Zwaai in dit topic De Gouden Kooi IN.quote:Gouden Kooi dit jaar van de buis Van onze verslaggever Wilco Dekker
HILVERSUM - De Gouden Kooi verdwijnt eind dit jaar van de televisie. Dat zegt topman Fons van Westerloo van RTL, dat de omstreden ‘treitershow’ sinds deze week uitzendt na de overname van John de Mols zender Tien.
Complete artikel: http://www.volkskrant.nl/(...)dit_jaar_van_de_buis
quote:'Geslaagd'
John de Mol zei vorige week in de Volkskrant dat zijn omstreden programma ‘nu al geslaagd is’. ‘We hebben een nieuw genre ontwikkeld, een combinatie van reality en fictie, met een open eind.’ Volgens Van Westerloo wilde De Mol al stoppen met de live-uitzendingen die op internet zijn te volgen, maar bleek dat technisch niet te kunnen. Hoe De Gouden Kooi wordt afgewikkeld, is nog niet duidelijk.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:20 schreef Copycat het volgende:
Nu maar hopen dat het voor het eind van het jaar niet weer tot een uitbarsting van geweld komt. Want dan gaat de stekker er meteen uit, zegt Fons.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:23 schreef Talitha het volgende:
Ik hoop stiekem dat dan begin volgend jaar een nieuwe BB start.
![]()
Doe alsjeblieft meteen, ik fleur altijd enorm op van uw kunst.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:24 schreef Peter6000 het volgende:
Mensen, als we aan de 50 posts positieve posts zitten, komt er nog een kunstwerk.![]()
Nou, vooruit dan maar: omdat jij het bent.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:46 schreef Vislip_de_gekste het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft meteen, ik fleur altijd enorm op van uw kunst.![]()
Geen BB meer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |