Nee, en ik zou maar een beetje chillen want ze kan wel 2 weken overtijd lopenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:05 schreef Razor21 het volgende:
Is dit herkenbaar? Dat je gewoon op het laatst helemaal gek wordt van dat wachten? En net als mijn vriendin dat die buik erg lastig is ze kan amper nog iets.
daar ben ik ook wel bang voor...maar je weet maar nooit....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, en ik zou maar een beetje chillen want ze kan wel 2 weken overtijd lopen
Ik heb die laatste weken voor de bevalling uitermate goed geslapen. Maar mijn insteek is ook heel makkelijk 'zonder voldoende slaap kun je niet adequaat reageren en functioneren dus oogjes dicht en in coma donderen'quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, en ik zou maar een beetje chillen want ze kan wel 2 weken overtijd lopen
Het enige waar ik bang voor was, is de gezondheid van mijn kind. De rest is complete nonsense.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:15 schreef Razor21 het volgende:
[..]
daar ben ik ook wel bang voor...maar je weet maar nooit....
Als het maar niet s'nachts komt heb het liever overdag.
De bevalling begint meestal 's nachts. Om het simpele feit dat het dan rustig is.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:15 schreef Razor21 het volgende:
[..]
daar ben ik ook wel bang voor...maar je weet maar nooit....
Als het maar niet s'nachts komt heb het liever overdag.
E.T. heeft me rustig laten slapen toen de weeen van Saskia zijn begonnen. Om 7 uur heeft ze me wakker gemaakt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:16 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik heb die laatste weken voor de bevalling uitermate goed geslapen. Maar mijn insteek is ook heel makkelijk 'zonder voldoende slaap kun je niet adequaat reageren en functioneren dus oogjes dicht en in coma donderen'
Wat natuurlijk weer de nodige opmerkingen van mijn vrouw oplevert. 'Gatver, jij ligt nog niet met je hoofd op het kussen en je slaapt al'.
Ja dat snap ik bij ons staat de gezondheid ook op de eerste plaats.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:18 schreef Havoc het volgende:
[..]
Het enige waar ik bang voor was, is de gezondheid van mijn kind. De rest is complete nonsense.
Je hebt namelijk niets te willen, het komt zoals het komt en daar moet je heel snel aan gaan wennen Razor want dat veranderd voor de rest van je leven namelijk niet meer. Het zou zonde zijn dat Pa op zijn 35e al aan een hartmonitor moet gaan liggen omdat hij de stress niet meer aankan.
Hoezo? OMdat het straks niet meer kanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:22 schreef Jarno het volgende:
Eén tip heb ik nog wel voor je: SLAAP. VEEL. Uit, en lang! Heel lang! Slaap totdat je niet meer slapen kunt.
Ongetwijfeld zullen Swets en Havoc straks komen vertellen dat ze die eerste paar weken heerlijk geslapen hebben, maar ik zou het risico niet nemen. Ik ben nog nooit in m'n leven zo moe geweest als die eerste periode. Nog geeneens vanwege het slaapgebrek, maar gewoon door alles: de drukte, de zorg, alles.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:24 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hoezo? OMdat het straks niet meer kan![]()
De eerst komende.... nou.... 12 a 13 jaar kan je dat wel vergeten gok ikquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:24 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hoezo? OMdat het straks niet meer kan![]()
Ow nee, ik heb die eerste weken beroerd geslapen. Ik ben nu net een soldaat aan het front. Als me verteld wordt dat ik mag slapen, slaap ikquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zullen Swets en Havoc straks komen vertellen dat ze die eerste paar weken heerlijk geslapen hebben, maar ik zou het risico niet nemen. Ik ben nog nooit in m'n leven zo moe geweest als die eerste periode. Nog geeneens vanwege het slaapgebrek, maar gewoon door alles: de drukte, de zorg, alles.
Dus ergens rond 2020 kan ik weer eens uitslapenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De eerst komende.... nou.... 12 a 13 jaar kan je dat wel vergeten gok ik
Scherp eten krijg ik erbij haar niet meer in denk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:27 schreef Meisje-in-Basel het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat scherp eten ook weeen op kan wekken...
Maar dat kan ook een broodje aap zijn.
Sterkte en ik zou die tip van Jarno maar ter harte nemen.
Ik heb niks te klagen dankzij mijn lieve zorgzame vrouw op dit moment, maar dat heeft er ook mee te maken dat ik gewoon NIET wakker te krijgen ben. Ben gewoon in coma en 't duurt echt 5 minuten voordat ik ook maar iets kan. Anna krijgt nog bv en wordt nu nog maar hooguit 1 x per nacht wakker dus die ene keer neemt zij voor haar rekening.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow nee, ik heb die eerste weken beroerd geslapen. Ik ben nu net een soldaat aan het front. Als me verteld wordt dat ik mag slapen, slaap ik
Ik sta op, doe m'n verantwoordelijke ouder ding, strompel terug naar bed en lig meteen in REM. Gebroken nachten, nachten van 6 uur, het doet me niks meer. Ik slaap effectiever denk ik
Dat heeft iedereen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:29 schreef Razor21 het volgende:
Maar misschien heb ik het wel helemaal mis
Uhuh... na een ononderbroken nacht slaapquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:29 schreef Razor21 het volgende:
Ben toch een ochtendmens sta dagelijk al om 5.45 uur op als ik moet werken.
Veel sex hebbenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:30 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Scherp eten krijg ik erbij haar niet meer in denk.
Ze heeft al behoorlijk last van maagzuur en dan zal sterk etten ook niet echt bevordelijk zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |