THnx!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
done
![]()
Dank voor alle complimenten![]()
Houd u aan het Max van 3![]()
Zou goed kunnen ze heeft aangegeven een stemmetje als Naadje te willen hebbenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:31 schreef blomst het volgende:
Palma alweer niet aanwezig?
Zouden ze haar stembanden weer onder handen nemen?
Geen idee waar José is. Ze zei laatst tegen Natasja dat ze 2 maanden moest wachten op de 2e operatie, dus dat kan het niet zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:31 schreef blomst het volgende:
Palma alweer niet aanwezig?
Zouden ze haar stembanden weer onder handen nemen?
Het is in ieder geval wel lekker rustig, nu nog hopen dat Nadia stopt met zingen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee waar José is. Ze zei laatst tegen Natasja dat ze 2 maanden moest wachten op de 2e operatie, dus dat kan het niet zijn.
Mag ademhalen ook?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Het is in ieder geval wel lekker rustig, nu nog hopen dat Nadia stopt met zingen.
Wanneer was die lingerie-party ook weer? Kweenie, maar persoonlijk doe ik een beha na twee dagen dragen in de was.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:39 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
die rode BH doet ze nooit meer uit.
Zou ze dat vod verplicht moeten dragen van Flens?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:39 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
die rode BH doet ze nooit meer uit.
Week moet kunnen tochquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer was die lingerie-party ook weer? Kweenie, maar persoonlijk doe ik een beha na twee dagen dragen in de was.
Sport ze er eigenlijk ook in?quote:
Ik begrijp dat de streams Naadloos zijn, dus kan ik ze weer aanslingeren.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als paardrijden sporten is; ja, want dat gaat ze nu doen.
Dat was een slappe-lul-camera! Maar nou niet meer dus...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:07 schreef StephanL het volgende:
Huh wat voor camera is dat op stream 1? Hij ging omhoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |