heeft hij het ook van die blauwe snoepjes verteld????quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:27 schreef beequeen het volgende:
En direct loopt Jaap naar Naad en Dennix om alles door te lullen.
Nathanael? die gast die jankend de poort uitliep toen Huub zn krukken wou verstoppen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:11 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft een erg selectief geheugen met zijn 'Daarom hamerde ik altijd midden in de nacht op samenwerking met Nathanael".
Hij vergeet te vermelden dat Nathanael hem absoluut niet serieus nam, en zelfs schamper uitlachte.
Die avond dat Huub met Nena door de fontein liep, ging Nathanael akkoord.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:11 schreef Peter6000 het volgende:
Hij vergeet te vermelden dat Nathanael hem absoluut niet serieus nam, en zelfs schamper uitlachte.
Welk belang heeft Jaap bij Dennis, denk jij? Ik kan me amper voostellen dat iemand ook maar enig belang bij Dennis heeft, nameijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:29 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap kiest duidelijk partij voor Dennis, logisch: daar ligt zijn belang.
Huub kan dat best wel tegen haar gezegd hebben.. de camera's staan niet altijd op Nadia en Huub gericht.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:33 schreef riri het volgende:
nadia liegt waar ze bij staat tegen jaap...huub praat helemaal niet zo over jaap met nadia
Bij het groepje van 5 horen, en niet bij het geïsoleerde groepje van 2.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welk belang heeft Jaap bij Dennis, denk jij? Ik kan me amper voostellen dat iemand ook maar enig belang bij Dennis heeft, nameijk.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Die avond dat Huub met Nena door de fontein liep, ging Nathanael akkoord.
Maar er is niks meer van gekomen, omdat ze dus gingen matten.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:22 schreef avonne het volgende:
Huub en Nel schudden de hand
Dank voor je uitleg.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:35 schreef Peter6000 het volgende:
Bij het groepje van 5 horen, en niet bij het geïsoleerde groepje van 2.
Het is ook slim van Jaap absoluut niet mee te gaan in Huubs plannen, hij weet dat Huub dat op een bepaald moment tegen hem gaat gebruiken.
Natuurlijk gaat ie dat gebruiken. Hij wil die focking villa winnen. De rest is daar op vakantie. Want als je daar niet tegen kan heb je niets te zoeken in dat hok.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bij het groepje van 5 horen, en niet bij het geïsoleerde groepje van 2.
Het is ook slim van Jaap absoluut niet mee te gaan in Huubs plannen, hij weet dat Huub dat op een bepaald moment tegen hem gaat gebruiken.
Dat is een andere Stijn. De Stijn, die DGK mede heeft opgezet, is Stijn Reijnders.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Op de aftiteling bij RTL staat uitvoerend producent Stijn Bakkers..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |