Ik denk dat ze dat ook expres doet. Dan krijgt ze ook aandacht van de regie. Twintig keer per dag dat iemand iets tegen je zegt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De stem door de luidsprekers wordt steeds wanhopiger : "Nadia, je microfoon".
Faken dat je dronken bent.. leuk! Faken dat je dood gaat.. niet leuk!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:31 schreef beequeen het volgende:
Jaap gaat faken dat hij dronken is en net doen of hij dood gaat. De bedoeling is dat iedereen zich rot schrikt.
Jaap moet dus TV maken.
Wat gebeurde er dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:34 schreef Meganog het volgende:
Ik dacht al...waar blijft de streamlock.
Ze zaten achter te slapen.
Huub en Jaap zaten al een tijdje te praten over tv maken, commentaar op hoe ze achter op dingen reageren.quote:
Vroeger mocht dat ook niet volgens mij, maar werd er via de plasma een waarschuwing gegeven. Dus waarom doen ze het nu met een streamlock ? en belangrijker nog, waarom praten ze er over terwijl ze weten dat het niet mag en nooit heeft gemogen ???quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:40 schreef Meganog het volgende:
[..]
Huub en Jaap zaten al een tijdje te praten over tv maken, commentaar op hoe ze achter op dingen reageren.
Tegenwoordig is dat al genoeg voor een lock.
Omdat je na maanden lang daar zitten ws schijt aan bepaalde dingen krijgt.....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Vroeger mocht dat ook niet volgens mij, maar werd er via de plasma een waarschuwing gegeven. Dus waarom doen ze het nu met een streamlock ? en belangrijker nog, waarom praten ze er over terwijl ze weten dat het niet mag en nooit heeft gemogen ???
Of dat ze misschien onderhuids de redactie pesten omdat ze zelf niet met de saaiheid/ braafheid om kunnen gaan ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:46 schreef Liess het volgende:
[..]
Omdat je na maanden lang daar zitten ws schijt aan bepaalde dingen krijgt.....
Vraag me af of ze zelf weten dat dit soort gesprekjes gelocked wordt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Vroeger mocht dat ook niet volgens mij, maar werd er via de plasma een waarschuwing gegeven. Dus waarom doen ze het nu met een streamlock ? en belangrijker nog, waarom praten ze er over terwijl ze weten dat het niet mag en nooit heeft gemogen ???
Kán...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Of dat ze misschien onderhuids de redactie pesten omdat ze zelf niet met de saaiheid/ braafheid om kunnen gaan ?
Denk het niet, maar ze weten wel dat het niet magquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Vraag me af of ze zelf weten dat dit soort gesprekjes gelocked wordt.
In de papieren versie staat nog niets lijkt me, aangezien het interview vandaag in De Volkskrant staat. Morgen wellicht.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:14 schreef Dreamboy het volgende:
Hebben ze zelf ook de Telegraaf gehad vandaag?
Ze zullen die telegraaf van morgen wel niet volledig krijgen maar dit nieuws gaan ze toch niet lang verborgen kunnen houden .quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
In de papieren versie staat nog niets lijkt me, aangezien het interview vandaag in De Volkskrant staat. Morgen wellicht.
Ik heb het altijd al voorspelt dat er geen winnaar komt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Weten de deelnemers vh spel al dat het spel waarschijnlijk niet uitgespeeld zal worden?
Ik denk dat er wel een winnaar komt, als is het maar via een sms-finale.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:19 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al voorspelt dat er geen winnaar komt.
Dan kun je nu al voorspellen wie dat wordt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel een winnaar komt, als is het maar via een sms-finale.
Als er bekend wordt bij de bewoners dat er geen winnaar komt lopen Jaap, Huub en Brian sowieso direct de deur uit lijkt me.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ze het eerlijk spelen wel ja, maar laat ik daar nu zo mijn twijfels over hebben.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:22 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Dan kun je nu al voorspellen wie dat wordt.
Dat gaat hem dus ook niet worden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:22 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Dan kun je nu al voorspellen wie dat wordt.
Waarschijnlijk gaat het dan alleen nog om het te winnen geldbedrag. De villa zou er pas na twee jaar uitgaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor het geldbedrag moest je er toch ook een jaar zitten?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:30 schreef Clank het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat het dan alleen nog om het te winnen geldbedrag. De villa zou er pas na twee jaar uitgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |