijk zijn.
pi_52616308
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:28 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ow nee, ik heb die eerste weken beroerd geslapen. Ik ben nu net een soldaat aan het front. Als me verteld wordt dat ik mag slapen, slaap ik

Ik sta op, doe m'n verantwoordelijke ouder ding, strompel terug naar bed en lig meteen in REM. Gebroken nachten, nachten van 6 uur, het doet me niks meer. Ik slaap effectiever denk ik
Ik heb niks te klagen dankzij mijn lieve zorgzame vrouw op dit moment, maar dat heeft er ook mee te maken dat ik gewoon NIET wakker te krijgen ben. Ben gewoon in coma en 't duurt echt 5 minuten voordat ik ook maar iets kan. Anna krijgt nog bv en wordt nu nog maar hooguit 1 x per nacht wakker dus die ene keer neemt zij voor haar rekening. .

Maar men, in het begin... !
pi_52616331
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:29 schreef Razor21 het volgende:

Maar misschien heb ik het wel helemaal mis
Dat heeft iedereen. .
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 augustus 2007 @ 11:35:28 #22
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52616432
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:29 schreef Razor21 het volgende:
Ben toch een ochtendmens sta dagelijk al om 5.45 uur op als ik moet werken.
Uhuh... na een ononderbroken nacht slaap
  donderdag 23 augustus 2007 @ 11:39:51 #23
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52616561
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:30 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Scherp eten krijg ik erbij haar niet meer in denk.
Ze heeft al behoorlijk last van maagzuur en dan zal sterk etten ook niet echt bevordelijk zijn.
Veel sex hebben .

En nee de eerste paar weken slaap je voor geen meter, althans ik niet. Om de 10 minuten wakker worden en loeren of je kind nog wel ademt. Nu is het zo dat mijn vrouw ook BV geeft dus het komt maar sporadisch voor dat ik er 's nachts uit moet. Dan is het meestal even troosten van mijn dochter en ze slaapt weer (misschien dat ze me gewoon even wil zien of zo, ik weet het niet). Aangezien ik er absoluut niet tegen kan dat mijn dochter huilt (lees: ik heb het dan erg met haar te doen) Heb ik in het begin avonden en avonden met haar op mijn borst rondgelopen.

Voordeel, ik kan nu met een 11 kilo wegende Plien minstens een uur op mijn arm dragen door de stad heen .

Overigens heb ik hetzelfde als J. Soms roept mijn vrouw me wel eens 's nachts en vraagt dan of ik even kan helpen, meestal mompel ik iets van 'das goed hoor' en slaap weer verder. Maar ook als ik er uit ga doe ik het half slapend. Troosten, ff lopen met haar op de borst en weer wegleggen.
pi_52616583
Zit je nu al te stressen? Wacht maar tot de bevalling echt gaat beginnen. Das lachen joh
pi_52616603
Oja, dat elke keer kijken ook. . Vreselijk. Sliep ze eindelijk, ging ik me zorgen liggen maken dat ze stil was. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')